نکته‌هایی مهم درباره سفر به شیراز

شهر شیراز شهر بزرگی‌ست و جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی هنری و طبیعی زیادی در آن وجود دارد که هنگام سفر به این شهر باید حتما از همه آنها دیدن کنید. به همین دلیل ما در این مطلب سعی کردیم نکاتی مهم درباره سفر به شیراز را به شما بگوییم تا پیش از سفر به این شهر، این نکات را بدانید و در برنامه ریزی گردش خود، آنها را دخیل کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا هر زمان که قصد داشتید با خرید ارزانترین بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید، سفر مفیدتر و خاطره انگیزتری را داشته باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیدنی‌های شیراز

همانطور که گفتیم، شیراز پر است از دیدنی‌های کم نظیر که هوش از سرتان می‌پراند. از آثار تاریخی دوران هخامنشیان گرفته تا آرامگاه شاعران بزرگی همچون حافظ و سعدی و خواجوی کرمانی. از ارگ کریمخان زند گرفته تا امامزاده شاهچراغ. از باغ‌های زیبای این شهر که یکی دو تا نیستند؛ باغ ارم و باغ عفیف آباد و باغ دلگشا و باغ نارنجستان قوام، هر کدام زیبایی خیره کننده خاص خودشان را دارند.

سوغاتی‌های شیراز

اگر بخواهید از شهر شیراز سوغاتی بخرید، هم می‌توانید سراغ خوراکی‌های خوشمزه این شهر برید و هم می‌توانید از صنایع دستی ارزشمند شیراز خریداری کنید. اگر دوست داشته باشید سراغ خوراکی‌ها بروید، پیشنهاد ما به شما مسقطی و یوخه‌ست. البته که نباید از عرقیجات معروف این شهر مانند بهارنارنج و بیدمشک غافل شد. اگر هم تمایل داشته باشید از صنایع دستی شیراز چیزی بخرید، بهتره سراغ محصولات خاتم کاری و منبت کاری هنرمندان شیراز بروید و یادگاری ماندنی برای خود و یا عزیزان‌تان خریداری کنید.

بهترین زمان سفر به شیراز

با توجه به اینکه شهر شیراز در نوار جنوبی کشورمان واقع شده است، معمولا تابستان‌های گرمی دارد و اگر می‌توانید در فصول دیگر سال نیز به این شهر سفر کنید، پیشنهاد ما این است که قید فصل تابستان را بزنید تا شدت گرمای هوا، حالتان را خراب نکند. این شهر معمولا زمستان‌های سردی نیز دارد و سفر در آخرین فصل سال را نیز به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. بهترین فصل برای سفر به شیراز، فصل بهار و خصوصا ماه اردیبهشت است که این شهر آنقدر سرسبز و باصفا می‌شود که چیزی از بهشت کم ندارد. البته که سفر پاییزی به شیراز نیز زیبایی‌های خودش را دارد.

خرید بلیط هواپیما شیراز

هر زمان که قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما تهران شیراز به شهر ادب و فرهنگ سفر کنید و از دیدن اماکن دیدنی و خرید سوغاتی‌های خوشمزه آن لذت ببرید، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، نام شهر مبدا و مقصد خود را وارد کنید و تاریخی که برای پرواز مد نظر دارید را نیز مشخص کنید. سپس اسنپ تریپ لیستی از بلیط‌های مختلف به مقصد این شهر را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید با مقایسه ایرلاین، قیمت بلیط و شرایط مربوط به کنسلی، بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید. برای بازگشت نیز می‌توانید بلیط هواپیما شیراز تهران را از همان ابتدا خریداری کرده و هزینه هر دو را بصورت آنلاین پرداخت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.