با یادگیری فتوشاپ پیشرفته کسب درآمد کنید

نرم‌افزار فتوشاپ یکی ابزار بسیار قدرتمند طراحیست که می‌توان با آن کارهای گرافیکی بسیار متنوع و در سطح کاملا حرفه‌ای انجام داد. تقریبا نمی‌توان یک گرافیست را پیدا کرد که با نرم‌افزار فتوشاپ آشنایی نداشته باشد. نرم‌افزار فتوشاپ یکی از محصولات شرکت ادوبی (Adobe) است که در واقع پیشگام نرم‌افزار طراحی در جهان به شمار می‌آید. در واقع تمام طراحان حرفه‌ای گرافیک، با این ابزار قدرتمند وارد عرصه‌ی طراحی و بازار کار شده‌اند. به همین دلیل هم می‌توان گفت که این نرم‌افزار به نوعی الگو و پایه‌ی سایر نرم‌افزارهای طراحی جهان بوده است. اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم، ابزارهای و فضای کاری فتوشاپ طوری طراحی شده است که اگر کسی با آن، آشنایی کامل داشته باشد می‌تواند سایر نرم‌افزارهای را هم سریع‌تر یاد بگیرد. به خاطر این که سایر نرم‌افزارها دقیقا از همان الگوها و ابزارهای مشابه، در قالبی متفاوت‌تر در ساخت محصولاتشان بهره برده‌اند. شما می‌توانید مراحل آموزش فتوشاپ را در کافه آرتک، به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چگونه می‌توان پس از آموزش فتوشاپ کسب درآمد کرد؟

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که نرم‌افزار فتوشاپ یکی از قوی‌ترین ابزارهای طراحی گرافیک در جهان است. شاید بسیاری از پیشگامان در یک حوزه‌ای به مرور زمان فعالیتشان تضعیف شده و حتی پس از چند سال، به طور کلی فراموش شده‌ باشند. اما در مورد نرم‌افزار فتوشاپ این مسئله کاملا برعکس است. چرا که نه تنها ویژگی‌ها و امکانات آن پسرفت نکرده، بلکه به کیفیت و کمیتش هم اضافه شده است. به عبارت دیگر، هر چقدر که نسخه‌های جدیدی از نرم‌افزار فتوشاپ به بازار می‌آید، ما شاهد ویژگی‌ها و ابزارهای جدیدی از آن هستیم. به همین دلیل، کسی که علاقه‌ی زیادی به طراحی گرافیک داشته باشد و این مهارت را به عنوان شغل آینده‌اش ببیند، می‌تواند تا سالیان سال روی فتوشاپ حساب بلندمدت باز کند. امروزه طراحان زیادی با یادگیری آموزش فتوشاپ، درآمد بسیار خوبی از طریق طراحی کسب می‌کنند. البته یادگیری فتوشاپ هم نیازمند سپری کردن برخی از دوره‌های حرفه‌ایست که می‌توانید این دوره‌ها را در کافه آرتک پیدا کنید.

با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ در کافه آرتک، می‌توانید این ابزار حرفه‌ای طراحی را به صورت پیشرفته یاد بگیرید. زمانی که بتوانید با تمام ابزارهای فتوشاپ، محیط کاری، لایه‌ها، فیلترها و رنگ‌های آشنا شوید، دیگر کاری نخواهد بود که نتوانید با آن انجام بدهید. به همین دلیل می‌توانید به راحتی تمام پروژه‌هایی که برایتان ارسال می‌شود را به راحتی انجام بدهید. البته باید بگوییم که فقط یاد گرفتن خالی فتوشاپ کافی نیست و شما باید تمرین زیادی داشته باشید. برای مثال، زمانی که با ابزار دورگیری آشنا شدید، باید اشکال مختلفی را خودتان داخل نرم‌افزار اجرا کرده و سپس کار دورگیری را روی آن انجام بدهید. این تمرین‌ها، البته نه تنها در دورگیری، بلکه در تمام موارد باعث خواهد شد تا مهارتتان در نرم‌افزاز فتوشاپ بالاتر رفته و بتوانید با آن هر کاری انجام بدهید. سپس می‌توانید به عنوان یک طراح گرافیست حرفه‌ای تمام پروژه‌هایی که برایتان ارسال می‌کنند را به راحتی انجام بدهید. به همین دلیل، می‌توانید درآمد بسیار خوبی از طریق یادگیری فتوشاپ کسب کنید.

طراحی رابط کاربری سایت با فتوشاپ

حالا که صحبت از درآمدزایی شد، اجازه بدهید یکی از بهترین نمونه‌های آن را برایتان معرفی کنیم. طراحی UI یا رابط کاربری سایت، از بهترین شاخه‌های پردرآمد طراحی گرافیک است که می‌توانید درآمد خوبی از این طریق کسب کنید. حالا رابط کاربری سایت دقیقا چیست؟ زمانی که یک شخص سفارش طراحی سایت می‌دهد، روی این پروژه دقیقا دو گروه کار می‌کنند. گروه اول کسانی هستند که ظاهر سایت را طراحی می‌کنند، و گروه دوم هم کدهای دستوری تمام مواردی که طراحی شده را می‌نویسند. حالا شما به عنوان یک طراح گرافیست، نسبت به موضوعی که سایت دارد، باید تمام آیکون‌ها و هر چیزی که در صفحات مختلف سایت وجود دارد را طراحی کنید. بدون شک طراحی لوگوی سایت هم به خودتان ارسال خواهد شد و از این طریق می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید. اما نکته مهم، توانایی انجام دادن این کار است که نیاز به مهارت بالا دارد. این مهارت هم از طریق شرکت در دوره‌های پیشرفته آموزش فتوشاپ امکان‌پذیر خواهد بود که می‌توانید برای شرکت در این دوره‌ها از طریق کافه آرتک اقدام کنید.

دور دوره آموزش فتوشاپ کافه آرتک، بهترین مدرس‌ها مطالب کاملا کاربردی و به‌دردبخور را برای شما تدریس می‌کنند. چرا که ممکن است بیشتر افراد به دنبال مطالب کاملا تخصصی در آموزش فتوشاپ باشند و نیازی به مباحث پایه‌ای نداشته باشند. به همین دلیل، بیشتر کسانی که به دنبال یادگیری مطالب و موارد کاملا تخصصی و حرفه‌ای هستند، می‌تواند در کافه آرتک، از این آموزش‌ها بهره‌مند شده و تبدیل به یک گرافیست حرفه‌ای شوند. جالب است بدانید که حتی بهترین گرافیست‌ها هم برای به‌روز نگه داشتن خود، همیشه در بسیاری از دوره‌های حرفه‌ای و تخصصی شرکت می‌کنند. چرا که فقط از این طریق می‌توان به معمولات خود اضافه کرد و توانایی انجام اکثر کارهای گرافیکی را با استفاده از فتوشاپ کسب کرد. به خاطر این که نرم‌افزار فتوشاپ مانند یک دریاییست که کاملا بی‌انتها بوده و می‌توان کارهای بسیار متنوعی با این ابزار فوق‌العاده انجام داد. شاید برایتان عجیب باشد اگر بدانید، با استفاده از فتوشاپ حتی کارهای متحرک ویدئویی و یا سه بعدی را هم انجام می‌توان داد!

با یادگیری فتوشاپ در کافه آرتک یک فریلنسر موفق شوید

امروزه افراد زیادی شغل فریلنسری را انجام می‌دهند. فریلنسرها نیاز به استخدام در مراکز اداری و یا تلف کردن وقت برای پروسه بسیار سخت جذب شدن (آزمون کتبی، مصاحبه و…) را ندارند. بلکه می‌توانند با مهارت و توانایی که دارند سریعا کارفرماهای زیادی را جذب کرده و با آن‌ها همکاری کنند. تنها سرمایه‌ای که یک فریلنسر به عنوان طراح گرافیک به آن نیاز دارد، یک لپ‌تاپ خوب برای اجرای نرم‌افزار فتوشاپ و البته اینترنت پرسرعت است. شما فقط با لپ‌تاپ خود و دسترسی به اینترنت می‌توانید همیشه مشغول کار باشید و درآمد بسیار خوبی از این راه کسب کنید. البته تاکید می‌کنیم که این کار فقط با پشتکار و تلاش شما امکان‌پذیر خواهد بود و نیاز به مهارت و تخصص بالا در این نرم‌افزار دارد. برای تخصص و مهارت بالا در این نرم‌افزار پیشنهاد می‌کنیم حتما در دوره‌های آموزش فتوشاپ پیشرفته‌ی کافه آرتک شرکت کنید. چرا که با استفاده از مطالب بسیار مفید این دوره‌ها و همچنین تلاش و تمرین خودتان، می‌توانید تبدیل به یک گرافیست حرفه‌ای شوید.

بیشتر فریلنسرهای حرفه‌ای که کار طراحی گرافیک را انجام می‌دهند، حتی درآمد دلاری هم دارند. زمانی که شما به عنوان یک طراح کاملا حرفه‌ای گرافیک، نمونه‌ کارهای بسیار عالی داشته باشید، می‌توانی از همان‌ها برای جلب کارفرماهای خود چه در داخل کشور و چه در خارج استفاده کنید. از طرفی دیگر، کارفرماهای خارجی به خوبی می‌دانند که دستمزد و هزینه‌های طراحان خودشان بسیار زیاد است. به همین دلیل ترجیح می‌دهند از یک طراح گرافیست حرفه‌ای با هزینه‌ی کمتر استفاده کنند و در نتیجه قطعا شما را برای این کار انتخاب خواهند کرد. این موضوع هم به دلیل هزینه‌های بسیار بالا در خارج از کشور بوده و به همین دلیل هزینه طراحان آنجا هم بسیار بالاتر است. اما حتی نصف همان دستمزد دلاری هم، برای یک فریلنسر ایرانی، می‌تواند بهترین درآمد به شمار بیاید. شما برای این که بخواهید خودتان را به یک کارفرمای خارجی اثبات کنید، حتما باید مهارت بالا و نمونه‌کارهای بسیار قوی داشته باشید که می‌توانید با سپری کردن دوره‌های آموزش گرافیک پیشرفته در کفه آرتک به چنین هدفی برسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.