تجربه من در پیدا کردن یک منبع آموزشی خوب

تابستون امسال بهترین فرصت برای من بود تا آموزش ببینم، مهارت‌هامو افزایش بدم و به سرعت وارد بازار بشم. دیگه دغدغه درس و دانشگاه رو نداشتم، علاقه‌ام رو کشف کرده بودم و می‌دونستم می‌خوام تو چه راهی قدم بزارم؛ تنها کافی بود چند آموزش تکمیلی ببینم و اعتماد به نفسم رو افزایش بدم و به عنوان نیروی متخصص وارد بازار کار بشم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دنیای برنامه نویسی هر چه قدر که بزرگ‌تر بشه، افراد بیشتری هم دوست دارند که وارد اون بشند و من هم یکی از اون‌ها بودم. رقابت برای بدست آوردن جایگاه بالا منو در پیدا کردن یک آموزش خوب دچار وسواس و تردید کرده بود و تقریبا یک ماه اول، من برای پیدا کردن یک آموزشگاه و دوره خوب درگیر بودم.

من به دنبال دوره‌ای بودم که صرفا آموزش تئوری نداشته باشه و بتونم همزمان در کنار آموزش، کار عملی انجام بدم تا روند یادگیریم سریع‌تر پیش بره. همچنین چون می‌دونستم ممکنه در حین دوره، سوال برام پیش بیاد دوست داشتم خود دوره، پشتیبان داشته باشه تا نخوام برای پیدا کردن جواب سوالام، وقت بیشتری بزارم و منابع مختلف بیشتری رو بگردم. از همه مهم‌تر اطمینان از کیفیت آموزش بود، چون علاوه بر زمان، دوره‌های تخصصی هزینه بالایی داشتند و ریسک انتخابمم بیشتر می‌شد.  هر دوره‌ای که انتخاب می‌کردم، با توجه به انتظارات من، یکسری مزایا و معایب داشتن و مقایسه دوره‌های مختلف اینجوری خیلی سخت می‌شد.

در مدتی که داشتم به دنبال دوره‌های مختلف می‌گشتم با یک اپلیکیشن آشنا شدم که به ظاهر نیازهای منو برطرف می‌کرد اما نیاز به زمان داشت تا بتونم کامل اون رو بررسی کنم.

بررسی اپلیکیشن کارساز

قدم اول نصب و عضویت در اپلیکیشن کارساز بود. در نگاه اول میشد کلی دوره مختلف با موضوعات متنوع رو در صفحه اصلی اپلیکیشن دید. این نکته هم یه ویژگی مثبت بود هم منفی. برای من که به دنبال جایی بودم که بتونم کلی دوره‌ رو در کنار هم ببینم تا کار مقایسه برام راحت‌تر بشه این یک ویژگی خوب محسوب می‌شد، اما شاید برای کسی که بدون هیچ پیش زمینه‌ای وارد برنامه می‌شد، دیدن این همه آموزش به صورت یکجا کمی گیج کننده بود.

داشتن گزینه سرچ در بالای صفحه، کار من رو در پیدا کردن همه آموزش‌های متناسب با نیازم راحت‌تر کرد و کلی دوره از آموزشگاه‌های مختلف رو در اختیارم گذاشت. علاوه‌بر این گزینه‌ای برای فیلتر کردن و مقایسه دوره‌ها، در صفحه اپلیکیشن وجود داشت که یک قدم منو رو در پیدا کردن یک دوره خوب جلو انداخت و در وقتم صرفه‌جویی کرد.

نمی‌دونم می‌دونید یا نه، ولی موقع سرچ در گوگل، سایت‌ها براساس یکسری معیار امتیاز دهی و برای ما نشون داده می‌شن که کیفیت خود آموزش، در این امر زیاد تاثیر گذار نیست. اما در اپلیکیشن کارساز، دوره‌ها براساس کیفیت و نظرات کاربران و دانشجویان قبلی دوره، رتبه بندی شده بودند و اینجوری کیفیت واقعی دوره‌ها به وضوح مشخص می‌شد و من با اطمینان بیشتری تونستم دوره مد نظرم رو پیدا کنم.

با استفاده از المان‌های این اپلیکیشن، بالاخره تونستم بعد یک ماه جستجو، دوره مد نظر خودم رو پیدا کنم و در اون ثبت نام کنم. چیزی که در پایان ثبت نام منو شگفت‌ زده کرد، تخفیف کارساز بود.

بعد از پایان فرایند ثبت نام از طریق اپلیکیشن کارساز، متوجه شدم بخشی از هزینه دوره، به بخش کیف پول در حساب کاربری من برگشت داده شده و چی بهتر از این که هم یه دوره با کیفیت ثبت نام کردم هم تخفیف گرفتم. نکته مهم هم این بود که این تخفیف‌‌ها دائمی هستند و با ثبت‌نام در هر دوره، بخشی از هزینه ثبت نام برگشت‌ داده می‌شه و در آخر میشه از حساب کیف پول استفاده کرد.

و حالا این منم که بعد از تلاش بسیار با استفاده از این اپلیکیشن، یک دوره با کیفیت پیدا کردم و با گذروندن دوره و کسب مهارت لازم، آمادم تا به عنوان نیروی متخصص وارد بازار کار بشم. خوبی این اپلیکیشن اینه که حتی تو پیداکردن کار هم می‌تونه کمک کنه؛ تو اپلیکیشن، سایت و کانال تلگرامی‌شون هر رزوه کلی آگهی استخدامی برای افراد متخصص و حتی کار دانشجویی میزاره  که می‌تونید از اونا استفاده کنید.

این تجربه شخصی من در پیدا کردن یک آموزشگاه و دوره متناسب با نیازم توسط اپلیکیشن کارساز بود. اگر شما هم مثل من دغدغه پیدا کردن یک آموزش خوب برای کسب مهارت رو دارید، پیشنهاد می‌کنم، این اپلیکیشن رو حتما نصب کنید و دوره‎‌های مد نظرتون رو با تخفیف ثبت نام کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.