چرا سویشرت و هودی مردانه پرطرفدار است؟

هوای سرد، سویشرت و هودی، لباس‌های گرم و نرم، دیگه چی از این بهتر؟ سویشرت و هودی مردانه از جمله لباس‌های اسپرتی هستند که این روزها بسیار مورد استقبال جوانان و نوجوانان و سایر افراد قرار گرفته است. اگر در کمد خود از آنها نداشته باشید، باختید! چون این لباس‌ها در عین سادگی بسیار شیک هستند و به خوش استایل‌تر شدن شما کمک می‌کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تا حالا شده تو هوای سرد صبحگاهی یک روز پاییزی، پالتوی گرم و کلفت بپوشید اما بعد در طول روز پشیمان شوید، چون هوا به اندازه پوشیدن یک پالتو سرد نبوده؟

اینجاست که متوجه ویژگی مثبت سویشرت و هودی می‌شویم. در فصل‌های سرد سال ما در کنار پالتو و کاپشن‌ به لباس‌هایی نیاز داریم که علاوه بر گرم بودن، احساس راحتی در آن داشته باشته باشیم. در چند سال اخیر سویشرت و هودی مردانه طرفداران زیادی در بین جوانان و نوجوانان پیدا کرده است و به همین دلیل، امروزه آنها در طرح‌ و رنگ‌های متنوع و شیک در بازار موجود هستند تا نیاز طرفداران خود را برآورده کنند.

آیا سویشرت و هودی مردانه با هم تفاوت دارد؟

بله! سویشرت و هودی مردانه، دو مدل از لباس‌های اسپرت که با یه تفاوت خیلی جزئی گاها با هم اشتباه گرفته می‌شوند و بخاطر تنوع این لباس‌‌ها، طبیعی است که شما در تشخیص آنها سردرگم شوید. اما واقعا تفاوت آنها چیست؟

سویشرت و هودی هم خانواده هم هستند و اغلب از پارچه‌های مشابهی در تولید آنها استفاده می‌شود، پارچه‌هایی که بسیار نرم و راحت هستند، با این تفاوت که هودی دارای کلاه می‌باشد اما سویشرت فاقد کلاه است. البته به هودی، سویشرت کلاه‌دار نیز گفته می‌شود.

تفاوت دیگر این است که سویشرت، برخلاف هودی، اغلب دارای زیپ و دکمه نیست و مدل جلو بسته آن پر طرفدارتر است با این وجود، می‌توانید سویشرت زیپ‌دار یا دکمه‌ای نیز پیدا کنید.

ویژگی‌های سویشرت و هودی مردانه

هودی: یک نوع سویشرت است و همانطور که گفته شد دارای یک کلاه می‌باشد که برای سفت کردن این کلاه از یک بند در داخل آن استفاده شده است. با این کلاه می‌توان سر و گردن خود را نیز گرم نگه داشت و در روزهای خیلی سرد این می‌تواند یک مزیت محسوب شود.

جنس پارچه هودی‌ بسیار نرم و راحت است و علاوه بر راحت بودن بدن فرد را به خوبی در برابر سرما، گرم نگه داشته و برای فصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی می‌باشد. یکی دیگر از مشخصه‌های هودی‌، می‌توان به طراحی جیب‌های آنها اشاره کرد که برخی از هودی‌ها در قسمت جلو، جیب‌های کانگورو شکل دارند. این طرح در بین هودی‌ها بسیار رایج است.

با توجه به تمام ویژگی‌های مثبت، سویشرت و هودی مردانه امروزه در استایل اسپرت و کژوال بخصوص برای جوانان جایگاه ویژه‌ای دارد.

سویشرت: می‌توان گفت که سویشرت یک پیراهن جلو بسته با آستین‌های بلند است. در تولید آنها معمولا از پارچه‌هایی مانند کتان، پشم و الیاف مصنوعی استفاده می‌شود و همانطور که گفته شد از این نظر مانند هودی است. این لباس اسپرت و ورزشی بیشتر توسط ورزشکاران استفاده می‌شد زیرا برای جذب عرق در حین تمرینات ورزشی و همچنین گرم نگه داشتن بدن آنها بسیار کاربردی است. اما امروزه نه تنها ورزشکاران بلکه تمام افراد با هر گروه سنی از این مدل در استایل خود استفاده می‌کنند و بخاطر راحتی و ظاهر فوق‌العاده، به بخشی از لباس‌های روزمره تبدیل شده است.

با این حال، سویشرت و هودی مردانه نسبت به یکدیگر برتری ندارند و هر کدام در موقعیت‌های خاص و با استایل‌های متفاوت ست می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم حتما از این لباس‌های شیک و جذاب در کمد لباس خود داشته باشید. با ما همراه باشید تا از پیشنهادات ما ایده بگیرید.

نکاتی برای ست کردن سویشرت و هودی مردانه

سویشرت و هودی مردانه را با چی بپوشیم؟

شما برای پوشیدن هودی مردانه و ست کردن آن با سایر لباس‌ها، انتخاب‌های زیادی روی میز خواهید داشت. با توجه به اینکه هودی بصورت تکی جذابیت خاص خودش را دارد اما فراموش نکنید که استایل لایه لایه نیز می‌تواند بی‌نظیر باشد.

به عنوان مثال، برای اینکه یک استایل متفاوت و شیک داشته باشید، می‌توانید یک هودی مردانه زیپ‌دار روی یک تی‌ شرت ساده سفید بپوشید و برای تکمیل کردن تیپ خود روی هودی، یک پالتو یا کت به تن کنید. فقط به یاد داشته باشید که ترکیب درست رنگ‌ها در زیبایی ظاهری تیپ شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

پیشنهاد بعدی ما به شما این است که از ترکیب هودی با یک کت چرم غافل نشوید. از آنجایی که زیبایی در سادگی نهفته شما می‌توانید با پوشیدن یک هودی به رنگ خنثی به همراه یک کت چرم مشکی فوق العاده به نظر برسید. این یکی از استایل‌هایی است که می‌توانید در موقعیت‌های مختلف داشته باشید و برای هر فصلی نیز مناسب و کاربردی است.

ناگفته نماند که ترکیب کاپشن و یا کت جین به همراه شلوار جین با هودی نیز بسیار شیک و جذاب به نظر می‌رسد و شما را چند قدم به خوشتیپ بودن نزدیک‌تر می‌کند! (البته با ذکر این نکته که خوانندگان این مقاله همیشه خوشتیپ هستند). سویشرت‌ و هودی مردانه از جمله لباس‌هایی است که شما می‌توانید خلاقیت زیادی از خود به خرج دهید و از ترکیب آنها با لباس‌های مختلف، استایل‌های متفاوتی رقم بزنید.

و اما درباره سویشرت‌های مردانه، باید بدانید که آنها همواره ساده و شیک هستند چه بصورت تکی پوشیده شوند و چه با سایر لباس‌ها، آنها هیچ وقت از مد نمی‌افتند. اگر قصد دارید یک تیپ اسپرت بزنید، می‌توانید سویشرتی به رنگ‌های خنثی اتخاب کنید و با یک شلوار جین و کتانی تیپ خود را تکمیل کنید. برای اینکه رسمی‌تر به نظر برسید می‌توانید یک پیراهن یقه‌دار در زیر سویشرت مردانه خود به تن کنید. همچنین پوشیدن سویشرت‌های ساده زیر یک کت جین و یا چرم محشر است، حتما امتحان کنید.

کلام آخر

امروزه شما می‌توانید سویشرت و هودی مردانه با کیفیت را در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون تهیه کنید و توصیه می‌کنیم حتما آنها را خریداری کنید چرا که بسیار کاربردی هستند و ست کردن آنها با هر لباسی راحت است. نکته مهم این است که هنگام خرید به مرغوب بودن آنها توجه کنید تا بتوانید چند زمستان و پاییز را با آنها سپری کنید. ما در این مقاله سعی کردیم پیشنهاداتی درباره سویشرت و هودی مردانه به شما ارائه دهیم تا بتوانید از آنها الهام گرفته و استایل متفاوت و شیکی برای خود خلق کنید. بسته به سلیقه شخصی، می‌توانید آنها را با هر چیزی که مورد پسند است بپوشید و لذت ببرید.

امیدواریم با ارائه این مطالب در خوش استایل‌تر شدن شما موثر باشیم با تشکر همه چی اینجاست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.