موتورولا قصد دارد در کنار معرفی تبلت موتو تب ۸ در هند از یک تلویزیون نیز پرده برداری کند

انتظار می رود موتورولا از تبلت موتو تب ۸ –  Moto Tab 8 خود در 1 اکتبر (۹ مهر) در هند رونمایی کند و طبق برخی اطلاعات داخلی ، این شرکت قصد دارد در کنار این گجت  از یک دستگاه تلویزیون نیز پرده برداری کند. همراه چیکاو باشید. 

تبلت موتورولا موتو تب ۸ فقط یک نام تجاری جدید از تبلت لنوو تب ام ۸ فول اچ دی – Lenovo Tab M8 (FHD) است که دو سال پیش در سطح جهانی عرضه شد و هم اکنون نیز با قیمت  13،999 روپیه (در حدود ۱۹۰ دلار آمریکا) در Flipkart عرضه می شود. بخش جذاب‌تر این رویداد پرده برداری از یک دستگاه تلویزیون است، که در حال حاضر همچون یک راز باقی مانده است زیرا تاکنون از اندازه یا سایر قابلیت ها و ویژگی‌های این تلویزیون هیچگونه اطلاعاتی به بیرون درز نکرده و در دسترس قرار ندارد.

تلویزیون موتورولا در اندازه‌های 32 اینچی ، 45 اینچی ، 50 اینچی ، 55 اینچی و 65 اینچی - چیکاو

هرچند که اگر این تلویزیونی که قرار است در این رویداد معرفی شود، نشانه‌ای از طرح‌های این شرکت مربوط به سال ۲۰۱۹ باشد، می‌توان تا حدودی حدس زد که که می‌توانیم گزینه‌هایی را برای آن متصور شد. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که این تلویزیون موتورولا در اندازه‌های 32 اینچی ، 45 اینچی ، 50 اینچی ، 55 اینچی و 65 اینچی با استفاده از سیستم عامل اندروید تی وی –  Android TV معرفی شود. در آن زمان قیمت آنها بسیار زیاد بود بنابراین می‌توان منتظر مجموعه‌ای جدید از آن تلویزیون باشیم که با امکانات و قابلیت‌های آن تلویزیون مطابقت داشته باشد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.