تبلت موتورولا موتو تب ۸ که به زودی در هند عرضه می شود، می تواند یک تبلت لنوو باشد

در خبری که به تازگی منتشر گردیده، منبع خبر مدعی شده که موتورولا قصد دارد یک تبلت جدیدی را در هند عرضه کند. به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه تبلت موتورولا در حال نزدیک شدن است زیرا تیزر آن تأیید می‌کند که در فروش آتی  Flipkart Big Billion Days اعلام خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد با چیکاو همراه باشید.

این تیزر تأیید می‌کند که رایانه لوحی آینده موتورولا موتو تب ۸ (Moto Tab 8) نامیده می‌شود. همچنین نشان می‌دهد که امکان دارد این تبلت درواقع نسخه‌ای از یک تبلت لنوو باشد که هم‌کنون موجود است. تصویر تبلت موتو تب ام ۸ (Moto Tab M8) در Flipkart هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن ندارد. فقط اشاره می‌کند که دستگاه مناسبی برای سرگرمی و آموزش خواهد بود. ظاهر این تبلت نشان می‌دهد که می‌تواند نسخه‌ای از همان تبلت لنوو تب ام ۸ نسخه فول اچ دی آن ( Lenovo Tab M8 FHD) باشد.

طبق گزارش 91mobiles، تبلت موتو تب ۸8 در اکتبر (مهر – آبان) در بازار عرضه شود و تجربه اندروید را ارائه ‌دهد. با معرفی تب 8، موتورولا در حال بازگشت به بازار تبلت‌های هند است. احتمالاً قیمت آن در هند زیر 20000 روپیه (271 دلار آمریکا) خواهد بود. آخرین باری که این شرکت یک تبلت در کشور هند عرضه کرد، به سال 2017 (۱۳۹۵ – ۱۳۹۶) بر می‌گردد که تبلت موتو تب را موتورولا در این سال عرضه کرد، که درواقع عرضه آن در بازار هند هیچ کمکی به محبوبیت این برند در بازار تبلت نکرد.

مشخصات مورد انتظار برای تبلت موتو تب ۸ موتورولا - چیکاو

  • مشخصات مورد انتظار برای تبلت موتو تب ۸ موتورولا

انتظار می‌رود که تبلت موتو تب ۸ موتورولا تمام مشخصات خود را از تبلت لنوو تب ام ۸ فول اچ دی وام بگیرد. این محصول دارای پنل 8 اینچی IPS LCD است که وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. دوربین پنل جلو آن یک حسگر ۵ مگاپیکسلی است و ماژول دوربین پشتی آن نیز تک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی واید خواهد بود. تبلت موتورولا  ام ۸ فول اچ دی در بطن خود از تراشه هلیو پی ۲۲ تی مدیاتک (Helio P22T) قدرت می‌گیرد. این تبلت در دو نسخه با رم 2 گیگابایت رم + 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. برای ذخیره‌سازی بیشتر نیز می‌توان از کارت حافظه جانبی microSD استفاده کرد. برای تامین انرژی مورد نیاز این تبلت نیز یک باتری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.