هدفون بی سیم اپو انکو در تاریخ ۱۷ شهریور هند معرفی می شود

قرار است که هدفون‌های کاملاً بی‌سیم اوپو انکو بادز (Oppo Enco Buds) پس از مدت‌ها که در اطراف آن شایعه و خبرهای زیادی وجود داشت، به زودی به صورت آنلاین در هند معرفی شود. این هدفون‌های واقعاً بی‌سیم مجموعه‌ای از ویژگی‌های شگفت‌انگیز را همراه با مشخصات رده بالا ارائه می‌دهند. لوازم الکترونیکی مصرفی چینی قبلاً طراحی هدفون‌های آینده را فاش کرده است. گذشته از آن هدفون انکو بادز اوپو به عنوان یک جفت هدفون استریو کاملاً بی‌سیم واقعی (TWS ) در سطح پایه تولید می‌شود. این هدفون اوپو احتمالاً قرار است با هدفون‌های مشابه از برندهای دیگر مانند وان پلاس، ریلمی و حتی شیائومی رقابت کند. همراه چیکاو باشید.

 در اوایل سال جاری، شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون هدفون‌های بی‌سیم فوق ارزان جدید اوپو شروع شد. این هدفون قرار بود جانشین هدفون‌های بی‌سیم واقعی انکو دبلیو ۱۱ (Enco W11) شود. در ماه آوریل (فروردین – اردیبهشت)، اوپو سرانجام هدفون‌های بی‌سیم اوپو انکو بادز را معرفی کرد. علیرغم این که این هدفون از قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای برخوردار شده اما از قابلیت‌های بسیار خوبی مانند نویز کنسلینگ اکتیو و گواهی ضد آب IP54 بهره می‌برد. اگر به نظر می‌رسد که هنوز این مشخصات  کافی نیست، هدفون TWS دارای حالت تاخیر کم برای تجربه بهتر در هنگام بازی است.

معرفی هدفون کاملاً بی‌سیم انکو بادز اوپو در هند

قرار است هدفون انکو بادز اوپو در تاریخ  ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) در هند معرفی ‌شود. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی که اخیراً منتشر شده، این تاریخ معرفی را تأیید کرد. متأسفانه، اوپو در مورد قیمت و این که در چه تاریخی عرضه و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، اظهار نظر نکرده است.

معرفی هدفون کاملاً بی‌سیم انکو بادز اوپو در هند - چیکاو

با این حال، این شرکت به احتمال زیاد قبل از رونمایی رسمی، هم برچسب قیمتی و هم تاریخ عرضه به بازار این گجت را اعلام خواهد کرد. ماه گذشته، گزارش ۹۱ موبایل (91mobiles) نشان داد که اوپو می‌تواند اواخر این ماه از هدفون‌های کاملاً بی‌سیم اوپو انکو ایر (Enco Air) در کشور هند رونمایی کند. هنوز مشخص نیست که آیا هدفون‌های انکو ایر هم در همان تاریخ ۱۷ شهریور رونمایی می‌شود یا خیر.

مشخصات و ویژگی‌های هدفون انکو بادز اوپو

اوپو جزئیات زیادی از نظر مشخصات صوتی این گجت فاش نکرده است. با این حال، این شرکت وعده می‌دهد که هدفون‌های جدید «صدایی بسیار شفاف و صوتی شبیه به کنسرت» را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، اوپو جزئیاتی در مورد درایورها که می‌خواهند هدفون‌های جدید را تقویت کنند، فاش نکرد. با توجه به این که انکو بادز می‌تواند در مسیر انکو دبلیو ۱۱ (Enco W51) حرکت کرده و با استقبال خوبی رو به رو شود، به نظر می‌رسد که این هدفون جدید می‌تواند بسیار چشمگیر باشد. با این حال، این شرکت فاش کرده است که هدفون دارای عمر باتری ۲۴ساعته است. گذشته از آن، الگوریتم کاهش نویز هدفون در تماس را نشان داده است.

مشخصات و ویژگی‌های هدفون انکو بادز اوپو - چیکاو

در صفحه جهانی این شرکت، مشخصات انکو بادز نشان می‌دهد که این هدفون درایورهای دینامیکی ۸ میلی متری دارند. این امر با توجه به این که آن‌ها هدفون‌های مقرون به صرفه‌ای هستند کاملاً قابل درک است. در مورد پاسخ فرکانسی، آن‌ها محدوده شنیداری استاندارد را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، این هدفون قادر به ارائه حساسیت صوتی 100.6 دسی‌بل است. ضمن این که، هدفون‌ اوپو از اتصال بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند تا حالت تاخیر کم را برای تجربه بازی بهتر فعال کند. علاوه بر این، هنگام باز کردن قاب شارژ، جفت شدن سریع یکپارچه را تضمین می‌کند. این ایربادها دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب نیز هستند.

هدفون بی سیم اپو انکو - چیکاو

گزارشات قبلی نشان می‌دهد که انکو بادز آینده می‌تواند تا ۶ ساعت پخش را ارائه ‌دهد. از طرف دیگر، می‌توانید با استفاده از شارژ کیس از ۲۴ ساعت پخش بهره ببرید. به عبارت دیگر، کیس این هدفون می‌تواند تا ۳ بار هدفون‌ها را شارژ کند. علاوه بر این، می‌توانید هدفون و کیس را با مدت زمانی در حدود ۲.۵ ساعت از طریق درگاه USB-C شارژ کنید. همچنین، اوپو تضمین می‌کند که این هدفون کاهش نویز تماس هوشمند را نیز ارائه می‌دهد که هنوز در دنیای واقعی آزمایش نشده است. گفته می‌شود که این هدفون دارای باتری ۴۰ میلی آمپر ساعتی است، در حالی که کیس شارژ احتمال دارد که از باتری ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.