اپل واچ سری 10 می تواند ویژگی قدیمی گلکسی واچ را قرض بگیرد

اپل واچ ها در بسیاری از جنبه ها از جمله عملکرد، تجربه نرم افزاری، گزینه های اتصال و استحکام، همیشه از ساعت های گلکسی سامسونگ جلوتر بوده اند. با این حال، ساعت های اپل فاقد یک ویژگی است که ساعت های گلکسی ارائه می کنند و آن نظارت بر فشار خون است. اما ممکن است به زودی تغییر کند.

به گفته مارک گورمن در خبرنامه بلومبرگ Power On، ساعت هوشمند آینده اپل با نام واچ سری 10 دارای مانیتورینگ فشار خون خواهد بود. این تحلیلگر همچنین ادعا می کند که غول فناوری مستقر در کوپرتینو نمی تواند این ویژگی را با به روز رسانی نرم افزاری به ساعت های هوشمند قدیمی ارائه دهد زیرا به سخت افزار خاصی نیاز دارد که فاقد آن هستند.

در گزارش قبلی، گورمن گفته بود که اولین تکرار مانیتورینگ فشار خون در اپل واچ نمی‌تواند مقادیر دقیق را نشان دهد. درعوض، فقط به شما اطلاع می‌دهد که فشار خونتان بالا یا پایین می‌رود تا تصوری کلی در مورد این جنبه از سلامتی‌تان به شما بدهد، درست مانند Galaxy Watch 4، Watch 5، و Watch 6. او می‌گوید که نسخه بعدی سیستم قادر به نشان دادن قرائت دقیق خواهد بود.

سامسونگ نظارت بر فشار خون را در مدل‌های گلکسی واچ 4، گلکسی واچ 5 و سری گلکسی واچ 6 ارائه می‌کند. این ویژگی در همه مناطقی که برنامه Samsung Health Monitor در دسترس است در دسترس است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.