مزایای خرید خانه در دبی

خرید ملک در دبی ده مزیت دارد که مهم‌ترین آن‌ها ارزش بالای سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت بلند مدت برای زندگی در امارات است. در این مقاله به مزایای خرید خانه در دبی میپردازیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مزایای خرید خانه در دبی

  1. درآمد بالا از اجاره‌
  2. سرمایه‌گذاری بدون مالیات
  3. امن‌ترین کشور با کمترین نرخ جرم و جنایت
  4. سبک زندگی با کیفیت بالا
  5. امکانات رفاهی درجه یک
  6. اقتصاد پایدار
  7. رشد منظم بازار مسکن
  8. ویزای طلایی بلند مدت
  9. نوآوری در زندگی شهر
  10. مرکز تجارت خاورمیانه

پس از پایان اپیدمی، بازار املاک و مستغلات در دبی شاهد رشد مجدد عجیبی شده. همچنین مقرراتی که جدیدا امارات وضع کرده به صنایع املاک و مستغلات، لجستیک، هوانوردی و گردشگری کمک زیادی کرده است.

۱- درآمد بالا از اجاره‌

دبی به خاطر تجملاتش شناخته شده است. افراد از سراسر جهان برای سرمایه گذاری، تعطیلات یا کسب‌وکار برای زندگی در دبی می‌آیند.

دبی از نظر بازده و بازگشت سرمایه امتیاز بالایی دارد. داده‌ها نشان می‌دهد که در مقایسه با سایر امارت‌های امارات متحده، دبی درجه بالاتری از بازگشت سرمایه را تضمین می‌کند. بر اساس محاسبات، بازده اجاره‌ای سالانه دبی ۵٪ بالاتر است. از سوی دیگر، مناطقی مانند دبی داون تاون، جمیرا ویلیج سیرکل، و دبی مارینا، بازده اجاره‌ای سالانه به ۷-۸٪ میرسد. قیمت خرید خانه در دبی متوسط است اما در مقایسه با دیگر شهرهای دنیا، درآمد اجاره‌ای بالایی را ایجاد می‌کند.

۲- سرمایه‌گذاری بدون مالیات

امارات متحده عربی به عنوان مکانی بدون مالیات برای سرمایه‌گذاری شناخته شده است. اگر در خرید خانه در دبی سرمایه‌گذاری کنید، از مالیات‌های سالانه املاک، مالیات بر درآمد، مالیات بر سود سرمایه، مالیات بر درآمد اجاره‌ یا مالیات بر ارزش افزوده معاف خواهید بود. هرچند در دبی در سرمایه‌گذاری‌ در خرید ملک مالیاتی وجود ندارد، اما باید هزینه‌های جانبی مثل عوارض شهرداری و … را هم باید پرداخت کنید.

۳- امن‌ترین کشور با کمترین نرخ جرم و جنایت

دبی به عنوان امن‌ترین کشور در سراسر جهان بدون جرم یا خشونت شناخته شده است. امارات یکی از امن‌ترین کشورها برای بزرگ کردن فرزندانتان است. بهترین مکان برای زندگی خانوادگی شما و همچنین برای تحصیل، رانندگی یا پیاده‌روی بدون نگرانی است.

۴- سبک زندگی با کیفیت بالا

دبی به خاطر سبک زندگی لوکسش شهرت دارد. ویلاها، خانه‌های بزرگ و استاندارد بالای زندگی ساحلی و … لوکس بودن در سراسر دبی قابل مشاهده است. هر آنچه درخواست کنید، در اختیار دارید.

۵- امکانات رفاهی درجه یک

دبی به خاطر زیرساخت‌های عظیمش، خود را به عنوان مرکز تجاری خاورمیانه مطرح کرده است. امکانات رفاهی و طراحی شهری ، دبی را مکانی درخشان و شگفت‌انگیز برای زندگی می‌کند.

۶- اقتصاد پایدار

اقتصاد پایدار ، بدون تورم ، خارج از تصمیم های شتاب زده سیاسی و اقتصادی دولتمردان، باعث شده بیشتر سرمایه‌گذاران، دبی را به عنوان محلی امن برای سرمایه خود انتخاب کنند.

۷- رشد منظم بازار مسکن

دولت دبی به طور قاطع بر شفافیت قوانین و دستورالعمل‌ها تاکید دارد. بنابراین همه می‌توانند داده‌ها و آمارها را ببینند. هم اکنون بازار مسکن در امارات متحده عربی سریع‌ترین رشد را دارد و با وجود اینکه در اوج خود به سر میبرد، هیچ داده‌ای نشان نمی‌دهد که در آینده نزدیک قصد رکود داشته باشد.

۸- ویزای طلایی امارات

دولت امارات برای نخبگان ، بازنشستگان و سرمایه گذاران ویزای طلایی امارات را ارائه کرده است. این اقامت بلندمدت برای زندگی، کار، سرمایه‌گذاری، انجام معاملات تجاری، و راه‌اندازی شرکت خود در امارات استفاده می‌شود. با خرید خانه در دبی با حداقل سرمایه‌گذاری ۲ میلیون درهم، شما برای ویزای طلایی امارات با خرید ملک واجد شرایط خواهید بود. اخیرا مدت اعتبار این ویزا از ۵ سال به ۱۰ سال افزایش یافته است.

۹- نوآوری در زندگی شهر

دبی همیشه در پی آن است تا آینده را به حال بیاورد. با پروژه‌هایی مثل شهر هوشمند (Smart city) و پروژه خوشبختی (Happiness)، دبی تلاش می‌کند تا با نگاه به آینده هر جزء از زندگی شهری را جذاب تر کند. محله‌های جدیدی در حال ایجاد هستند تا تجربه زندگی پایدارتری را برای ساکنان فراهم آورند، جاده‌های جدیدی در حال ساخت هستند تا مناطق مختلف شهر را بهتر به هم مرتبط کنند. همچنین ساخت‌وسازهای معماری جدیدی مانند دبی فریم، یک ساختمان ۱۵۰ متری که به عنوان پلی بین بخش‌های قدیمی و مدرن شهر عمل می‌کند، و برج های جدید خور دبی، که در نهایت بر برج خلیفه سایه خواهد انداخت.

۱۰- مرکز تجارت خاورمیانه

دبی به دلیل تجارت آزاد، نرخ‌های مالیاتی پایین، و عدم وجود مالیات بر درآمد، به یک ایالت ثروتمند تبدیل شده است. دبی بیشترین جریان مسافران خارجی ثروتمند و مشهور را در جهان به خود اختصاص داده و به عنوان دروازه‌ای برای ورود به شرق عمل می‌کند. تجمع ثروت، مهم ترین مزیت از مزایای خرید خانه در دبی می‌باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.