به‌روزرسانی امنیتی مارس 2024 برای گلکسی Z فولد 3 و Z فلیپ 3 در دسترس است

گوشی های سری گلکسی اس 24 اولین گوشی های سامسونگ بودند که پچ امنیتی مارس 2024 را دریافت کردند. از آن زمان، این به‌روزرسانی در دستگاه‌های بسیاری از جمله گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شد.

سامسونگ پچ امنیتی مارس 2024 را برای انواع بین المللی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 منتشر کرده است که به ترتیب دارای شماره مدل SM-F926B و SM-F711B هستند. سفت‌افزار حاوی آخرین به‌روزرسانی امنیتی برای Galaxy Z Fold 3 دارای شماره ساخت F926BXXS6GXBD و برای Galaxy Z Flip 3 F711BXXS7GXBD است. بسیاری از مشکلات امنیتی را برطرف می کند و دستگاه شما را ایمن تر می کند.

در حال حاضر، سامسونگ در حال ارائه این به روز رسانی در اروپا است و این شرکت باید طی چند روز آینده آن را به تدریج در مناطق دیگر منتشر کند. گلکسی زد فولد 3 یا گلکسی زد فلیپ 3 باید به طور خودکار شما را در مورد به روز رسانی مطلع کند. اگر اینطور نیست، می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار » دانلود و نصب، سفت افزار جدید را به صورت دستی بررسی کنید.

این دو گوشی هوشمند در چند هفته آینده یک به روز رسانی نرم افزاری بزرگ دریافت خواهند کرد که One UI 6.1 را به همراه خواهد داشت. این دو همچنین واجد شرایط دریافت Android 15 (One UI 7.0) هستند که Google آن را در اواخر امسال در دسترس قرار دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.