گلکسی A55 دارای پشتیبانی از سیم کارت، اسلات microSD است

گلکسی A55، جدیدترین گوشی میان رده پریمیوم سامسونگ، به طور رسمی در 11 مارس معرفی شد. فروش آن در برخی بازارها در همان روز آغاز شد و در چند هفته آینده در قفسه های خرده فروشی در بسیاری از بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد شد.

گلکسی A55 گران‌ترین مدل این سری است و دلایل خوبی برای آن وجود دارد. چندین ارتقاء قابل توجه و تقریباً در سطح پرچمدار را به همراه دارد، از جمله طراحی ممتازتر که شامل قاب فلزی و محافظ Gorilla Glass Victus+، تراشه جدید قدرتمند Exynos با پردازنده گرافیکی مبتنی بر معماری گرافیکی RDNA AMD و حداکثر 12 گیگابایت رم است.

تمام مشخصات و ویژگی‌های اصلی گلکسی A55 دیگر یک راز نیست، اما چند ویژگی کمتر در مورد آنها وجود دارد که ممکن است رادار شما را از دست داده باشد. به عنوان مثال، آیا می دانستید گلکسی A55 از ویژگی های eSIM پشتیبانی می کند؟ گلکسی A54 اولین گوشی از سری A5x بود که علاوه بر اسلات سیم‌کارت فیزیکی، از یک سیم‌کارت تعبیه‌شده نیز بهره می‌برد، و A55 نیز دارای یک سیم‌کارت است.

برخی از بازارها ممکن است از eSIM پشتیبانی نکنند

گلکسی A55 همچنین دارای یک اسلات microSD با پشتیبانی از کارت های حداکثر 1 ترابایتی است. از آنجایی که گوشی دارای سینی سیم کارت هیبریدی است، نمی توانید همزمان از اسلات microSD و دو سیم کارت فیزیکی استفاده کنید. اما این جایی است که eSIM می تواند مفید باشد، حداقل اگر شرکت مخابراتی انتخابی شما eSIM ارائه دهد.

همچنین باید بررسی کنید که آیا گلکسی A55 دارای سیم کارت الکترونیکی در کشور شما است یا خیر. گلکسی A54 آن را در همه بازارها نداشت و ممکن است A55 نیز نداشته باشد. سامسونگ لیست رسمی بازارهایی را که در آنها پشتیبانی از eSIM وجود ندارد ارائه نمی کند،

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.