Galaxy S23 می تواند One UI 6.1 را در این ماه دریافت کند

سامسونگ فاش کرده است که به‌روزرسانی One UI 6.1 برای سری گلکسی S23 همراه با وصله امنیتی مارس 2024 در کره (از طریق @tarunvats33) ارائه خواهد شد.

آخرین اعلامیه به ما اشاره می کند که این شرکت چه زمانی به روز رسانی بزرگ بعدی را برای سری گوشی های پرچمدار سال گذشته خود آغاز خواهد کرد.

سامسونگ هر سه ماه یکبار یک به‌روزرسانی امنیتی را برای سری گلکسی اس 23 کره ارائه می‌کند و این شرکت هنوز یک به‌روزرسانی امنیتی برای این سه ماهه ارائه نکرده است، به این معنی که این برند باید تا پایان این ماه یک به‌روزرسانی امنیتی ارائه دهد.

به احتمال زیاد پچ امنیتی مارس 2024 خواهد بود. با توجه به این موضوع و اعلامیه ای که این شرکت به تازگی انجام داده است، ممکن است سامسونگ به تازگی تایید کرده باشد که تا پایان این ماه، حداقل در کره، عرضه One UI 6.1 را برای سری گلکسی S23 آغاز خواهد کرد.

زمانی که سامسونگ نسخه جدید One UI را برای سری گلکسی S23 در کره در دسترس قرار داد، باید عرضه آن را در مناطق دیگر نیز آغاز کند.

به عبارت دیگر، One UI 6.1 برای سری گلکسی S23 حتی یک ماه دیگر هم باقی نمانده است. هنگامی که این اتفاق بیفتد، شرکت باید شروع به عرضه One UI 6.1 برای سایر دستگاه‌ها کند، که از Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 شروع می‌شود.

شایان ذکر است که سامسونگ قبلاً انتشار وصله امنیتی مارس 2024 را برای Galaxy S23 آغاز کرده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.