سامسونگ قصد دارد تا سال 2027 تمام باتری های حالت جامد را برای خودروهای الکتریکی تولید کند

با توجه به اینکه خودروسازان در سراسر جهان به سرعت خط تولید خود را برق می‌زنند، تقاضا برای باتری‌ها از سقف گذشته است. Samsung SDI، شرکت سازنده باتری گروه سامسونگ، سرمایه گذاری زیادی در تاسیسات تولیدی خود برای پاسخگویی به این تقاضا انجام داده است.

سامسونگ SDI همچنین بر روی بهبود فناوری باتری به منظور ارائه محصولات باتری نسل بعدی برای وسایل نقلیه الکتریکی تمرکز دارد، زیرا تقاضا هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد. تمرکز سامسونگ در حال حاضر بر تولید انبوه تمام باتری های حالت جامد (ASB) تا سال 2027 است.

سامسونگ در حال افزایش است تا تقاضای باتری خودروهای الکتریکی را برآورده کند

ASB ها به طور گسترده ای جایگزین ایمن تری برای باتری های لیتیوم یونی هستند که مستعد آتش سوزی هستند. این باتری های نسل بعدی دارای الکترولیت جامد هستند که خطر آتش سوزی را کاهش می دهد و همچنین برد رانندگی را بهبود می بخشد. سامسونگ SDI در مورد هدف خود برای تولید انبوه ASB تا سال 2027 در InterBattery 2024، یک نمایشگاه محلی باتری در کره جنوبی صحبت کرد.

چوی یون هو، مدیر اجرایی سامسونگ SDI گفت که آماده سازی این شرکت برای تولید این باتری ها به خوبی در حال انجام است و سامسونگ SDI به خوبی آماده است تا با برتری تکنولوژیکی خود، بازار جهانی باتری را رهبری کند.

این شرکت سال گذشته خط تولید آزمایشی خود را برای ASB ها راه اندازی کرد. دارای بالاترین چگالی صنعت با 900 وات ساعت در لیتر است. نمونه های اولیه در حال حاضر در این مرکز واقع در مرکز تحقیق و توسعه سامسونگ SDI در سوون، درست خارج از سئول، تولید می شوند.

این تنها فناوری باتری پیشرفته ای نیست که این شرکت روی آن کار می کند. سامسونگ SDI همچنین در مورد برنامه هایی برای تولید یک راه حل باتری که تا سال 2029 می تواند بیش از 20 سال دوام بیاورد صحبت کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.