می توانید از طریق دستورات صوتی Bixby به ویژگی های Galaxy AI دسترسی پیدا کنید

با سری گلکسی اس 24، سامسونگ از گلکسی AI، مجموعه ای از ویژگی های نرم افزاری که با هوش مصنوعی و هوش مصنوعی تولید می شود، رونمایی کرد. این ویژگی‌ها در حال حاضر فقط در سری گلکسی اس 24 در دسترس هستند، اما انتظار می‌رود که برای گلکسی اس 23، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 5 و سری گلکسی تب اس 9 عرضه شوند.

سامسونگ اکنون Galaxy AI را با Bixby ادغام کرده است، به این معنی که می توانید با استفاده از دستورات صوتی Bixby به ویژگی های هوش مصنوعی در Galaxy S24 دسترسی داشته باشید.

Bixby یکپارچه سازی Galaxy AI برای دستورات صوتی را دریافت می کند

با Bixby، کاربران Galaxy S24 می توانند به راحتی ویژگی های Galaxy AI را مطرح کرده و آنها را فعال کنند. به عنوان مثال، می‌توانید از Bixby بخواهید که یک صفحه وب را که در حال مشاهده آن هستید خلاصه کند یا برای سفر بین‌المللی خود با یک هتل به زبان محلی تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از Bixby بخواهید که یادداشتی را در Samsung Notes خلاصه کند یا صدای ضبط شده را به زبان خاصی رونویسی کند. بعلاوه می توانید حالت مترجم را با استفاده از فرمان صوتی Bixby روشن کنید. Bixby اکنون با این برنامه‌های موجود سامسونگ سازگار است: مترجم، تلفن، اینترنت سامسونگ، Samsung Notes و ضبط صدا.

Samsung Galaxy S24 AI Bixby Voice Commands ادغام - چیکاو

می‌توانید در حین تماس‌های صوتی، ترجمه زبان را در زمان واقعی شروع کنید، هنگام تایپ کردن با استفاده از برنامه صفحه‌کلید سامسونگ، دستور زبان یا املا را تصحیح کنید، خلاصه‌های صفحه وب ایجاد کنید، و جلدهای خودکار برای یادداشت‌ها در Samsung Notes ایجاد کنید. هنگامی که با موقعیتی روبرو هستید که شخصی که می‌خواهید با او ارتباط برقرار کنید به زبان دیگری صحبت می‌کند، می‌توانید از Bixby بخواهید حالت مترجم را برای ترجمه رو در رو زبان در زمان واقعی راه‌اندازی کند.

همه این ویژگی‌های Galaxy AI با دستورات صوتی Bixby در زبان‌های چینی، انگلیسی (هند، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا)، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، کره‌ای، پرتغالی و اسپانیایی (برزیل و اسپانیا) سازگار خواهند بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.