مایکروسافت تایید کرد که Teams در ماه فوریه به اندروید اتو می آید

گوگل Teams for Android Auto را در ماه مه در I/O 2023 معرفی کرد، اما نگفت که دقیقا چه زمانی در دسترس خواهد بود. نزدیک به یک سال پس از اعلام این خبر، مایکروسافت بالاخره تایید کرد که Teams ماه آینده به اندروید اتو خواهد آمد.

اطلاعات در نقشه راه مایکروسافت 365 گنجانده شده است و هیچ جزئیات دیگری را شامل نمی شود. تنها چیزی که ذکر شد این است که تیم های مایکروسافت در فوریه 2024 به اندروید اتو می آیند.

مایکروسافت همچنین خاطرنشان می‌کند که Teams on Android Auto به کاربران این امکان را می‌دهد که «به راحتی از نمای تقویم به جلسات بپیوندند، به سرعت با مخاطبین شماره‌گیری سریع تماس بگیرند و تماس‌های اخیر خود را در تلفن‌های Android خود ببینند».

Android Auto و Android Automotive اخیراً بسیار موفق بوده اند، زیرا خودروسازان بیشتری در 12 ماه گذشته اعلام کرده اند که تصمیم گرفته اند از پلتفرم های Google استفاده کنند.

گوگل ادعا می کند در حال حاضر Android Auto با 200 میلیون خودرو ادغام می شود. خودروهای تولید شده توسط شورولت، جنرال موتورز، هوندا، رنو و ولوو از جمله برندهایی هستند که قبلاً استفاده از Android Automotive گوگل را در خودروهای خود انتخاب کرده‌اند.

تیم های مایکروسافت یک افزونه بسیار خوشایند به Android Auto است، به خصوص که این پلتفرم دارای چنین مجموعه عظیمی از مشتریان است. در مورد اینکه چرا مایکروسافت اینقدر طول کشید تا Teams را به Android Auto بیاورد، حدس شما به خوبی حدس ما است.

شاید مایکروسافت و گوگل فکر می‌کردند که I/O 2023 فرصت خوبی است تا اعلام کنند که Teams به Android Auto می‌آید، حتی اگر این برنامه به هیچ وجه برای پرایم‌تایم آماده نشده باشد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.