Android Auto از دستیار گوگل برای خلاصه کردن پیام‌ها استفاده می‌کند

هنگامی که هنگام رانندگی پیامی دریافت می کنید، Android Auto به شما اطلاع می دهد و حتی آن را با صدای بلند می خواند. اگر چند پیام دریافت کرده باشید اشکالی ندارد، اما وقتی دائماً پیام‌های گروهی دریافت می‌کنید، اوضاع آزاردهنده می‌شود. ویژگی خواندن با صدای بلند می تواند باعث اختلال و آزار شما شود و تمرکز شما را از رانندگی منحرف کند.

خوشبختانه، به نظر می رسد گوگل این مشکل را تایید کرده است و ممکن است Android Auto ویژگی جدیدی برای حل این مشکل دریافت کند. در یک پست APK Insight، افراد در 9To5Google متوجه شدند که Android Auto از Google Assistant برای خلاصه کردن پیام‌های شما استفاده می‌کند.

قابل ذکر است، Android Auto پیام‌ها را با استفاده از هوش مصنوعی خلاصه می‌کند، بنابراین Android Auto، در طول فرآیند راه‌اندازی، یک پیام هشدار به شما نشان می‌دهد: «این خلاصه‌ها توسط هوش مصنوعی تولید می‌شوند، بنابراین ممکن است اشتباهاتی رخ دهد.»

کدهای این ویژگی آینده در برنامه اندروید اتو نسخه 14.52 مشاهده شد

کدهای این ویژگی آینده در برنامه اندروید اتو نسخه 14.52 مشاهده شد - چیکاو

گوگل به کاربران Android Auto این امکان را می دهد که هر زمان که بخواهند این ویژگی را از منوی تنظیمات Android Auto خاموش کنند. رشته‌هایی از کدهایی که نشان‌دهنده این ویژگی جدید Android Auto Google Assistant برای خلاصه‌سازی پیام‌ها بودند، در برنامه Android نسخه 14.52 ظاهر شدند. این نسخه از برنامه Android Auto در نسخه بتا است، بنابراین مشخص نیست چه زمانی این ویژگی شروع به کار می کند.

چندین محصول دیگر Google به شما این امکان را می‌دهند که پیام‌ها را خلاصه کنید. با این حال، همانطور که توسط 9To5Google اشاره شده است، نزدیک‌ترین مقایسه با این ویژگی جدید Android Auto آینده، توانایی Google Chat برای جمع‌بندی مجدد Spaces است تا به شما کمک کند تا به سرعت مکالمه گروهی برسید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.