آموزش تنظیم صدای زنگ ساعت آیفون

استفاده از برنامه ساعت در iPhone و iPad برای ایجاد تایمر و زنگ هشداری که در طول روز به آن نیاز دارید، ساده است. با این حال، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد صدای زنگ آیفون خود را تغییر دهید.

برای مثال، ممکن است مواقعی پیش بیاید که بخواهید صدای زنگ برای بیدار شدن شما بلندتر باشد یا در موقعیت های دیگر ساکت تر باشد. اگر زنگ صبح آیفون خود را طوری تنظیم کرده اید که شما را با آهنگی بیدار کند، احتمالاً می خواهید مطمئن شوید که با صدای بلند پخش می شود.

اما اگر یک زنگ هشدار ضروری دارید، ممکن است لازم باشد در حین کار یا در سینما ساکت‌تر باشید. می توانید صدا را در برنامه تنظیمات کاهش دهید. همچنین می‌توانید صدا را با دکمه‌های فیزیکی صدا در کنار گوشی خود با یک تنظیم اختیاری تغییر دهید.

در آیفون خود می‌توانید صدای زنگ را دقیقاً همانطور که می‌خواهید تنظیم کنید. بنابراین، چه می‌خواهید تا حد امکان بلند یا بی‌صدا باشد یا جایی در این بین، نحوه انجام آن را در این راهنما توضیح خواهیم داد.

صدای زنگ هشدار را در آیفون تغییر دهید

تغییر صدای زنگ در آیفون از طریق برنامه تنظیمات و با استفاده از مراحل زیر ساده است.

  • تنظیمات را در تنظیمات آیفون یا آیپد خود اجرا کنید.
  • صفحه را به سمت پایین بکشید و گزینه Sound & Haptics را از منو انتخاب کنید.

  • به بخش Ringer And Alerts بروید و نوار لغزنده را به چپ یا راست بکشید تا صدای زنگ را کم یا زیاد کنید. با افزایش یا کاهش سطح صدای زنگ هشدار، صدای زنگ فعلی خود را خواهید شنید.

  • در مدل‌های آیفون با جزیره پویا، یک اعلان زنگ نیز در بالای صفحه ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد میزان صدای فعلی کجاست. صدای زنگ هشدار را در آیفون تغییر دهید.

  • شما می توانید به صورت اختیاری صدای زنگ را با استفاده از کلیدهای فیزیکی تنظیم صدا در آیفون خود کنترل کنید.
  • در همان صفحه نمایش داده شده در بالا، کلید تغییر با دکمه ها را تغییر دهید.

جمع بندی

مواقعی وجود دارد که می‌خواهید صدای زنگ ساعت آیفون یا آی‌پدتان به حداکثر برسد، مانند هنگام بیدار شدن از خواب. اما در موقعیت‌های دیگر، ممکن است بخواهید مثلاً در حین کار، این مقدار کمتر باشد.

در هر صورت، تغییر صدای زنگ در آیفون شما سریع و از طریق برنامه تنظیمات قابل دسترسی است. همچنین می‌توانید گزینه تغییر صدا را با دکمه‌های فیزیکی گوشی خود تغییر دهید.

منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.