چگونه ماشین حساب پیشرفته (مهندسی) آیفون را باز کنیم؟

آیا تا به حال خواسته اید بدانید که چگونه ماشین حساب مهندسی را در آیفون باز کنید یا اینکه یک ماشین حساب داخلی دارد؟ خبر خوب این است که آیفون شما در حال حاضر این قابلیت را ارائه می دهد و دسترسی به آن آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

ماشین‌حساب‌های مهندسی شامل گزینه‌های اضافی برای کشف معادلات پیچیده ریاضی هستند. بنابراین، مگر اینکه به قابلیت‌های محاسباتی خاصی نیاز داشته باشید، ممکن است بخواهید از توابع ماشین‌حساب پیشرفته اپل برای دیدن آنچه در دسترس است استفاده کنید.

از آنجایی که داخلی است، برای انجام معادلات پیچیده نیازی به دانلود یک برنامه جداگانه ندارید (مگر اینکه به ویژگی های اضافی نیاز داشته باشید). بنابراین، در این راهنما، نحوه باز کردن ماشین حساب مخفی در آیفون خود را توضیح خواهیم داد.

به ماشین حساب مهندسی در آیفون خود دسترسی پیدا کنید

توجه به این نکته مهم است که ماشین حساب مهندسی آیفون شما سال ها در معرض دید عموم پنهان شده است. شاید قبلاً به آن توجه نکرده باشید.

  • برنامه Calculator را در آیفون خود باز کنید. می‌توانید از صفحه اصلی روی آن ضربه بزنید.

چگونه ماشین حساب پیشرفته آیفون را باز کنیم؟ - چیکاو

  • برنامه ماشین حساب در حالت عمودی باز می شود، از جمله عملکرد ریاضی پایه که شما به آن عادت دارید.

  • برای قرار دادن ماشین حساب اصلی در حالت مهندسی، آیفون خود را 90 درجه بچرخانید تا در نمای افقی باشد. ماشین حساب به طور خودکار با جهت صفحه نمایش تنظیم می شود. این مجموعه جدیدی از عملگرها را برای مجموعه های معادلات پیچیده تر ارائه می دهد.

نمای افقی ماشین حساب مهندسی در آیفون - چیکاو

  • اگر متوجه شدید که ماشین حساب آیفون شما به حالت مهندسی نمی رود یا صفحه نمایش فقط گزینه های اصلی را نشان می دهد، ممکن است مشکل از قفل جهت صفحه نمایش عمودی باشد.
  • برای غیرفعال کردن ویژگی قفل جهت گیری صفحه، انگشت خود را از گوشه سمت راست بالای صفحه به پایین بکشید و روی نماد قفل جهت غیرفعال کردن آن از Control Center ضربه بزنید.

غیرفعال کردن قفل جهت گیری آیفون کنترل مرکز - چیکاو

استفاده از ماشین حساب مهندسی داخلی در آیفون شما

اگر به یک ماشین حساب مهندسی برای استفاده در آیفون خود نیاز دارید، ممکن است از وجود آن خبر نداشته باشید. و باز کردن آن در آیفون فقط نیاز به راه اندازی برنامه ماشین حساب و چرخاندن گوشی خود دارد تا صفحه در نمای افقی باشد.

همانطور که اشاره شد، اگر ماشین حساب به حالت مهندسی تغییر نمی کند، مطمئن شوید که قفل جهت صفحه را خاموش کرده اید. دوباره آن را امتحان کنید، و باید کار کند.

مهم است که توجه داشته باشید که ممکن است یک برنامه ماشین حساب مهندسی مورد علاقه داشته باشید که سال ها از آن استفاده کرده اید. اگر چنین است، اپل ممکن است تمام ویژگی های لازم را در اختیار شما قرار ندهد. با این حال، بسیار خوب است که بدانید زمانی که نیاز به انجام معادلات پیچیده دارید، یکی از این موارد در آیفون شما تعبیه شده است. با انجام این کار تعداد زیادی دکمه جدید به ماشین حساب آیفون شما اضافه می شود، از جمله دکمه هایی برای سینوس، کسینوس، مماس و غیره.

منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.