چگونه همه برنامه های نصب شده در اندروید را مشاهده کنیم؟

همه ما مجموعه ای از برنامه ها را روی گوشی ها و تبلت های خود نصب کرده ایم و گاهی اوقات می خواهید همه برنامه های نصب شده در اندروید را مشاهده کنید. فهرستی از برنامه های نصب شده راهی آسان برای مدیریت آنها در اختیار شما قرار می دهد.

از طریق تنظیمات اندروید می توانید لیستی از برنامه های نصب شده خود را روی صفحه نمایش دریافت کنید. مشاهده لیست به شما امکان می دهد تمام برنامه هایی را که در حال حاضر نصب شده اند مشاهده کنید. این گزینه ممکن است به کشیدن انگشت روی همه برنامه ها در صفحه اصلی ترجیح داده شود.

بنابراین، در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه لیستی از برنامه هایی را که روی تلفن یا تبلت اندرویدی خود نصب کرده اید، تهیه کنید.

مشاهده برنامه های نصب شده در اندروید

  • می توانید لیستی از برنامه های نصب شده را از طریق تنظیمات دستگاه اندرویدی خود ایجاد کنید.
  • یک یا دو بار انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و روی تنظیمات (نماد چرخ دنده) ضربه بزنید.

  • از منوی ظاهر شده روی Apps یا App Management ضربه بزنید.
  • در قسمت All apps، شماره نصب شده روی گوشی خود را مشاهده خواهید کرد. روی All apps ضربه بزنید.

  • روی دکمه منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  • از منوی که پس از زدن دکمه نمایش سیستم ظاهر می شود گزینه Show system را انتخاب کنید.

  • فهرست کامل همه برنامه‌های نصب‌شده در دستگاه Android خود را مرور کنید – آنها به ترتیب حروف الفبا در صفحه فهرست شده‌اند.

علاوه بر فهرست کردن برنامه‌های نصب‌شده‌تان، می‌توانید روی برنامه‌هایی که نصب کرده‌اید ضربه بزنید و اعلان‌های برنامه، مجوزها، تنظیمات باتری، مصرف داده و سایر تنظیمات پیشرفته را مدیریت کنید. از این لیست، می توانید برنامه مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید و در صورت عدم پاسخگویی، برنامه اندروید را به اجبار ببندید.

جمع بندی

اگر به دنبال راهی برای مشاهده و مدیریت تمام برنامه های نصب شده خود در اندروید هستید، می توانید با استفاده از مراحل بالا این کار را انجام دهید. بیشترین کنترل را روی برنامه هایی که به صورت دستی نصب کرده اید خواهید داشت.

برای برنامه های از پیش نصب شده سیستم، کنترل کمتری خواهید داشت. اگر یک برنامه سیستمی خاکستری است، نمی‌توانید آن را غیرفعال کنید زیرا در سیستم‌عامل قرار دارند و برای عملکرد تلفن شما ضروری هستند. با این حال، اگر لیستی از تمام برنامه های نصب شده در اندروید را می خواهید، این راهنما به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید.

منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.