سریع ترین راه برای ضبط خودکار مکالمه برای آیفون که باید بدانید

مقدمه

ضبط خودکار مکالمه برای آیفون، می تواند یک فعالیت مهم در اکثر مواقع به حساب بیاید. راه های بسیار زیادی هم برای انجام این کار وجود دارد که هر کدام از این راه ها و روش ها، یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد دارند. جالب است بدانید که گوشی آیفون، یکی از انواع گوشی هایی است که به حریم خصوصی کاربران خود اهمیت می دهد. در نتیجه، ضبط خودکار مکالمه برای آیفون می تواند کمی چالش برانگیز باشد. اما در هر صورت ما امروز چند راه ساده برای ضبط مکالمه با استفاده از گوشی موبایل آیفون را به شما معرفی می کنیم. پس با چیکاو و تیم ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کافی را به دست آورید.

آیا ضبط خودکار مکالمه برای آیفون بدون برنامه جانبی ممکن است؟

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که آیا  ضبط خودکار مکالمه برای آیفون ممکن است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر. برند اپل به حریم خصوصی کاربران خود اهمیت فوق العاده بالایی می دهد. در نتیجه، این برند خدمات خود را به گونه ای طراحی کرده است تا شامل موارد نقض کننده حریم خصوصی نباشند. ضبط خودکار مکالمه برای آیفون یکی از همین موارد است که از گوشی های آیفون حذف شده است. در نتیجه، اگر شما هم قصد داشته باشید تا با استفاده از گوشی آیفون خود مکالمات را ضبط کنید، باید به دنبال استفاده از دیگر سیستم ها یا نرم افزار های سوم شخص باشید. چرا که شرکت اپل هیچ برنامه ای برای این کار طراحی نکرده است.

توجه داشته باشید که در برخی از کشور ها همچون آمریکا، ضبط خودکار مکالمه برای آیفون به هر نحوی غیر قانونی بوده و می تواند شما را در دردسر بیندازد. اگر با فهمیدن این اطلاعات شما باز هم مایل به ضبط مکالمه خود با فرد دیگری هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

ضبط خودکار مکالمه برای آیفون بدون برنامه

ضبط خودکار مکالمه برای آیفون بدون برنامه - چیکاو

شاید این راه سریع ترین و بهترین راه موجود در جلوی پای شما باشد. شما به یک ابزار خارجی که میکروفون داشته و می تواند صدا را ضبط کند نیاز دارید. مثلا شما می توانید از یک آیفون دیگر، از یک آی پد، از یک کامپیوتر یا یک دستگاه ضبط صدای همراه استفاده کنید. برای استفاده از این روش، مراحل زیر را به طور کامل دنبال کنید.

  •       در ابتدا باید به مخاطب خود زنگ بزنید و صدا را بر روی اسپیکر قرار دهید. به طرف مقابل خود بگویید که در حال ضبط مکالمه هستید.
  •       سپس ضبط کننده خارجی را بیرون بیاورید و ضبط را شروع کنید.
  •       گوشی را نزدیک میکروفون قرار دهید تا میکروفون خارجی بتواند صدای طرف مقابل را به طور کامل ضبط نماید. خودتان هم باید به میکروفون به صورت فیزیکی نزدیک باشید. چرا که صدای شما هم باید در مکالمه بیفتد.
  •       پس از اتمام تماس، میکروفون را خاموش کنید و گوشی را قطع کنید.

پس از اتمام ضبط خودکار مکالمه برای آیفون، فایل به دست آمده را سیو کنید و آن را در موقعیتی که دوست دارید مورد استفاده قرار دهید. در سایر گوشی های آیفون شما می توانید از یک برنامه همچون Voice Memos صدای مورد نظر را ضبط کنید. همچنین، بر روی کامپیوتر یا مک، شما می توانید با استفاده از برنامه های رایگانی همچون Audacity استفاده کنید.

استفاده از Google Voice برای ضبط صدا در آیفون

یکی از بهترین راه هایی که با استفاده از آن شما می توانید مکالمه را ضبط کنید، استفاده از این برنامه توسعه داده شده توسط شرکت گوگل می باشد. این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های موجود برای تماس در سراسر جهان به حساب می آید. البته، این محصول طرفدار های بیشتری در کانادا و آمریکا دارد. شما می توانید یک صندوق ذخیره تماس و قابلیت ضبط مکالمه دو طرف را از این نرم افزار دریافت کنید. برای اینکه بتوانید با خیال راحت از این نرم افزار استفاده کنید، شما باید یک سری تنظیمات را برای ضبط خودکار مکالمه برای آیفون در گوشی خود اعمال کنید.

  •       در ابتدا برنامه را دانلود کنید و آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. سپس وارد اکانت گوگل خود شوید.
  •       در قسمت Search شماره موبایل جدید را دریافت کنید. شما باید همان شماره ای را دریافت کنید که قصد دارید تا از آن به دیگر افراد زنگ بزنید.
  •       شماره تماس را تایید کنید و در مرحله بعدی هم شماره تماس اصلی خودتان را وارد نمایید.
  •       سپس شماره تماس آیفون را وارد کنید و صبر کنید تا کد تایید برایتان ارسال شوید.
  •       در آخرین مرحله باید کد تایید را درون برنامه قرار دهید و برنامه گوگل ویس را به طور کامل نصب کنید.

حال که شما برنامه را نصب کردید، یک مرحله دیگر را نیز باید دنبال کنید. وارد وب سایت Google Voice شوید و به اکانت خودتان وارد شوید. بر روی علامت چرخ دنده بر روی گوشه بالا سمت راست کلیک کنید تا تنظیمات باز شود. وارد قسمت Calls شوید و گزینه incoming Call Options را فعال کنید. در این صورت، هنگامی که در میانه تماس شما گزینه 4 را بزنید، تماس شما ضبط خواهد شد.

آموزش کامل ضبط مکالمه - چیکاو

استفاده از برنامه های سوم شخص

در صورتی که هیچکدام از این راه ها برای شما چاره ساز نبودن، برای ضبط خودکار مکالمه برای آیفون شما باید به دنبال برنامه های سوم شخص باشید. این برنامه ها را شما می توانید از فروشگاه های مختلفی دانلود کنید. این برنامه ها به گونه ای طراحی شده اند تا شما بتوانید با خیال راحت با استفاده از آنها مکالمه گوشی موبایل خود را ضبط نمایید.

ضبط خودکار مکالمه برای آیفون با استفاده از برنامه های سوم شخص فعالیت مورد نظر شما را خیلی راحت تر و ساده تر می کند. ولی، مسئله مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید، این است که این راه حل گاهی اوقات پاسخگو نیست. مخصوصا بر روی نسخه های جدید تر آیفون که اپل تغییرات امنیتی شدیدی را اعمال کرده است، شما خیلی راحت نمی توانید این کار را انجام دهید. در کل توصیه ما به شما استفاده از روش های ارائه شده در قسمت های قبل تر می باشد.

منبع makeuseof
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.