احتمالا هوش مصنوعی برای گوشی های آیفون با iOS 18 ارائه شود

همه شرکت های بزرگ فناوری پای خود را در فضای هوش مصنوعی گذاشته اند و دائماً در تلاش هستند تا از دیگران پیشی بگیرند. مدتی است که اپل در این مورد سکوت کرده و کاملاً عقب مانده است. با این حال، شایعاتی که در خیابان وجود دارد این است که اپل می تواند به زودی ویژگی های هوش مصنوعی آیفون را آغاز کند. اپل کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) 2024 خود را در 10 ژوئن میزبانی می کند و انتظار می رود در این رویداد به روز رسانی iOS 18 را منتشر کند. این به‌روزرسانی iOS 18 ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را ارائه می‌کند. ما اکنون اشاره مختصری به این ویژگی ها داریم.

توسعه دهنده Nicolás Álvarez اطلاعاتی از کد باطن اپل دریافت کرد و متوجه شد که اپل چه چیزی را می تواند با به روز رسانی جدید راه اندازی کند. او به X (توئیتر سابق) رفت تا به اشتراک بگذارد که اپل می تواند از دو ویژگی رونمایی کند.

iOS 18 چه ویژگی های هوش مصنوعی را به همراه خواهد داشت؟

دستیار مرور سافاری

اولین مورد به طور آزمایشی “دستیار مرور سافاری” نامیده می شود. از نام، به نظر می رسد که می تواند از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود تجربه مرور در سافاری استفاده کند. این واقعا می تواند تجربه مرور را بهبود بخشد.

جستجوی تصویری رمزگذاری شده

ویژگی دیگر «جستجوی بصری رمزگذاری شده» نام دارد. این تا حدودی شبیه به ویژگی Visual Look Up موجود در Spotlight است. با این حال، این امنیت و عملکرد بهبود یافته را ارائه می دهد. به گفته Álvarez، هر دو ویژگی از دروازه HTTP Oblivious استفاده می کنند که یک پروتکل حفظ حریم خصوصی است که به حفظ ناشناس بودن آنلاین کمک می کند.

اما اپل هیچ یک از این ادعاها را تایید نکرده است. و اگر به رفتار شرکت نگاه کنیم، مطمئن هستم که لب هایش را محکم نگه می دارد. اکنون باید چند هفته تا WWDC 2024 منتظر بمانیم تا اخباری از اپل دریافت کنیم. اما کل جامعه فناوری کاملاً مطمئن است که این بار هوش مصنوعی در مرکز توجه قرار خواهد گرفت.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.