گلکسی تب S6 لایت و تب Active 3 به‌روزرسانی امنیتی نوامبر 2023 را دریافت می‌کنند

سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی نوامبر 2023 را برای دو تبلت میان‌رده منتشر کرده است: گلکسی تب S6 لایت و گلکسی تب Active 3. اولی به‌روزرسانی امنیتی جدید را در آمریکای لاتین دریافت می‌کند، در حالی که دومی به‌روزرسانی جدید را در سراسر اروپا دریافت می‌کند. اینها اولین تبلت هایی هستند که به روز رسانی امنیتی جدید را دریافت می کنند.

گلکسی تب اس 6 لایت به‌روزرسانی امنیتی جدید را با نسخه سیستم عامل P610XXS4FWK1 دریافت می‌کند. این به روز رسانی جدید را در آرژانتین دریافت می کند و ما انتظار داریم که سایر کشورهای آمریکای لاتین نیز ظرف چند روز آینده به روز رسانی جدید را دریافت کنند.

گلکسی تب اکتیو 3 به‌روزرسانی جدید را با نسخه سیستم عامل T575XXS7EWK1 دریافت می‌کند. در اتریش، بالتیک، بلغارستان، کشورهای قفقاز، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، قزاقستان، لوکزامبورگ، کشورهای شمال اروپا، لهستان، پرتغال، رومانی، روسیه، اسلواکی، اسلوونی، اروپای جنوب شرقی، اسپانیا، سوئیس، در دسترس است. جمهوری چک، هلند، بریتانیا و اوکراین.

در به‌روزرسانی امنیتی نوامبر 2023 چه چیز جدیدی وجود دارد؟

وصله امنیتی نوامبر 2023 تعداد 65 نقص امنیتی را برطرف می‌کند. هیچ ویژگی جدید یا بهبود عملکردی را به همراه ندارد. اگر هر یک از این دو تبلت را به ترتیب در کشورهای ذکر شده در بالا دارید، می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، آپدیت جدید را بررسی کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.