کدام تبلت های آیپد به صفحه نمایش OLED ارتقا داده می شوند؟

انتظار می رود اپل در سال 2026، آیپد ایر و آیپد مینی را به نمایشگرهای OLED تک پشته مجهز کند. یک صفحه نمایش OLED تک پشته از یک لایه انتشار استفاده می کند در حالی که یک پنل OLED دو پشته ای با انتشار دوگانه روشنایی صفحه را دو برابر می کند و طول عمر نمایشگر را تا چهار برابر افزایش می دهد. انتظار می‌رود که هر دوی این تبلت‌ها در سال آینده با استفاده از تراشه M1 آی‌پد ایر (2024) برای تراشه M2 سریع‌تر و کم‌مصرف‌تر، به روز شوند. آیپد مینی (2024) ممکن است سال آینده با چیپست A16 Bionic یا A17 Pro به جای A15 Bionic که نسخه فعلی تبلت را اجرا می کند، به پایان برسد.

ETNews می‌گوید که در سال 2027 باید انتظار داشته باشیم که نمایشگرهای OLED در نسخه جدیدی از سری جدید iPad Pro اپل و iPad Air 12.9 اینچی جدید استفاده شود. مینگ چی کو از TF International اخیراً پست کرده است که مدل بزرگتر iPad Air در سه ماهه اول سال 2024 تولید انبوه را آغاز خواهد کرد. کو انتظار دارد که صفحه نمایش از صفحه پشتی Oxide استفاده کند، همان فناوری به کار رفته در مینی LED iPad Pro 12.9 اینچی.

انتظار می رود آیپد مینی 2026 دارای صفحه نمایش 8.7 اینچی OLED باشد

صحبت از آیپد پرو شد، وقتی مدل‌های 2027 عرضه می‌شوند، نمایشگرهای OLED ممکن است از انواع دو پشته‌ای تشکیل شوند که همانطور که قبلاً در دو پاراگراف بالا ذکر کردیم، آنها را روشن‌تر و بادوام‌تر از پنل‌های OLED تک‌پشته‌ای ETNews می‌کند. اپل از آیپد ایر و آیپد مینی 2026 استفاده خواهد کرد. بر اساس این گزارش، آی‌پد مینی 2026 دارای صفحه نمایش 8.7 اینچی است که کمی بزرگتر از صفحه نمایش 8.3 اینچی فعلی است.

در حالی که این گزارش به طور خاص به دو پشته اشاره نمی کند، انتظار می رود آیپد پرو 2027 از پنل نسل بعدی استفاده کند که کارایی نور پانل را از طریق فیلتر رنگی در کپسولاسیون (CoE) بهبود می بخشد. این فناوری نه تنها مصرف انرژی را تا 20 درصد کاهش می دهد، بلکه می تواند به اپل اجازه دهد تا از نسخه زیر پنل Face ID در تبلت استفاده کند.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.