یک تنظیم را تغییر دهید تا عمر باتری آیفون شما به شدت بهبود یابد

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید عمر باتری آیفون خود را افزایش دهید. می توانید روشنایی صفحه را کاهش دهید تا در مصرف باتری صرفه جویی کنید، حالت Low Power Mode را فعال کنید که اجرای برنامه ها را در پس زمینه متوقف می کند. همچنین می‌توانید با قرار دادن تلفن در حالت هواپیما و خاموش کردن رادیوهای تلفن تا زمانی که نیاز به برقراری تماس داشته باشید، تا حد امکان از باتری خارج شوید. مطمئناً تماس‌های دریافتی را از دست خواهید داد و هر زمان که نیاز به استفاده از تلفن داشته باشید، باید حالت هواپیما را غیرفعال کنید، اما عمر باتری را افزایش می‌دهید.

فعال کردن این تنظیمات می تواند عمر باتری آیفون شما را بهبود بخشد

اگر به دنبال هک آیفون بهتری هستید که عمر باتری گوشی شما را افزایش دهد، کاربر TikTok t_sply تقریباً سه سال پیش ویدیویی کوتاه ایجاد کرد که نشان می‌دهد نیویورک پست امروز آن را روشی خوب برای نجات این گوشی می‌خواند. اکنون می دانیم که این یک اغراق است زیرا هر کاری که انجام می دهید، باتری آیفون شما برای همیشه تلفن شما را روشن نمی کند. اما بیایید نگاهی به این هک بیندازیم.

روش اول:

به Settings > Accessibility > Display & Text Size بروید. Reduce White Point را روشن کنید که شدت رنگ‌های روشن روی صفحه را کاهش می‌دهد. هرچه می‌خواهید عمر باتری بیشتری را ذخیره کنید، نوار لغزنده روی تنظیمات را بیشتر به سمت راست حرکت می‌دهید تا به 100% برسد. البته یه عارضه هم داره فعال کردن تنظیم Reduce White Point، دیدن صفحه را در مکان‌های روشن یا آفتابی دشوار می‌کند. هک، حتی ممکن است دیدن صفحه نمایش را زمانی که زیر نور خورشید یا محیطی روشن نیستید غیرممکن کند.

روش دوم:

یکی از راه‌هایی که می‌توانید صفحه نمایش را مطابق میل خود اصلاح کنید، این است که روی Reduce White Point تغییر دهید و با نوار لغزنده و تنظیم روشنایی بازی کنید تا زمانی که سطحی را پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد تلفن خود را بخوانید و در عین حال عمر باتری را بهبود بخشید. همچنین، کاهش نقطه سفید می تواند احتمال خستگی چشم را کاهش دهد و همچنین استفاده از تلفن شما را قبل از خواب محدود کند. این می تواند به شما کمک کند تا خواب بیشتری داشته باشید و هنگام صبح که از خواب بیدار می شوید احساس شادابی بیشتری داشته باشید.

اگر آیفون 15 پرو مکس یا آیفون 15 پلاس دارید، احتمالا دلیلی برای استفاده از این هک وجود ندارد. تست باتری این دستگاه ها نشان داد که باتری آیفون 15 پرو مکس به مدت 19 ساعت و 20 دقیقه در حین مرور اینترنت که بهترین زمان بود کار می کند. آیفون 15 پلاس با زمان 16 ساعت و 21 دقیقه چهارم شد. جایگاه دوم و سوم به ترتیب به گلکسی اس 23 اولترا (18 ساعت و 57 دقیقه) و گلکسی اس 23 پلاس (16 ساعت و 37 دقیقه) تعلق گرفت.

آیفون 15 پلاس بیشترین عمر باتری یعنی 11 ساعت و 14 دقیقه داشت. پیکسل 8 پرو با امتیاز 10 ساعت و 32 دقیقه دوم شد و پس از آن آیفون 15 پرو مکس با امتیاز 9 ساعت و 45 دقیقه در رده سوم قرار گرفت.

جمع بندی

آیا این هک باعث بهبود عمر باتری آیفون شما می شود؟ اگر آن را امتحان کردید، با گذاشتن کامنت در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.
منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.