آیفون 16 دارای ویژگی های انحصاری هوش مصنوعی با iOS 18 است

هوش مصنوعی به یک نقطه کانونی در میان شرکت‌های بزرگ فناوری تبدیل شده است، به طوری که سامسونگ اخیراً با معرفی مدل هوش مصنوعی مولد خود به نام «سامسونگ گاوس» به این گفتگو ملحق شده است. ویژگی‌های هوش مصنوعی لبه‌ای با iOS 18 آینده، با امکان انحصار برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد برای سری آیفون 16. به نظر می رسد رقابت سختی با اپل و سامسونگ وجود دارد.

نکات برجسته

  • ظاهرا اپل در حال برنامه ریزی برای معرفی ویژگی های جدید هوش مصنوعی با iOS 18 است.
  • برخی از ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی می‌توانند انحصاری سری آیفون 16 باشند.
  • انتظار می رود سری آیفون 16 از تراشه های جدید سری A استفاده کند.

طبق افشاگر @Tech_Reve، پیش بینی می شود iOS 18 LLM جدید این شرکت را از طریق هوش مصنوعی مبتنی بر ابر به تعداد زیادی از دستگاه های فعلی معرفی کند. با این حال، به نظر می رسد که عملکردهای جدید هوش مصنوعی روی دستگاه احتمالاً به آیفون 16 محدود می شود.

در رابطه با ویژگی‌های iOS 18، منابع مارک گورمن، گزارشگر بلومبرگ، یک تعامل بازطراحی شده بین سیری و اپلیکیشن Messages را پیشنهاد می‌کنند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سؤالات پیچیده رسیدگی کنند و جملات را به‌طور خودکار تکمیل کنند.

علاوه بر این، انتظاراتی برای لیست های پخش موسیقی Apple Music و ادغام با برنامه های بهره وری مانند Pages و Keynote وجود دارد، مانند کمک هوش مصنوعی برای کارهایی مانند نوشتن و ایجاد دک های اسلاید. اینکه تا چه حد ممکن است این ادغام هوش مصنوعی نیازمند الزامات سخت افزاری جدید باشد، نامشخص است.

انتظار می‌رود که سری آیفون 16 از تراشه‌های سری A جدید که بر روی گره 3 نانومتری N3E TSMC ساخته شده است، استفاده شود. جدای از بهبودهای پیش بینی شده در کارایی و عملکرد، این تراشه ها می توانند با اهداف هوش مصنوعی اپل هماهنگ باشند. توجه به این نکته مهم است که TSMC تنها سازنده پردازنده‌های هوش مصنوعی H100 و A100 Nvidia است، اجزای حیاتی در ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT و رایج در مراکز داده هوش مصنوعی.

رویداد اپل

شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد همه مدل های سری آیفون 16 احتمالا دارای یک دکمه اضافی خواهند بود. این دکمه که در داخل به عنوان «دکمه ضبط» شناخته می‌شود، ممکن است یک دکمه خازنی در کنار دکمه روشن/خاموش قرار گرفته باشد که می‌تواند فشار و لمس را تشخیص دهد و هنگام فشار دادن بازخورد لمسی ارائه دهد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.