ترجمه تماس زنده هوش مصنوعی سامسونگ چیست؟

هوش مصنوعی مطمئناً کلمه کلیدی سال است (ممنون، ChatGPT!) و سامسونگ تصمیم گرفته است که نمی‌خواهد از بازی بیایید همه چیز در همه جا با هوش مصنوعی حذف شود. بنابراین امروز اعلام شد که “عصر جدیدی از هوش مصنوعی گلکسی در راه است”.

تعجب می کنید که چه معنایی دارد؟ فقط یک مثال ذکر شده است و آن تماس با ترجمه زنده هوش مصنوعی است که حداقل از نظر تئوری دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست. «به زودی»، کاربران «با جدیدترین تلفن هوشمند Galaxy AI» هر زمان که به آن نیاز داشته باشند، مترجم شخصی خواهند داشت. این در ویژگی تماس بومی ادغام خواهد شد، بنابراین سامسونگ با افتخار اعلام می‌کند که «مشکل استفاده از برنامه‌های شخص ثالث از بین رفته است».

هنگام صحبت کردن، ترجمه های صوتی و متنی در زمان واقعی ظاهر می شوند، و این همه در دستگاه اتفاق می افتد، بنابراین محتویات مکالمات شما هرگز از تلفن شما خارج نمی شود. سامسونگ می‌گوید این کار باعث می‌شود که «تماس با فردی که به زبان دیگری صحبت می‌کند به سادگی روشن کردن زیرنویس‌ها هنگام پخش جریانی یک نمایش» باشد. البته اگر واقعاً همانطور که توضیح داده شد کار کند.

اکنون، قبلاً شنیده‌ایم که شرکت کره‌ای به‌شدت کلیدواژه هوش مصنوعی را برای عرضه سری گلکسی اس 24 آینده که انتظار می‌رود در 17 ژانویه رونمایی شود، فشار خواهد آورد. “، هر کسی؟

پس خانم‌ها و آقایان، برای “Galaxy AI” آماده شوید.

“Galaxy AI” چیست؟

به گفته خود سامسونگ، این یک “تجربه جامع هوش مصنوعی تلفن همراه است، که هم توسط هوش مصنوعی روی دستگاه توسعه یافته در سامسونگ و هم هوش مصنوعی مبتنی بر ابر، که دومی با “همکاری های آزاد با رهبران صنعت همفکر” امکان پذیر شده است.

این “تجربه روزمره تلفن همراه شما را با آرامشی که روی آن حساب می کنید از امنیت و حریم خصوصی Galaxy متحول می کند” زیرا “هیچ شرکتی نمی تواند مانند Galaxy از پتانسیل هوش مصنوعی استفاده کند.

بنابراین، اوایل سال آینده، هوش مصنوعی گلکسی ما را به دنیایی نزدیک تر خواهد کرد که در آن برخی از رایج ترین موانع ارتباط اجتماعی از بین می روند و ارتباطات آسان تر و سازنده تر از همیشه است. سامسونگ می گوید، و ما نمی دانیم که آیا این بدان معناست که بیکسبی به Galaxy AI تغییر نام می دهد یا خیر. حدس شما در حال حاضر به خوبی حدس ما است، اما ما مطمئناً در ژانویه متوجه این موضوع خواهیم شد، بنابراین سعی کنید “هوش مصنوعی دنیا و زندگی شما را برای بهتر شدن تغییر دهد”.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.