چگونه نام ایردراپ خود را تغییر دهیم؟

AirDrop یک ویژگی منحصر به فرد اپل است که به شما امکان می دهد تقریباً هر چیزی را به سایر دستگاه های اپل ارسال کنید. در اینجا نحوه تغییر نام AirDrop دستگاه های خود آورده شده است.

یکی از ویژگی های خوب دستگاه های اپل AirDrop است. این به شما امکان می دهد تا به سرعت و به راحتی فایل ها، پیوندها، تصاویر یا ویدیوها را به سایر دستگاه های اپل منتقل کنید. این سریع، آسان است و تقریباً نیازی به تنظیم ندارد. حتی بهتر از آن، کیفیت رسانه ای را که ممکن است منتقل کنید، کاهش نمی دهد. با این حال، بخشی از آن وجود دارد که ممکن است آنطور که من می‌خواهم شهودی نباشد. این به معنای تغییر نامی است که هنگام AirDrop یک فایل به شخصی نشان داده می شود. مهم نیست از کدام یک از دستگاه های اپل خود استفاده می کنید، می توانید نام AirDrop خود را تغییر دهید. اجازه دهید نحوه انجام این کار را در iPhone، iPad یا Mac به شما آموزش دهم.

سه نوع دستگاه، دو راه برای تغییر نام AirDrop

همانطور که به صورت لحظه ای خواهید دید، تغییر نام AirDrop در مک یا آی پد بسیار ساده است. در آیفون نیز آسان است، اما یک نکته وجود دارد. از iPhone خود، اگر فایلی را با استفاده از AirDrop برای شخصی در مخاطبین خود ارسال می کنید، نام AirDrop در جایی که فکر می کنید پیکربندی نمی شود. بنابراین، بیایید با آیفون شروع کنیم.

نحوه تغییر نام AirDrop نمایش داده شده به Strangers در آیفون

ابتدا به شما نشان خواهم داد که چگونه نامی را که هنگام AirDrop یک فایل ظاهر می شود به شخصی که در مخاطبین خود ندارید تغییر دهید.

  • در آیفون خود، برنامه تنظیمات را باز کنید.
  • به مسیر General > About > Name بروید.
  • نام نمایش داده شده را حذف کنید، معمولا چیزی شبیه «iphone Jeff».
  • نام آیفون و ایردراپ را تغییر دهید.
  • نامی را که می خواهید استفاده کنید تایپ کنید.

این امر به مواردی که هنگام استفاده از AirDrop با شخصی که در مخاطبین شما نیست، نشان داده می شود، رسیدگی می کند. با این حال، اگر آنها در مخاطبین شما هستند، همه چیز کمی پیچیده تر است.

اپل AirDrop را بر روی آیفون طراحی کرده است تا وقتی شخصی را در لیست مخاطبین خود AirDrop می کنید، آن گونه که در My Card در Contacts تعریف شده است، پیام را از نام کوچک شما می بیند. اگر می خواهید مردم چیز متفاوتی ببینند، باید آن را در مخاطبین تغییر دهید.

تنظیم نام AirDrop که توسط مخاطبین شما دیده می شود

  • در iPhone خود، برنامه Contacts را باز کنید.
  • در بالا، روی My Card ضربه بزنید.
  • سپس روی دکمه Edit در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • فیلد First در نام خود را به هر چیزی که می خواهید به عنوان نام AirDrop شما در مخاطبین شما نمایش داده شود تغییر دهید.
  • در نهایت برای ذخیره تغییرات روی Done ضربه بزنید.

واضح است که این ممکن است برای همه ایده آل نباشد. به هر حال، ویژگی های دیگری در iOS وجود دارد که از فیلدهای نام My Card استفاده می کند. برای مثال، پر کردن خودکار در Safari، سعی می‌کند به‌طور خودکار نام شما را در یک فیلد مناسب از یک صفحه وب پر کند. اگر نام کوچک را به چیز دیگری تغییر داده باشید، آنقدرها خوب کار نخواهد کرد.

از سوی دیگر، اگر شخصی در مخاطبین شما باشد، ممکن است هنگام AirDrop کردن یک فایل، مهم نباشد که چه نامی نشان داده شود. اگر می خواهید آن را تغییر دهید، حداقل می دانید که چگونه و چه عواقبی ممکن است داشته باشد.

چگونه نام AirDrop خود را در iPad تغییر دهیم؟

تغییر نام AirDrop در iPad بسیار ساده تر است.

  • در iPad خود، برنامه تنظیمات را باز کنید.
  • روی General > About > Name ضربه بزنید.
  • نام لیست شده را حذف کنید و نام مورد نظر خود را جایگزین آن کنید.

برخلاف آیفون، AirDrop در iPad شما فقط از نام فهرست شده در تنظیمات استفاده می کند. حتی اگر فایلی را برای شخصی در مخاطبین خود ارسال می کنید، سرویس AirDrop iPad از نامی که به تازگی پیکربندی کرده اید استفاده می کند.

چگونه نام AirDrop خود را در مک تغییر دهیم؟

پیکربندی نام AirDrop در مک تقریباً دقیقاً مشابه iPad است. تفاوت فقط در نام برنامه ای است که در آن تنظیمات را تغییر می دهید.

  • در macOS 13 Ventura و جدیدتر، روی لوگوی Apple در سمت چپ بالای صفحه نمایش خود کلیک کنید، سپس تنظیمات سیستم را انتخاب کنید. برای نسخه‌های قبلی macOS، System Preferences را انتخاب کنید.
  • به General > About > Name بروید.
  • در مرحله بعد، macOS از شما می خواهد که رمز عبور کاربری با حقوق مدیریت را وارد کنید. این کار را انجام دهید.
  • نام فعلی را حذف کنید، سپس جایگزین مورد نظر خود را وارد کنید. به هر حال، با این کار، نام میزبان مک شما در شبکه نیز تغییر خواهد کرد.
  • تنظیمات سیستم (یا تنظیمات سیستم) را ببندید.

تغییر باید فوری باشد، اما می توانید با راه اندازی مجدد مک خود مطمئن شوید.

جمع بندی

هنگامی که این کار انجام شد، نامی که پیکربندی می‌کنید همان چیزی است که هر زمان که یک فایل را AirDrop می‌کنید برای شخص دیگری ظاهر می‌شود. برخلاف آیفون، نام یکسان نشان داده می شود، چه گیرنده در مخاطبین شما باشد یا نه.

اکنون که می دانید چگونه نام AirDrop خود را در تمام دستگاه های Apple پشتیبانی شده خود تغییر دهید، یک چیز دیگر وجود دارد که باید از آن آگاه باشید. این تغییر به چیزی فراتر از سرویس AirDrop نیز منتقل خواهد شد.

در واقع، این فرآیند مستلزم تغییر نام دستگاه شما تقریباً در هر مکانی است که ممکن است در هر شبکه ظاهر شود. این به معنای نام میزبان در شبکه محلی شما، نحوه برچسب گذاری دستگاه در برنامه Find My و احتمالاً موارد دیگر است.

امتیاز دهید
منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.