وان پلاس Open قبل از عرضه در روز پنجشنبه از FCC و Geekbench عبور می کند

وان پلاس اوپن بالاخره این پنجشنبه، در 19 اکتبر، پس از ماه‌ها افشای اطلاعات، شایعات، گمانه‌زنی‌ها و اخیراً تیزرها، رسمی شد. اولین دستگاه تاشوی این شرکت، پیش از عرضه، مراحل صدور گواهی FCC را طی کرده است و نمونه اولیه آن نیز Geekbench را اجرا می‌کند. این بدان معناست که ما اکنون برخی از جزئیات تایید شده در مورد دستگاه را داریم.

وان پلاس Open قبل از عرضه در روز پنجشنبه از FCC و Geekbench عبور می کند

وان پلاس Open قبل از عرضه در روز پنجشنبه از FCC و Geekbench عبور می کند - چیکاو

Open با باتری 4805 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که از شارژ سریع سیمی 80 واتی پشتیبانی می کند. این سیستم عامل اندروید 13 با OxygenOS 13.2 را اجرا خواهد کرد، حتی اگر اندروید 14 در حال حاضر منتشر شده است، به لطف پنجره راه اندازی عجیب و غریب، شایعات می گویند که به دلیل تعویض عرضه کننده پنل نمایشگر تقریباً در لحظه آخر.

Open توسط چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام قدرت می گیرد – باز هم به طرز عجیبی، زیرا اسنپدراگون 8 نسل 3 به معنای واقعی کلمه پنج روز پس از تاشو OnePlus معرفی می شود و انتظار می رود شیائومی اولین گوشی خود را با تراشه جدید هشت روز پس از آن عرضه کند. OnePlus Open ارائه شده است.

وان پلاس Open قبل از عرضه در روز پنجشنبه از FCC و Geekbench عبور می کند

در حالت باز، OnePlus Open دارای ابعاد 153.4 x 142.8 میلی‌متر خواهد بود، بنابراین بسیار مربع خواهد بود. دارای نسخه ای با 16 گیگابایت رم طبق Geekbench (که ممکن است تنها باشد یا نباشد)، از Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2 LE پشتیبانی می کند و شماره مدل CPH2551 است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.