مشخصات کامل OnePlus Open قبل از عرضه فاش شد

انتظار می‌رود وان‌پلاس Open، اولین تاشوی این برند را به عنوان نسخه‌ای از Oppo Find N3 معرفی کند. اوپو به زودی Find N3 را به صورت انحصاری در چین عرضه خواهد کرد. مشخصات OnePlus Open فاش شده است و نمایشگر، پردازنده و تقریباً همه چیز مهم در مورد گوشی هوشمند تاشو را فاش می کند. وارد آن شویم.

نکات برجسته

  • وان پلاس Open می تواند دارای صفحه نمایش 6.31 اینچی OLED با رزولوشن 1116 در 2484 پیکسل باشد.
  • ممکن است از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 به همراه رم 16 گیگابایتی استفاده شود.
  • OnePlus Open در ماه جولای در جریان رویداد Cloud 11 توسط این برند تایید شد.

مشخصات وان پلاس اوپن لو رفت

یک مشاور مشهور، DigitalChatStation که مشخصات اولین تاشو OnePlus را فاش کرد، تصویری از گوشی هوشمند تاشو منتشر کرد که سیستم بلندگوی دوگانه را در هر دو نیمه نشان داد.

Tipster DigitalChatStation مشخصات وان پلاس Open را در Weibo فاش می کند

به علاوه، یک صفحه نمایش 6.31 اینچی OLED با رزولوشن 1116 در 2484 پیکسل را معرفی کرد. علاوه بر این، می‌تواند دارای صفحه نمایش ۷.۳۸ اینچی OLED تاشو با وضوح ۲۴۴۰×۲۲۶۸ پیکسل باشد. انتظار می رود هر دو نمایشگر با نرخ تازه سازی 120 هرتز کار کنند.

در مورد عملکرد، ممکن است پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی قدرت بگیرد. شایعه شده است که باتری 4805 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی دارد.

رندر OnePlus Open

رندر OnePlus Open - چیکاو

برای عکاسی، می توان از دو سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی و ثانویه و یک سنسور 64 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر استفاده کرد. برای سلفی ها، شایعه شده است که یک دوربین 32 مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش و یک دوربین 20 مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش تاشو استفاده می شود.

OnePlus Open در ماه جولای در جریان رویداد Cloud 11 توسط این برند تایید شد. انتظار می رود این گوشی هوشمند تاشو در بازار سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و تکنو فانتوم وی فولد قرار بگیرد، زیرا آنها تنها گوشی های هوشمند تاشو به سبک کتاب موجود در بازار هند هستند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.