قیمت مناسب وان پلاس Open، در را بر روی سامسونگ نخواهد بست!

تا چند روز دیگر، بازار تاشو شاهد ورود یک بازیکن جدید خواهد بود. انتظار می رود اولین گوشی تاشو OnePlus، که آن را OnePlus Open می نامد، اواخر این ماه به عنوان آخرین رقیب گلکسی Z Fold 5 سامسونگ معرفی شود.

OnePlus با عرضه گوشی‌های پرچمدار با قیمت‌های فوق‌العاده نامی برای خود دست و پا کرد. گوشی‌های OnePlus همچنان به ارائه مشخصات برتر با قیمت‌های پایین‌تر از گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ ادامه می‌دهند.

بنابراین طبیعتا OnePlus Open بسیار مورد توجه قرار گرفته است، زیرا می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های تاشو در مقایسه با Galaxy Z Fold 5 یا Pixel Fold گوگل باشد. احتمالاً سامسونگ نیز کمی نگران بود، به‌خصوص زمانی که شایعات حاکی از آن بود که گوشی تاشو OnePlus می‌تواند با وجود مشخصاتی مشابه Z Fold 5 (از جمله تراشه سریع‌تر Snapdragon 8 Gen 2 که در ابتدا منحصر به گوشی‌های هوشمند سامسونگ بود) قیمتی کمتر از 1500 دلار داشته باشد.

اما به نظر می‌رسد سامسونگ می‌تواند نفس راحتی بکشد، زیرا آخرین افشای OnePlus Open می‌گوید که قیمت آن 1699 دلار یا فقط 100 دلار کمتر از Z Fold 5 خواهد بود. مشتریان در بیشتر بازارها ترجیح می‌دهند چیزی را با نام آن بخرند. نام سامسونگ (یا اپل) روی آن.

ما نمی گوییم که Open شکست خواهد خورد. این امکان وجود دارد که بسیاری از مشتریان مایل باشند یکی را انتخاب کنند، به خصوص اگر OnePlus بتواند در برخی بازارها هزینه را تا 100 دلار یا بیشتر کاهش دهد. اما تفاوت قیمت باید قابل توجه باشد. OnePlus همچنین می‌خواهد مطمئن شود که نرم‌افزارش ویژگی‌های کافی برای استفاده از فاکتور شکل تاشو را ارائه می‌دهد، زیرا این منطقه‌ای است که گوشی‌های تاشو گلکسی در حال حاضر شکست ناپذیر هستند.

همانطور که مدام می گوییم، رقابت بیشتر در فضای تاشو برای طرفداران سامسونگ خوب است، زیرا می تواند غول کره ای را مجبور کند که از بازی ایمن خودداری کند و هر سال ارتقاهای بزرگ تری را در مقایسه با آنچه اکنون انجام می دهد، با تاشوهای خود ارائه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.