طبق شایعات وان پلاس 12 دارای یک نوع شیشه سفید درجه یک با کیفیت عالی است

شایعاتی در مورد پرچمدار آینده وان پلاس یعنی OnePlus 12 منتشر شده است که انتظار می رود اواخر امسال عرضه شود.

OnePlus 12 دارای دوربینی الهام گرفته از ساعت مچی و روکش شیشه سفید خواهد بود

افشای اطلاعات اخیر، از جمله اطلاعاتی از مشاور مشهور Digital Chat Station، نشان می دهد که OnePlus 12 دارای یک نوع شیشه سفید خواهد بود. این نسخه دارای یک روکش براق با فرآیند بازتاب پراکنده خاص است که جذابیت لمسی آن را افزایش می دهد. وزن این گوشی مشابه OPPO Find X6 Pro خواهد بود و گفته می‌شود که طراحی دوربین آن از ساعت‌های مچی الهام گرفته و دارای مفهومی دولایه برای افزایش کیفیت ساخت آن است.

مشخصات OnePlus 12

از نظر مشخصات، شایعه شده است که OnePlus 12 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED خمیده 2K با نرخ رفرش 120 هرتز است. صفحه نمایش از کم نور PWM با فرکانس بالا پشتیبانی می کند و از یک بستر خلاقانه استفاده می شود.

انتظار می رود تنظیمات دوربین شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی و یک باتری قابل توجه 5400 میلی آمپر ساعتی باشد که از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

در زیر کاپوت، از چیپست پرچمدار آینده کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 3، که با استفاده از فناوری پردازش پیشرفته N4P TSMC ساخته می شود، قدرت می گیرد. انتظار می‌رود این پردازنده دارای چیدمان CPU متنوعی باشد، از جمله آخرین هسته ARM Cortex X4 به عنوان هسته فوق‌العاده بزرگ، در کنار پنج هسته بزرگ و دو هسته کوچکتر. علاوه بر این، انتظار می رود این دستگاه تا 24 گیگابایت رم نیز ارائه دهد.

این دستگاه همچنین شامل یک قاب فلزی مقاوم، یک حسگر اثر انگشت نوری بسیار نازک، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، یک موتور خطی قابل توجه محور X برای بهبود بازخورد لمسی و یک سیستم خنک‌کننده مایع VC کارآمد خواهد بود.

از نظر قیمت، پیش‌بینی‌های مبتنی بر قیمت‌گذاری تاریخی OnePlus، OnePlus 12 را در محدوده 3000 تا 4000 یوان (400-550 دلار) قرار می‌دهد.

OnePlus همچنین برای معرفی اولین گوشی تاشو خود، OnePlus Open، آماده می شود. این شرکت نسخه آتی خود را به اشتراک گذاشته است و نشان می دهد که زمان هیجان انگیزی برای علاقه مندان به وان پلاس است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.