مشخصات کلیدی OnePlus 12 به همراه تاریخ رونمایی رسمی افشا شد!

انتظار می‌رود که گوشی آینده وان پلاس یعنی OnePlus Ace 2 Pro در بازار چین در ماه ژوئیه یا اوت معرفی شود. طبق گزارشات، این یکی از اولین گوشی‌های هوشمند خواهد بود که شامل چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 2 می‌شود. پس از عرضه آن، گفته می‌شود که OnePlus چند ماهی را بدون هیچ گوشی مهمی در بازار داخلی سپری کند، زیرا تمرکز آن‌ها به گفته گزارشات به سوی معرفی OnePlus 12 قبل از پایان سال ۲۰۲۳ می‌شود. یک راهنمای چینی (از طریق TechGoing) در حال حاضر جزئیات پیشرفته مربوط به مشخصات کلیدی OnePlus 12 را ارائه داده است. همراه چیکاو باشید.

مشخصات OnePlus 12 (براساس شایعات)

بر اساس راهنمای گفته شده، OnePlus 12 دارای صفحه‌نمایش AMOLED منحنی است که توسط سامسونگ تولید می‌شود و دارای حاشیه‌های باریک و لبه‌های منحنی است. برخلاف OnePlus 11 5G که دارای یک سوراخ نمایشگر در گوشه بالا و چپ صفحه است، شایعات حاکی از آن است که OnePlus 12 یک سوراخ نمایشگر مرکزی خواهد داشت.

شایعه همچنین ادعا می‌کند که صفحه نمایش این گوشی دارای رزولوشن 2K است، اما درباره نرخ تازه‌سازی آن هیچ چیزی ذکر نشده است. بسیار احتمال زیاد است که صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی 120Hz عرضه شود، همانند نسل قبلی از گوشی‌های پرچمدار OnePlus.

بازگشت به شایعه جدید، OnePlus 12 از چیپست Snapdragon 8 نسل سوم استفاده خواهد کرد، که انتظار می‌رود زیرا اکثر گوشی‌های پرچمدار اندروید نسل بعدی از این چیپست استفاده خواهند کرد. ظاهراً این گوشی دارای باتری با ظرفیت 5,000mAh یا بزرگتری خواهد بود که از شارژ سریع 150W پشتیبانی می‌کند.

در قسمت پشتی، گوشی OnePlus 12 دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه مدور خواهد بود. این سیستم شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سری IMX9 از سونی، یک لنز فوق‌گسترده 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی از نوع OmniVision OV64B خواهد بود.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره دوربین جلوی OP12 وجود ندارد. شایعه به پایان می‌رسد با ذکر اینکه برنامه ریزی شده است که این دستگاه در ماه دسامبر سال جاری عرضه شود.

امتیاز دهید
منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.