به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2023 برای Galaxy Z Flip 3 ارائه می شود

سامسونگ در چند روز گذشته آپدیت امنیتی جدید را برای گوشی های هوشمند رده بالا و میان رده خود ارائه کرده است. امروز، این شرکت به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2023 را برای Galaxy Z Flip 3 در برخی از کشورهای آمریکای لاتین منتشر کرده است. بازارهای بیشتری می توانند به زودی این به روز رسانی را دریافت کنند.

Galaxy Z Flip 3 به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2023 در آمریکای لاتین دریافت می‌کند

آخرین به روز رسانی امنیتی برای Galaxy Z Flip 3 دارای نسخه سیستم عامل F711BXXS6FWI1 است. نرم افزار جدید برای دانلود در کلمبیا، گواتمالا، پاناما، پرو و ​​ترینیداد و توباگو در دسترس است. به روز رسانی جدید وصله امنیتی اکتبر 2023 را به ارمغان می آورد که ده ها نقص امنیتی که در نسخه نرم افزار قبلی کشف شده بود را برطرف می کند.

اگر Galaxy Z Flip 3 دارید و اگر در یکی از کشورهای ذکر شده در بالا زندگی می کنید، می توانید به روز رسانی جدید را فوراً در تلفن خود دانلود کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید.

سامسونگ دو سال پیش Galaxy Z Flip 3 را با اندروید 11 عرضه کرد. این دستگاه به‌روزرسانی اندروید 12 را در اواخر سال 2021 و به‌روزرسانی اندروید 13 را در اواخر سال 2022 دریافت کرد. این دستگاه به‌روزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را قبل از پایان سال جاری دریافت می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.