ظاهراً اوپو فایند N3 فلیپ 12 اکتبر در هند عرضه می شود

Find N3 Flip ماه گذشته در چین عرضه شد و انتظار می‌رود که تنها در این ماه در سطح جهانی عرضه شود. انتظار می رود Oppo این گوشی هوشمند تاشو را به زودی در هند عرضه کند، زیرا این برند بالاخره صفحه محصول را در وب سایت رسمی خود به صورت زنده منتشر کرد. علاوه بر آن، یکی از راهنمایی‌کنندگان معروف به لیست‌های محتوا فاش کرد که Oppo Find N3 Flip در 12 اکتبر ( 20 مهر) به هند می‌آید. بیایید ببینیم Oppo امسال چه تغییری کرده است.

نکات برجسته درباره گوشی اوپو فایند N3 فلیپ

  • Oppo Find N3 Flip 8 گرم سنگین تر از مدل قبلی خود است.
  • Find N3 Flip دارای همان صفحه نمایش قبلی خود است.
  • انتظار می رود Oppo Find N3 Flip با قیمت اولیه 80000 روپیه عرضه شود.

اوپو Find N3 Flip در مقابل اوپو Find N2 Flip

در مورد طراحی، اندازه صفحه نمایش یکسان است، اما اوپو فایند N3 Flip حدود 8 گرم سنگین تر از مدل قبلی خود است. در پشت، یک تغییر در ماژول دوربین وجود دارد. Find N3 Flip دارای یک ماژول دوربین دایره ای است که یک دوربین سه گانه را در خود جای داده است. با این حال، Find N2 Flip دارای دو سنسور دوربین است که به طور جداگانه در پشت قرار گرفته اند. یکی دیگر از تغییرات عمده در سال جاری، «لغزنده هشدار» است. بله، اوپو یک نوار لغزنده هشدار را در Find N3 Flip ادغام کرده است.

علاوه بر این، در نمایشگر، امسال تغییری ایجاد نشده است. Oppo Find N3 Flip دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی FHD+ تاشو AMOLED است که از نرخ رفرش 120 هرتز و HDR10+ پشتیبانی می کند. در پشت، یک صفحه نمایش AMOLED با پوشش 3.26 اینچی وجود دارد که توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می شود.

در مورد عملکرد، به عنوان نسل بعدی تلفن هوشمند Find N Flip، Find N3 Flip از نسل بعدی پردازنده MediaTek Dimensity پشتیبانی می کند. این دستگاه بر روی Mediatek Dimensity 9200 SoC همراه با حداکثر 16 گیگابایت رم اجرا می شود. این گوشی هوشمند دارای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع تا 44 وات است.

اوپو Find N3 Flip در مقابل اوپو Find N2 Flip - چیکاو

برای عکاسی، اوپو امسال یک سنسور دیگر اضافه کرده است، یک سنسور 32 مگاپیکسلی Telephoto. در کنار آن، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از PDAF و OIS و یک سنسور 48 مگاپیکسلی Ultrawide نیز موجود است.

اوپو هنوز قیمت هندی Oppo Find N3 Flip را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که با قیمت اولیه 80000 روپیه عرضه شود. با این حال، باید توجه داشته باشید که این قیمت کاملاً مبتنی بر شایعه است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.