گوشی تاشو OnePlus Open ماه آینده عرضه می شود

شایعات اولیه در مورد OnePlus Open حاکی از اعلام اواخر ماه اوت بود. سپس خبر بد آمد – مشکلات مربوط به تامین کننده صفحه نمایش انتخابی (BOE) منجر به تاخیر (و تغییر به پنل های سامسونگ) شد. ما مدت زیادی منتظر اولین تاشو OnePlus بودیم و ممکن است مجبور باشیم کمی بیشتر صبر کنیم. همه این گزارش ها از مکس جامبور است که واقعاً انگشتش را روی نبض OnePlus گذاشته است. همراه چیکاو باشید.

این نویسنده اکنون تاریخ جدیدی را برای رونمایی از Open در 19 اکتبر (پنج‌شنبه 27 مهر) به اشتراک می گذارد. این یک ماه با امروز و نزدیک به دو ماه پس از هدف اصلی (اما هرگز به طور رسمی تایید نشده) فاصله دارد. و کمی دیرتر از هدف تجدید نظر شده (هنوز غیر رسمی) در اواخر سپتامبر / اوایل اکتبر است.

مدیران OnePlus در رویداد TechCrunch Disrupt 2023 شرکت کردند و تأیید کردند که اولین دستگاه تاشو این شرکت به زودی عرضه خواهد شد. بیشتر در مورد آن تاریخ مشخصی ارائه نشده، جزئیات مشخصات نیز مشخص نشده است، اما باید به زودی چیزهایی را در OnePlus.com و انجمن و شبکه های اجتماعی این شرکت مشاهده کنیم.

سخت افزار OnePlus Open بر اساس Oppo Find N3 خواهد بود و این دو احتمالاً نقشه جهان را تقسیم خواهند کرد – Open جهانی می شود، Find N3 در چین باقی می ماند (مانند Find N2). ما هیچ چیز مشخصی در مورد زمان معرفی Find N3 توسط Oppo نشنیده‌ایم، اما این اتفاق باید در زمان Open یا تقریباً همزمان با آن رخ دهد.

با دسترسی جهانی OnePlus، از جمله بازارهای کلیدی مانند هند و به ویژه ایالات متحده، رقابت داغ خواهد شد. تنها رقیب تاشو سامسونگ در ایالات متحده موتورولا است و در واقع فقط گلکسی زد فلیپ است که به چالش کشیده می شود – تاشوهای افقی در بازار جهانی بسیار نادر هستند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.