پیکربندی دوربین و موارد دیگر گلکسی A05 و A05s فاش شد

سامسونگ قصد دارد تا پیش از پایان سال جاری دو گوشی هوشمند جدید و مقرون به صرفه را روانه بازار کند که گلکسی A05 و گلکسی A05s هستند. شواهد مربوط به این دو گوشی هوشمند آینده دو ماه پیش ظاهر شد و مشخص شد که ممکن است شبیه به نسل های قبلی خود باشند. اکنون اطلاعات بیشتری در مورد دوربین و سایر ویژگی های آن ها به بیرون درز کرده است. همراه چیکاو باشید.

گلکسی A05 دارای شماره مدل SM-A055F است، در حالی که گلکسی A05s دارای شماره مدل SM-A057F است. هر دو گوشی هوشمند فاقد اتصال 5G هستند، زیرا هر دو گوشی دارای پردازنده MediaTek Helio G85 هستند که نسبت به پردازنده Exynos 850 گلکسی A04s ارتقا یافته است. هر دو گوشی حداقل در یکی از مدل های خود دارای 4 گیگابایت رم هستند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گلکسی A05 دارای تنظیمات دوربین دوگانه در پشت است، در حالی که گلکسی A05s دارای تنظیمات دوربین سه گانه است. هر دو گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هستند.

به نظر می رسد گلکسی A05s دارای NFC است که در گلکسی A05 فاقد آن است. هر دو گوشی هوشمند دارای یک بلندگو، میکروفون، فلاش LED، GPS، Wi-Fi 5، بلوتوث 5.3 و یک پورت USB Type-C هستند. هر دو گوشی اندروید 13 را بدون نسخه اجرا می کنند و ممکن است دو یا سه به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت کنند. هر دو گوشی دارای یک اسلات اختصاصی دو سیم کارت و یک اسلات اختصاصی کارت microSD هستند. فقط گلکسی A05s دارای حسگر اثر انگشت در کناره است.

هر دو گوشی هوشمند ممکن است با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 15 واتی تغذیه شوند. سامسونگ قصد دارد گلکسی A05 و گلکسی A05s را در استرالیا، نیوزلند و آسیای جنوب شرقی عرضه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.