سومین UI 5.1.1 بتا برای Galaxy Z Fold 4 و Tab S8 منتشر می شود

اگرچه گوشی‌های جدید گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5 از ابتدا با One UI 5.1.1 عرضه می‌شوند، سامسونگ نیز از طریق یک برنامه بتا، نسخه‌های جدید این نرم‌افزار را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر تست می‌کند. حداقل، این شرکت One UI 5.1.1 را برای سری گلکسی Z Fold 4 و تبلت‌های گلکسی Tab S8 عرضه خواهد کرد و امروز، بتا نسخه سوم برای تست‌ها در کره‌ جنوبی منتشر شد. همراه چیکاو باشید.

به‌روزرسانی بتا سوم One UI 5.1.1 برای گلکسی Z Fold 4 می‌تواند با شناسه نسخه‌ی جدید که با حروف ZWGB ختم می‌شود، تشخیص داده شود. همچنین، بتا سوم برای سری گلکسی Tab S8 با شناسه نسخه‌ی جدید که با حروف ZWGA ختم می‌شود، پایان می‌یابد.

همه چیز جدید با One UI 5.1.1 beta 3

مدیر عملیات بتای سامسونگ تغییرات معرفی شده توسط One UI 5.1.1 بتا 3 را از طریق انجمن‌های رسمی اعلام کرد. لیست تغییرات شامل بهبودها و اصلاحات زیر ذکر شده است.

One UI 5.1.1بتا 3 برای گلکسی Z Fold 4 مشکل انحراف در دوربین Ultra-Wide را بهبود می‌بخشد، مشکل تیره شدن دوربین و تاخیر در بارگذاری برنامه Camera Controller را اصلاح می‌کند، مشکل نشت حافظه را بهبود می‌دهد و باگی مرتبط با بازی Clash Royale برای تلفن همراه را برطرف می‌سازد. لیست تغییرات همچنین بهبودهای دیگر زیادی را نیز ذکر می‌کند.

لیست تغییرات بتا 3 One UI 5.1.1 برای سری گلکسی Tab S8 کوتاه‌تر است و بهبودهایی در دوربین و بخش‌های دیگر را ذکر می‌کند. شرکت همچنین یک خطا مربوط به تصاویر پس‌زمینه صفحه اصلی را نیز برطرف کرده است.

اینکه آیا به‌روزرسانی بتا 3 کافی است تا One UI 5.1.1 به نسخه عمومی برای گلکسی Z Fold 4 و سری Tab S8 نزدیک شود، هنوز مشخص نشده است.

سامسونگ نیز در حال کار برای باز کردن برنامه بتا One UI 6.0 است که ممکن است در هر لحظه اتفاق بیفتد. قبل از پایان برنامه بتا One UI 6.0، به‌روزرسانی One UI 5.1.1 باید به دست عموم برسد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.