یک فریمور تست برای گلکسی اس 23 اندروید ۱۴ و رابط کاربری UI 6.0 مشاهده شد!

ماه ژوئیه برای طرفداران سامسونگ به لحاظ سخت‌افزار و نرم‌افزار یک ماه هیجان‌انگیز است. در تاریخ ۲۶ ژوئیه، شرکت کره‌ای شاهکارهای جدید خود را از جمله گوشی‌های تاشو، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد و اگر همه چیز به طور مطلوب پیش برود، سامسونگ همچنین برنامه بتا برای اندروید ۱۴ و رابط کاربری UI 6.0 را برای مجموعه گلکسی اس ۲۳ راه‌اندازی خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ برای مدتی به فریمور یو آی ۶٫۰ برای مجموعه گلکسی اس ۲۳ کار می‌کرده است، که این موضوع توسط شواهدی نشان داده شده است؛ زیرا نسخه‌های تست نرم‌افزار جدید در اوایل ماه ژوئیه در اروپا و هند مشاهده شده بود. و به نظر می‌رسد که سامسونگ از آن زمان تاکنون پیشرفت بیشتری کرده است، زیرا در این هفته، یک نسخه بتا با نام Galaxy S23 Ultra One UI 6.0 با شماره نسخه S918NKSU2ZWG6 در سرورهای سامسونگ کره مشاهده شد.

نسخه بتای Galaxy S23 One UI 6 نزدیک‌تر می‌شود

مانند بتاهای قبلی One UI، برنامه بتا One UI 6.0 احتمالاً ابتدا در کره و ایالات متحده آغاز خواهد شد و سپس به سایر کشورها گسترش پیدا خواهد کرد. سامسونگ همچنین احتمالاً برنامه بتا One UI 6.0 را برای سایر دستگاه‌ها، از جمله اکثر گوشی‌های پرچمدار در مجموعه‌های گلکسی اس و گلکسی زی که برای اندروید ۱۴ واجد شرایط هستند، به ارمغان خواهد آورد، پیش از اینکه به طور جهانی به روزرسانی نهایی در ادامه سال منتشر شود.

در مورد آنچه که One UI 6.0 برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ به ارمغان می‌آورد، چیز زیادی مشخص نیست. ما می‌توانیم ویجت‌های صفحه اصلی را روی صفحه قفل و برخی تغییرات جزئی رابط کاربری دریافت کنیم، اما در این زمان تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که منتظر بمانیم و ببینیم که به‌روزرسانی دقیقاً چه چیزی را برای ما ذخیره کرده است. خوشبختانه، به شرطی که سامسونگ بتواند از تاخیر جلوگیری کند، طولی نخواهد کشید که همه پاسخ ها را دریافت کنیم.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.