معرفی ویژگی های کابل شبکه لگراند در کابل کشی شبکه استاندارد

شرکت فرانسوی لگراند از دیر باز به عنوان عرضه کننده انواع محصولات شبکه شناخته شده است. کیفیت بالا، تنوع محصولات، هماهنگی با تقاضای مشتریان، لگراند را در زمره بهترین های بازار شبکه قرار داده است. در باب معرفی کابل شبکه لگراند سخن بسیار گفته شده است، این مقاله نگاهی کوتاه به معرفی کابل شبکه لگراند انداخته و انواع کابل شبکه لگراند را مورد بررسی قرار می دهد، همچنین ویژگی های کابل شبکه لگراند را بیان می کند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ویژگی های کابل شبکه لگراند

شرکت لگراند از پیشگامان تولید و ساخت انواع کابل شبکه لگراند است. پیشرفت تکنولوژی سبب ارتقاء سطح و ویژگی های سیستم های کابل لگراند شده است. سیستم های کابلی لگراند LCS2 که مناسب رده بندی  Cat6 ,Cat6Aو Cate5 است، با تضمین 25 ساله عرضه می شود. به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر منسجم بودن عملکرد را نیز بهینه می کنند. این سیستم ها برای کابل های فیبر نوری و همچنین کابل های مسی مناسب هستند.

در معرفی کابل شبکه لگراند باید گفت که مشتریان ترکیبی از همبستگی و عملکرد در کابل های لگراند را براحتی تجربه می کنند. کیفیت بی نظیر تولید، نتیجه آزمایش کابل ها به طور مجزا و عبور از تمام پارامترهای ضروری است. کابل های لگراند در متراژهای متفاوت عرضه می شوند. برای مثال متراژهای 305 و 500 متری از پرکاربردترین نوع در کابل کشی شبکه ها محسوب می شود. یکی از دلایل مهم پیشنهاد خرید کابل های لگراند عرضه کابل های لگراند در متراژهای متفاوت است.

ویژگی کابل شبکه لگراند عبارتند از:

  • بکارگیری از فلز مس خالص با فن آوری عاری از اکسیژن free oxygen))
  • برای اطمینان از همبستگی کامل سیستم 2LCS لگراند در رده بندی category 6A و category5e و Cat7 و cat8 طیف وسیعی از 4 کابل جفت پیچ خورده U / UTP، F / UTP، S / FTP، SF / UTP بکار گرفته می شود. این تدبیر لگراند علاوه بر اینکه سبب انتقال سریع داده ها می شود، از بروز نویزها و پارازیت های خارجی و داخلی جلوگیری شود.

تفاوت کابل cat 6 f/utp و cat 6 sf/utp - چیکاو

  • بکارگیری از کابل های عایق ضخیم PVC
  • بکارگیری از کابل های عایق LSZH که در دیتا سنترها بکار می رود.
  • بکارگیری از آخرین استاندارد های تولید کابل ISO11801،EN50173-1 و TIA/EIA 568C ضامن افزایش کیفیت کابل شبکه لگراند است و در هنگام خرید ضمانت و گواهی اجرایی آن در دسترس مشتری قرار می گیرد.
  • بکارگیری از رده بندی Cat در دیتا سنترها برای برقراری ارتباط میان دستگاه های ذخیره ساز و سوئیچ ها بکار می رود. شرکت های تلفن نیز با استفاده از جک های Rj45/11 پهنای باند بیشتری را ارائه می دهند. این جک ها با کانکتورهایی کار می کنند که دارای پوشش استاندارد هستند.
  • سیستم اعتبار سنجی ( Copy tracer) که توسط لگراند برای استعلام اصل بودن محصول ارائه شده است. با استفاده از کد رهگیری می توان به راحتی محصول را خرید کرد.

طبق نیازهای متقاضیان انواع کابل شبکه لگراند توسط شرکت لگراند ارائه می شود. بدون تلاش خاصی، اتصالات و اشتراک گذاری مناسب را برای محیط ها مهیا می کند. محصولات کابلی لگراند متناسب با رایانه های شخصی، لپ تاپ ها، مانیتورها، اسکنرها، و چاپگرها، کنسول های بازی و تجهیزات صوتی و تصویری طراحی شده اند.

انواع کابل های شبکه لگراند کابل های ساده و چند رسانه ای

  • کابل های پچ cat 6 برای اتصالات شبکه اترنت
  • کابل های کواکسیال
  • کابل های HDMI
  • کابل های VGA
  • کابل های DVI
  • کابل های DisplayPort : اتصالات صوتی آنالوگ و دیجیتال با کیفیت بالا
  • کابل های دیواری Audio و Video
  • جک ها
  • کابل های USB
  • کابل های Audio
  • لگراند کابل های فیبر نوری را برای انواع اتصالات و تراکم ها طراحی کرده است.

جدول مشخصات کابل شبکه لگراند - چیکاو

در سیستم کابل لگراند LCS3 که برای کابل کشی در مراکز داده و شبکه های محلی بسیار مناسب است، سه سیستم کابل مسی، فیبر نوری و ترکیبی از هر دو را پشتیبانی می کند. این سیستم لگراند با بهبود عملکرد، سرعت اترنت تا 100 مگابیت بر ثانیه و کابل های Cat لگراند را تضمین می کند. هر دو بخش مس و فیبر را می توان به کابل 3 Legrand LCS متصل کرد. اجزای مس شامل سوکت های Rj45، پچ پنل ها و کابل های  پچ کورد و اجزای فیبر شامل پنل های فیبر، فیبر pigtail و پچ کوردهای فیبر هستند. عملکرد سیستم کابل LCS3 با تمام استانداردهای جهانی 11801 ISO/IEC ، استاندارد اروپا 50173 CENELEC EN و استاندارد آمریکایی 568ANSI/TIA- مطابقت دارد.

کابل شبکه لگراند اورجینال دارای کد های شناسایی محصول است که اصالت آن را نشان می دهد. از آن جایی که تضمینی برای ردیابی تدارکات آنلاین توسط سایت شرکت لگراند وجود ندارد، توصیه می شود که از شبکه ارغوان نمایندگی فروش معتبر لگراند استعلام قیمت کابل شبکه لگراند به عمل آید.

جمع بندی

در معرفی کابل شبکه لگراند کیفیت بالا و گواهی تایید محصولات بارزترین امر در خرید انواع کابل شبکه لگراند است. ویژگی های کابل شبکه لگراند از قبیل انتقال سریع داده ها و انعطاف پذیری و متناسب بودن با نیازهای مشتریان دلیل پر طرفدار بودن کابل های شبکه لگراند شده است. در هنگام کابل کشی شبکه اولین پیشنهاد برای تهیه کابل های رده بندی شده Cat انواع کابل شبکه لگراند است. جهت خرید انواع کابل شبکه لگراند از فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان اینجا کلیک کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.