چرا سئو سایت اهمیت دارد؟

همه کاربران با اهمیت سئو سایت آشنا بوده و می‌دانند که استفاده از خدمات ایدئال در این باره می‌تواند تبدیل به برگ برنده کسب و کار آنها در اینترنت شود؛ اما هنوز هم برای انتخاب بهترین خدمات سئو سایت با چالش روبرو بوده و معمولاً نمی‌توانند سئوکار حرفه‌ای و کار بلد برای این منظور پیدا کرده و کار را به وی بسپارند. در این مقاله سعی داریم تا کمی بیشتر درباره سئو و اهمیت آن با شما صحبت کنیم تا هر چه بیشتر با مزیت‌های این ابزار برای موفقیت در اینترنت آشنا شوید. همچنین سعی خواهیم کرد تا شما را با خدمات سئو بنیامین ابراهیمی در سایت اینترنتی benyaminebrahimi.com نیز آشنا کنیم تا برای دریافت این خدمات نیز از این پس با چالشی روبرو نباشید. با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سئو چیست؟

قبل از اینکه اهمیت سئو سایت و مزیت‌های آن را با شما در میان بگذاریم، لازم است تا تعریفی از این خدمات به شما ارائه کنیم. سئو تعریف بسیار ساده‌ای دارد. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به اصطلاح سئو نامیده می‌شود. موتورهای جستجو الگوریتم‌هایی برای شناسایی سایت‌ها و معرفی آنها به کاربران بر اساس کلمات کلیدی سرچ شده دارند. این الگوریتم‌ها هستند که تعیین می‌کنند در زمان جستجوی کاربر کدام سایت قرار است در لینک اول قرار گیرد و بقیه سایت‌ها در کدام رتبه قرار داشته باشند.

نقش سئو دقیقاً در همان شرایط خود را نشان می‌دهد. در سئو سایت تکنیک‌هایی استفاده می‌شود که با استفاده از آنها می‌توانید سایت را به شرایط و ضوابط این الگوریتم‌ها نزدیک‌تر کرده و باعث شوید تا آنها سایت شما را در رتبه‌های بالاتر به کاربران نشان دهند؛ اما این اتفاق چه کاربردی می‌تواند برای هر کسب و کاری داشته باشد:

  • افزایش میزان بازدید سایت توسط کاربران اولین کاربرد این خدمات است.
  • در درجه دوم افزایش درآمد حاصل از فروش است.
  • قرار گرفتن سایت در صفحه اول جستجو کاربران در گوگل

کاربردهایی هستند که می‌توانید از سئو سایت انتظار داشته باشید. از این رو پر واضح است که این ابزار در حال حاضر مهمترین وسیله رقابتی در اینترنت محسوب می‌شود. اگر آن را نادیده بگیرید، اینترنت نیز کسب و کار و سایت شما را نادیده خواهد گرفت و عملاً جایی در مکیدن رقابت در این فضا نخواهید داشت.

هزینه‌های افزایش بازدید سایت

اما ممکن است این سؤال در ذهن مخاطب ایجاد شود که آیا به جز سئو سایت راه حل دیگری برای موفقیت در اینترنت وجود دارد یا خیر؟ واقعیت این است که سئو تنها یکی از ابزارها و راه حل‌های موفقیت در اینترنت است؛ اما برای اینکه تشخیص دهید که بهترین ابزار کدام است، لازم به شناخت سایر راه حل‌ها خواهید داشت.

از دیگر روش‌های بهینه سازی سایت و ترفیع رتبه آن در گوگل برای رسیدن به درآمد بیشتر استفاده از خدمات گوگل ادورز، تبلیغات کلیکی، کمپین‌های تبلیغاتی در سوشال مدیا و مواردی از این دست که همگی یک فرمول مشخص دارند. با استفاده از این خدمات شما با پرداخت هزینه‌های بالا می‌توانید سایت خود را به رتبه‌های بالا در گوگل برسانید. اتفاقی که در مدت کوتاهی رخ می‌دهد، اما بلافاصله بعد از قطع شدن هزینه‌ها دوباره شما به انتهای جستجوها تبعید شده و جایی در میان انتخاب کاربران نخواهید داشت.

سئو سایت، تبلیغات کلیکی، گوگل ادورز و تبلیغات در سوشال مدیا همگی با یک هدف انجام می‌پذیرند و آن هم رساندن سایت به رتبه‌های بالای گوگل است؛ اما تفاوت اصلی آنها در پرداخت هزینه‌ها است. شما برای سئو سایت نیاز به پرداخت یک هزینه کم در مدتی طولانی هستید و این هزینه تنها یکبار پرداخت خواهد شد. در حالی که در سایر روش‌ها همه چیز به صورت مستقیم با پول در ارتباط است. شما در همان پله اول باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کرده و برای باقی ماندن در شرایط خود نیز باید این هزینه را دائماً تمدید کنید. موفقیتی زودگذر که تنها منوط به پرداخت پول بیشتر و بیشتر است.

تأثیر سئو در افزایش درآمد

اما حالا سؤال اینجاست که سئو سایت چگونه باعث افزایش درآمد می‌شود؟ برای اینکه شما را نحوه تأثیرگذاری سئو روی افزایش درآمد سایت آشنا کنیم، نیاز است تا یک مثال ساده را با شما در میان بگذاریم. فرض کنید برای سئو سایت فروشگاهی خود اقدام کرده‌اید. اگر شما به صورت روزانه 100 نفر بازدید کننده داشته باشید و از این تعداد 2 درصد از محصولات شما خرید کنند، با فرض کسب سود 100 هزار تومانی برای فروش هر محصول، درآمد شما در هر روز به صورت خالص 200 هزار تومان خواهد بود. این درآمد در ماه به 6 میلیون تومان می‌رسد.

حال تصور کنید که با سئو سایت فروشگاهی خود میزان بازدید در طول روز به 1000 نفر افزایش پیدا کند. با همان فرض خرید 2 درصد از کاربران، درآمد روزانه شما 2 میلیون تومان و درآمد ماهانه شما 60 میلیون تومان خواهد شد. تصور کنید اگر این اتفاق برای تمام محصولات سایت شما بیفتد، چه تأثیری در درآمد شما خواهد داشت.

نکته جالب اینجاست که یک پروژه سئو در چند ماه به پایان می‌رسد اما تأثیر آن برای همیشه باقی خواهد ماند؛ یعنی شما هزینه سئو سایت خود را نیز تنها یکبار پرداخت کرده و دیگر نیازی به تمدید این هزینه نیز نخواهید داشت. جالب‌تر اینکه هزینه کل پروژه سئو سایت شما شاید کمتر از درآمد یک ماه شما هم نباشد.

تأثیر سئو در افزایش درآمد - چیکاو

اهمیت سئو در ایجاد ترافیک هدفمند

همچنین یکی دیگر از مزیت‌های سئو سایت در مقایسه با روش‌هایی مانند تبلیغات ترافیکی و تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی در ایجاد ترافیک هدفمند است. به این معنی مکه افراد کاربرانی که از طریق سوشال مدیا و یا با تبلیغات کلیکی وارد سایت شما می‌شوند، بیشتر به جهت کنجکاوی بوده و کمتر مشتری بالقوه هستند. در حالی که با سئو شما شاهد حضور مشتریان بالقوه و با قصد خرید بیشتر در سایت خود خواهید بود. هدفمند بودن ترافیک نیز اهمیت بسیار زیادی در سئو دارد.

روش بدست آوردن میزان ترافیک یک کسب و کار

برای اینکه به میزان ترافیک کسب و کار خود در اینترنت دست پیدا کرده و بتوانید یک محاسبه کاملاً کمی برای شرایط سایت خود داشته باشید، می‌توانید از گزارش سایت Kwfinder استفاده کنید. این سایت با استفاده از الگوریتم‌ها و با توجه به کلمه کلیدی مورد نظر شما، در یک گزارش کامل، میزان ترافیک سایت شما را برای هر کلمه کلیدی به شما ارائه خواهد داد. از این اطلاعات می‌توانید برای محاسبه درآمد سایت خود نیز استفاده کنید. برای دریافت گزارش سایت Kwfinder با یک هزینه بسیار کم می‌توانید از خدمات سایت بنیامین ابراهیمی استفاده کنید. این گزارش اطلاعات بسیار ارزنده‌ای در اختیار شما قرار خواهد داد.

گزارش سئو و مشاوره رایگان در سایت بنیامین ابراهیمی - چیکاو

گزارش سئو و مشاوره رایگان در سایت بنیامین ابراهیمی

شما می‌توانید برای دریافت خدمات مختلف برای سئو سایت اعم از گزارش سئو، مشاوره سئو و یا برون سپاری پروژه سئو سایت خود از خدمات سایت بنیامین ابراهیمی به نشانی https://benyaminebrahimi.com استفاده کنید. استفاده از خدمات این سایت باعث می‌شود تا شما همراه با ضمانت‌های لازم پروژه سئو سایت خود را تعریف کرده و حتی همین هزینه‌های کم پرداخت شده برای سئو را نیز هدفمندتر بپردازید. در واقع شما تنها در صورت موفقیت پروژه خود، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. برای شناخت خدمات این مجموعه می‌توانید از سایت آنها دیدن نموده و درباره این مزیت‌ها با متخصصین خود مجموعه مشورت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.