در خرید جهیزیه کامل کدام لوازم و برندها را اولویت قرار دهیم؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های قبل از ازدواج برای دختران خرید جهیزیه‌ای کامل و بی‌نقص است. تنوع محصولات آشپزخانه و سایر نقاط خانه به قدری زیاد شده که پروسه خرید جهیزیه را برای دختران و مادران سخت‌تر کرده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

انتخاب از بین برندهای زیادی که تعدادشان هر روز بیشتر می‌‍‌‌شود باعث سردرگمی شده است. بنابراین ما قصد داریم در این متن کاربردی‌ترین لوازم برقی خانه در خرید جهیزیه را معرفی کرده و شما را با بهترین برندهای لوازم خانگی در ایران آشنا کنیم.

مهم‌ترین لوازم خانگی در خرید جهیزیه

خرید و کامل کردن جهیزیه همیشه از دغدغه‌های مادران و دختران دم بخت بوده است. افزایش مارک‌های لوازم خانگی و تنوع محصولی زیاد انتخاب را برای نوعروسان سخت می‌کند. در این میان انتخاب و خرید لوازم خانگی برقی حساس‌تر بوده و زمان بیشتری می‌طلبد زیرا نمی‌توان هر ساله آن‌ها را عوض کرد. بنابراین در ادامه متن قصد داریم لوازم خانگی که بهتر است در اولویت قرار بگیرند را معرفی کنیم تا این مسیر برای شما آسان‌تر شود.

آبمیوه گیری

وجود آبمیوه گیری در هر آشپزخانه‌ای لازم و کاربردی است. آبمیوه گیری در مدل‌های تک کاره، سه کاره، چهارکاره و حتی شش کاره در بازار وجود دارد. اگر زیاد به آبمیوه طبیعی علاقه دارید و روزانه آن را درست می‌کنید، خرید ابمیوه گیری تک کاره به شما پیشنهاد می‌شود.

اگر بخواهید با پرداخت هزینه کمتری یک محصول چند منظوره خریداری کنید آبمیوه گیری چند کاره انتخاب خوبی خواهد بود. در انتخاب آبمیوه گیری به توان دستگاه، جنس تیغه، جنس بدنه، اندازه دهانه آبمیوه گیری و تعداد تنظیمات سرعت آن توجه کنید.

توستر، فر، مایکروویو یا سولاردوم

برای خلاقیت به خرج دادن در آشپزی و نمایش ذوق و سلیقه‌تان نیاز به یک توستر، فر، مایکروویو یا سولاردوم دارید. تهیه پیتزا خانگی خوشمزه، پخت انواع کیک و شیرینی، مرغ سوخاری، کباب و… با این محصولات امکان پذیر است. تعداد برنامه‌های پخت، تعداد سینی، حداکثر زمان پخت و دما را در انتخاب این محولات در نظر بگیرید.

مخلوط کن

مخلوط کن یکی دیگر از لوازم مهم در لیست جهیزیه است. با مخلوط کن می‌توان مواد مختلف را ترکیب کرد و آبمیوه، نوشیدنی‌ها و ترکیبات مختلف مثل انواع شیک، اسموتی، کوکتل و … تهیه کرد. مدل‌هایی از مخلوط کن قادر هستند مواد را خرد کنند و یا به آن‌ها حرارت دهند و یک سوپ خوشمزه تهیه کنند. در خرید مخلوط کن به توان موتور، جنس تیغه و تعداد تنظیمات سرعت دستگاه توجه کنید.

چای ساز

الان که دم کردن چای به روش سنتی یعنی با استفاده از سماور و قوری بسیار کمتر شده است قرار دادن چای ساز در لیست جهیزیه ضروری خواهد بود. چای ساز در عرض چند دقیقه آب را به جوش می‌آورد و چای دم کشیده را آماده نوشیدن می‌کند. چای ساز استند دار و چای ساز روهم دو مدل چای ساز محبوب در بازار است. چای ساز استنددار به این صورت است که کتری و قوری روی یک صفحه در کنار هم قرار می‌گیرند و ظاهر لوکس‌تری دارد.

در چای ساز روهم، قوری روی کتری قرار می‌گیرد و چای به وسیله بخار ناشی از کتری دم می‌کشد. جنس بدنه قوری و کتری، ظرفیت آن‌ها، قابلیت قطع کن خودکار و سیستم گرم نگه دارنده از مواردی است که در انتخاب چای ساز باید به آن‌ها توجه کنید.

همزن

درست کردن کیک و شیرینی جات مختلف لذت بخش بوده و هر نوعروسی دوست دارد آن را تجربه کند اما برای هم زدن  وترکیب کردن مواد اولیه به یک همزن نیاز دارید. همزن با چرخش سریع پره‌ها مواد را به شکل اصولی‌تر و سریع‌تر هم می‌زند و روی نتیجه کیک، شیرینی یا غذای مورد نظر تاثیر مثبتی دارد. هنگام خرید همزن به جنس کاسه، جنس پره‌ها، تعداد پره‌ها و تنظیمات سرعت دستگاه توجه کنید.

جاروبرقی

جاروبرقی و جاروشارژی از دیگر لوازم مهم جهیزیه هستند. هر  کدام مزیت‌های خاص خود را دارند و اینکه کدام را انتخاب کنید کاملا به  نیاز و فضای خانه شما بستگی دارد. در خرید جاروبرقی به ظرفیت کیسه، جنس بدنه و لوله‌ها، توان و میزان مکش، تعداد سری برای تمیزکردن نقاط مختلف خانه و اینکه آیا مجهز به فیلتر بهداشتی تصفیه هوا است، بسیار دقت کنید.

چه برندهایی را برای خرید جهیزیه اولویت قرار دهیم؟

پس از اینکه تصمیم گرفتید چه لوازم خانگی را در لیست جهیزیه خود قرار دهید مهم‌ترین کار آشنایی با برندهای معتبر لوازم خانگی است. برندهای مطرح محصولات باکیفیتی تولید می‌کنند که پس از گذشت سال‌ها هنوز پرقدرت کار خواهند کرد بنابراین شاید محصولاتی با  قیمت بالاتر خریداری کنید اما نوعی خرید اقتصادی نیز محسوب می‌شود.در ادامه متن تعدادی از مهم‌ترین و مطرح‌ترین برندهای لوازم خانگی که محصولات باکیفیت و زیبایی را عرضه می‌کنند، معرفی می‌کنیم.

برند بوش

یکی از برندهای پرآوازه آلمانی که به شهرت جهانی دست پیدا کرده است و لوازم خانگی بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند برند بوش است. محصولات بوش آلمان هم اکنون در کشورهای چین، ترکیه، مالزی و مجارستان مونتاژ می‌شوند. انواع لوازم آشپزخانه برقی و لوازم نظافت منزل توسط این برند با کیفیت فوق العاده‌ای به تولید می‌رسند.

از محصولات برند بوش برای جهیزیه می‌توان به همزن برقی، قهوه ساز، جاروبرقی، چای ساز، گوشت کوب، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، اتو بخار، سرویس قابلمه، خردکن، آسیاب، جاروشارژی، پلوپز، غذاساز، پیتزا ساز و مخلوط کن اشاره کرد.

برند ال جی

ال جی یکی از برندهای مطرح لوازم خانگی و الکترونیکی در جهان است که در ایران نیز همواره بسیار محبوب بوده به طوری که کمتر خانه‌ای را می‌توان یافت که محصولی از برند ال جی در آن وجود نداشته باشد. انواع لوازم خانگی برقی مثل جاروبرقی، مایکروویو و لوازم الکترونیکی مثل تلویزیون توسط برند ال جی با کیفیت عالی به تولید می‌رسند.

برند دلمونتی

اگر خواهان خرید لوازم خانگی لوکس هستید برند دلمونتی به شما پیشنهاد می‌شود. محصولات دلمونتی تحت لیسانس ایتالیا در چین مونتاژ می‌شوند. انواع لوازم آشپزخانه لوکس و زیبا مثل آون توستر، سرخ کن رژیمی، سرویس جا ادویه، آبمیوه گیری، غذاساز، بستنی ساز، پلوپز، سرویس قاشق چنگال، اسپرسوساز، خردکن، کلمن آب، قهوه ساز، تخم مرغ پز و توستر، همزن، سرویس قابلمه‌های بسیار زیبا، مایکروویو، زودپز، گوشت کوب، چای ساز، مخلوط کن، آب مرکبات گیری، فلاسک و سرویس چاقو زیبا توسط برند دلمونتی تولید می‌شود. البته لوازم خانگی دیگری مثل بخارشو، سشوار، جاروبرقی، پنکه ایستاده، هیتر، اتوبخار و جاروشارژی از برند دلمونتی موجود است.

برند عرشیا

عرشیا یکی دیگر از برندهای معروف لوازم خانگی آلمانی است. محصولات عرشیا شامل لوازم آشپزخانه و سایر لوازم برقی خانه است که از کیفیت عالی، قدرت و دوام بالا برخوردار هستند. از محصولات تولید شده برند عرشیا می‌توان به  زودپز، آبمیوه گیری، مایکروویو، سولاردوم، سرویس قابلمه و تکی با رنگ‌های خاص، چای ساز، خردکن، چرخ گوشت، اتوبخار، سرخ کن، مخلوط کن،گوشت کوب،قهوه ساز، غذاساز، سرویس کف گیر، سرویس چاقو و ساندویچ ساز اشاره کرد. جاروبرقی، جاروشارژی، اتو، سشوار و بخارشو نیز در لیست محصولات عرشیا قرار دارند. قیمت لوازم خانگی عرشیا به نسبت کیفیت و طراحی زیبایی که دارند مناسب و به صرفه است.

روگن

از دیگر برندهای مطرح آلمانی می‌توان به روگن نیز اشاره کرد که به تازگی وارد ایران شده است و توانسته نظر مشتریان را به وسیله لوازم خانگی باکیفیت به خود جلب کند. همزن کاسه دار، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، میکسر، اتو بخار و سرخ کن رژیمی از محصولات تولید شده برند روگن است که از کیفیت عالی، دوام بالا، جنس بدنه خوب و قیمت مناسب بهره مند هستند.

سامسونگ

سامسونگ نیز مانند ال جی از برندهای لوازم خانگی و الکترونیکی بسیار محبوب و مطرح در جهان و ایران است. این شرکت کره‌ای لوازم خانگی باکیفیتی مثل جاروبرقی و مدل‌های مختلف مایکروویو را به همراه وسایل الکترونیکی مثل گوشی، تلویزیون و… به تولید می‌رساند.

پاناسونیک

این شرکت ژاپنی که در زمینه ساخت لوازم خانگی و شخصی نیز فعالیت می‌کند شهرت و جایگاه بسیار بالایی را در سطح جهانی برای خود دست و پا کرده است. از محصولات تولید شده پاناسونیک که در بازار ایران وجود دارند می‎توان به آبمیوه گیری، جاروبرقی، سشوار، ماشین اصلاح، مایکروویو، همزن، مخلوط کن، کتری برقی و گوشت کوب اشاره کرد. گفتنی است که محصولات پاناسونیک با وجود کیفیت عالی قیمت‌های مناسبی نیز دارند.

سرویس روتختی برای جهیزیه عروس

انتخاب سرویس روتختی از قسمت‌های جذاب و البته مهم در خرید جهیزیه است. تنوع  بالای مارک و طرح‌های روتختی مقداری انتخاب را برای عروس خانم‌ها سخت کرده است. سرویس روتختی در مدل‌های 4، 6 و 8 تکه موجود است و شامل لحاف، روتختی، روبالشتی و کوسن است. از بین مارک‌های ایرانی  وخارجی روتختی که در بازار وجود دارد، خرید روتختی دو نفره ترک پیشنهاد می‌شود. از بهترین مارک‌های روتختی ترک می‌توان به مارک اوزدلیم اشاره کرد زیرا از پارچه‌هایی با جنس عالی و لطیف استفاده می‌کند و با دوخت زیبا و محکم بر کیفیت سرویس روتختی‌های خود اضافه کرده است.

خرید لوازم خانگی جهیزیه مارک‌های خوب

خرید لوازم خانگی از فروشگاه‌های آنلاین به میزان زیادی در وقت شما صرفه جویی می‌کند. همچنین به دلیل تنوع محصولی بالایی که دارند می‌توانید محصول دلخواه خود را به راحتی پیدا کنید. فروشگاه ژینال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین سطح کشور، انواع لوازم خانگی و شخصی اورجینال از برندهای معتبر را با قیمت‌های مناسبی جمع آوری کرده است.

مشاوران ژینال برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید به شما کمک می‌کنند. برای خرید محصول از سایت ژینال آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. طی 3 الی 7 روز کاری بعد از ثبت سفارش، محصول ارسال خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.