راحت‌ترین روش برای خرید cp کالاف ارزان از فروشگاه معتبر

بعد از ظهور بازی‌های آنلاینی مثل کلش‌آف‌کلنز و…، گیمرهایی در سراسر دنیا به دنبال بازی‌های جنگی و تفنگی بودند که بالاخره شرکت اکتیویژن Activision بازی کالاف دیوتی موبایل Call of Duty mobile را ارائه داد و مدت زمان زیادی از انتشار آن نگذشته بود که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

گیمرهای حرفه‌ای کالاف دیوتی موبایل را به‌خوبی می‌شناسند و این بازی جذاب و هیجان‌انگیز توانست در کمتر از دوسال به لیست پردانلودترین بازی‌های جهان برسد.

در کالاف دیوتی موبایل هم مثل سایر بازی‌های موبایلی، آیتم‌هایی وجود دارند که با تهیه‌ی آن‌ها می‌توان موانع زیادی را از سر راه برداشت، از محدودیت‌ها خلاص شد و به‌طورکلی با دست بازتری مشغول به بازی شد و لذت بیشتری برد.

البته تهیه‌ی آ‌ن‌ها بدون سی پی امکان‌پذیر نیست و بازیکن برای خریدشان باید cp داشته باشد.

اما اصلاً سی پی (cp) چیست و چرا خرید سی پی برای کالاف دیوتی موبایل اهمیت دارد؟

 سی پی کالاف دیوتی موبایل

در کالاف دیوتی موبایل مثل سایر بازی‌های بتل رویال باید برای بقای خودتان تلاش کنید. روند بازی به این صورت است که  شما از هواپیما فرود می‌آیید، تجهیزات جمع‌آوری می‌کنید و بعد به دنبال منطقه‌ی امن SAFE ZONE  که با دایره بر روی نقشه نشان داده می‌شود حرکت می‌کنید.

در کالاف، برای زنده ماندن نباید بیرون از منطقه‌ی مشخص شده بمانید. و برای این‌که از جانب دشمنان مورد حمله قرار نگیرید و زنده بمانید باید عکس‌العمل سریع داشته باشید و فوراً آن‌ها را از پای دربیاورید. همچنین باید از هم‌تیمی‌های‌تان هم دفاع کنید و آن‌ها را نجات دهید.

این تنها شرح مختصری از کالاف دیوتی موبایل است اما آنچه اهمیت دارد این است که شما برای برخورداری از انواع آپشن‌ها و تجهیزات و امکانات در این بازی نیاز به سی پی دارید. Cp کالاف دیوتی موبایل درواقع یک واحد پول درون‌برنامه است. پولی که فقط در این بازی مورداستفاده قرار می‌گیرد و باید آن را داشته باشید که بتوانید خرید انجام دهید.

شاید نگران این موضوع باشید که باتوجه به تحریم‌ها و شرایط تبادلات مالی در ایران، چطور می‌توانید سی‌ پی کالاف را تهیه کنید. اما هیچ نگران نباشید ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا راحت‌ترین روش برای خرید cp کالاف ارزان از فروشگاه معتبر را یاد بگیرید.

 قفل‌هایی که سی پی کالاف دیوتی موبایل باز می‌کند

اگر بخواهیم دقیق‌تر به آیتم‌ها و امکاناتی بپردازیم که خرید cp کالاف دیوتی موبایل در اختیار ما قرار می‌دهد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • انواع اسلحه‌های جذاب و حرفه‌ای
  • اسکین‌های خاص و پیشرفته
  • برتری در جنگ‌های مختلف و کسب رتبه‌های بالا
  • امکان بازی در حالت پرمیوم و ویژه
  • دسترسی به تجهیزات اضافه
  • افزایش قدرت و توانایی برای مبارزه با دشمنان
  • امکان بازی در نقشه‌های متنوع با تجهیزات عالی

سی پی کالاف دیوتی اعتباری برای دست‌یابی به تجهیزات مختلف است و ضمن این‌که می توانید با استفاده از آن تجهیزات موردنظرتان را خریداری کنید، می‌توانید آن‌ها را به‌روزرسانی کنید و از قدرت بیشتری برخوردار شوید.

از کجا سی پی بخریم؟

بعد از این‌که متوجه اهمیت نقش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در فرایند بازی می‌شویم، قطعاً به‌دنبال راهی برای تهیه‌ي آن هستیم. اما جداً باید از کجا سی پی بخریم؟

متأسفانه کشور ایران سال‌هاست که با انواع تحریم‌های بین‌المللی دست‌وپنجه نرم می‌کند. به همین دلیل در هر شرایطی که قصد انجام پرداخت‌های بین‌المللی داشته باشیم، به مشکل برمی‌خوریم. از سویی دیگر این یک واقعیت است که بازی‌های آنلاین و آفلاینی که دارای پرداخت‌های درون‌برنامه ای هستند، برای دریافت وجه از حساب‌های بین‌المللی استفاده می‌کنند و به دلیل محدودیت‌ها امکان خرید مستقیم و بدون‌واسطه را به ما ایرانیان نمی‌دهند.

کالاف دیوتی موبایل هم مثل باقی بازی‌های بین‌المللی دارای یک فرایند پرداخت درون‌برنامه‌ای است و به همین دلیل گیمرهای ایرانی نمی‌توانند به‌راحتی خرید سی پی را انجام دهند و با مشکل مواجه می‌شوند.

اما هیچ نگران نباشید. ما در این مقاله مجموعه‌ی گیم سیتی را به شما معرفی می‌کنیم که با سازوکارهایی حرفه‌ای و قانونی، راحت‌ترین روش برای خرید ارزان سی پی کالاف دیوتی موبایل را در ایران، به شما ارائه می‌دهد. این مجموعه‌ امکانی را فراهم کرده است تا ایرانیان عزیز با پول ملی قادر به خرید باشند و با خیال راحت از بازی‌های محبوبشان لذت ببرند.

چرا گیم سیتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

معمولاً گیمرهایی که برای ارتقا سطح بازی و استفاده از امکانات و آیتم‌ها cp می‌خرند، علاوه بر دغدغه‌ی مالی، دغدغه زمانی هم دارند. طبیعی است که این افراد می‌خواهند پولی را که برای کالاف دیوتی موبایل خریداری کرده‌اند، در کم‌ترین زمان ممکن به حسابشان جاری شود.

زمان انجام سفارشات cp در فروشگاه گیم سیتی بین 15 تا 30 دقیقه است و تمامی مراحل انجام سفارش توسط پیامک به مشتری اطلاع داده می‌شود.

جالب است بدانید که برای خرید سی پی کالاف ارزان شما میتوانید فقط با پرداخت 25 هزارتومان صاحب 80 سی پی بشوید و برای خرید تعداد بالاتر هم شامل تخفیف پلاکانی خواهید شد!

لازم به ذکر است که فروشگاه گیم سیتی با دو سال سابقه‌ی فعالیت تخصصی در زمینه‌ی آیتم درون‌برنامه‌ای بازی‌های آنلاین، توانسته نظر بسیاری از گیمرهای مطرح کشور را به خود جلب کند.

کافی است که برای خرید سی پی کالاف در ایران، به سایت گیم سیتی game30t.com مراجعه کنید و از بازی محبوبتان لذت ببرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.