سایت رسمی دانلود نینجاگرام فارسی چیست؟

اگر به فضای دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد از شبکه های اجتماعی ورود پیدا کرده باشید احتمالا می دانید که این رسانه ها این روز ها بهترین راه برای کسب درآمد و ثروتمند شدن و رسیدن به درآمد هستند. در نتیجه احتمالاً علاقه مند هستید که یک صفحه مختص خودتان برای مشهور و موفق شدن راه اندازی کنید. یا حتی شاید صاحب یک کسب و کار سنتی باشید که دوست دارید آن را به فضای اینستاگرام منتقل کنید. داستان از این قرار است که مثل بسیاری از پروژه های تجارتی و بیزینسی اگر راه و روش آن را نیاموزید ضرر می کنید. معمول ترین ضرری که می توانیم به شما بگوییم همان موضوع صرف وقت و تلف شدن عمر گرانبهاست.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به هر حال در تمامی شبکه های اجتماعی دنبال کننده یا همان فالوور موضوع مهمی است. در نتیجه هر کدام از صفحاتی که می بینید به نحوی سعی می کنند تعداد زیادی از آن را بدست آورند. از تبلیغات و خرید فالوور گرفته تا ایجاد حاشیه و روش های دیگر که این روز ها در اینستاگرام دیده می شود. اما اگر تاکنون در مورد ربات اینستاگرام نشنیده اید، پس لازم است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. توضیحات جامعی را در این مورد به شما عزیزان شرح می دهیم.

کاربرد ربات اینستاگرام چیست؟

پیش از این که راجع به کاربرد یک ابزار توضیح دهیم لازم است که با زمینه فعالیت و دلیل استفاده از آن نیز ارتباط بگیریم. می دانید که یکی از روش های افزایش فالوور ارگانیک در دنیای امروز بر اساس افراد فعال در این حوزه، فالو کردن دیگران، کامنت گذاشتن و لایک کردن پست ها و ایجاد انگیزه برای فالو بک و یا همان فالو کردن متقابل است.

خب مسلم است که شما می توانید از شیوه های دیگر هم برای افزایش فالوور در مدت زمان کم تری استفاده کنید. اما هیچ کدام به پای این روش نمی رسد. بخصوص برای کسانی که به تازگی یک صفحه تاسیس کرده و یا این که واقعا از کسب درآمد در اینستاگرام عاجز و نا امید شده اند. دانلود نینجاگرام فارسی در واقع یک ابزار کاربردی برای انجام کاری که در بالا توضیح دادیم به صورت خودکار است. وظیفه ربات ها چیست؟ درست است آسان کردن کار انسان ها و انجام یک سری کار های روتین و خسته کننده که انسان باید برای آن وقت و دقت زیادی صرف کند.

در نتیجه شما می توانید به راحتی نینجاگرام را روی کامپیوتر شخصی خود نصب و یا اگر ندارید با استفاده از سرور مجازی روی موبایل کنترل کنید.

چگونه با استفاده از نینجاگرام فالوور های خود را افزایش دهیم؟

این سوال مطرح می شود که اساس کار ربات های اینستاگرامی چگونه است؟ بهترین نسخه کدام می باشد و چطور می توانیم ورژن کامل آن را دانلود کنیم.

اجازه دهید نخست موضوع اساس و نحوه کار با ربات نینجاگرام را توضیح دهیم. این ربات را روی کامپیوتر خود نصب می کنید و سپس با اجرای آن قادر خواهید بود تنظیماتش را شخصی سازی کنید. خوب هدف ما دنبال کردن پیج ها و گرفتن فالوبک از آن هاست. هر کدام از ما نیز در یک زمینه خاص در اینستاگرام فعالیت می کنیم، پیجمان خبری، تفریحی، فروشگاهی، استارتاپی و… است. پس نخست باید طیف مخاطب خود را شناسایی و به عنوان جامعه هدف نشانه رویم.

مثلا من صاحب یک فروشگاه آنلاین خرید ابزارآلات صنعتی هستم. در نتیجه می توانم به ربات دستور دهم شروع به فالو کردن پیج هایی کند که هشتگ های مرتبط با ابزارآلات را دنبال کرده اند و یا حتی کار را راحت تر کنم. بر اساس لوکیشن جستجو انجام شده و به صفحاتی برسم که در اطراف من هستند. در ادامه قابلیت تعیین این را دارم که کاربران فالو شده، پست هایشان لایک شود، برای آن ها به صورت اتوماتیک کامنت ارسال شده و یا این که پس از مدتی آن ها را آنفالو کنم. تمامی این کارها توسط ربات نینجاگرام انجام می شود.

راهنمای انتخاب و نصب نینجاگرام رسمی

با توجه به محبوبیت ربات اینستاگرام در فضای وب و جستجوهای زیادی که روزانه در مورد آن انجام می شود، عده زیادی به فکر سودجویی و کلاه برداری از این طریق می افتند. در نتیجه نرم افزار های غیرواقعی، کپی، نامعتبر و حتی خطرناک و نا امن را در سایت خود منتشر کرده و عده زیادی به خیال این که ربات نینجاگرام اصلی را دانلود می کنند از آن استفاده خواهند کرد. در خوش بینانه ترین حالت ربات کار نمی کند. ما گزارش هایی دریافت کرده ایم که ربات های تقلبی اینستاگرامی حساب کاربری آن ها را مسدود و یا حتی هک کرده اند.

حتی برخی از سرویس دهندگان ربات های اینستاگرامی به شما امکان ثبت نام روی پنل کاربری سایت خودشان و مدیریت با استفاده از پروکسی و آی پی غیر از آی پی دستگاه شما را می کنند. خوب اینستاگرام نسبت به این مسئله حساس است و خیلی زود جعلی و ربات بودن حساب شما را تشخیص می دهد. به این دلیل که معمولا این سایت ها از پروکسی های اشتراکی برای چند کاربر استفاده می کنند. خوب اینستاگرام قابلیت تعیین لوکشین و آی پی داینامیک شما را دارد و وقتی با یک آی پی چند نفر به سرور های این شبکه اجتماعی متصل می شوند از طرف آن ها قابل تشخیص است.

دانلود و خرید ربات نینجاگرام ورژن هایی

ربات نینجاگرام نیز مانند بسیاری از ابزار هایی که با پرداخت درون برنامه ای در دسترس ما قرار گرفته اند به صورت اورجینال قابل خریداری خواهد بود. اما همین سیستم عامل کامپیوتری که احتمالا برای یک بار هم شده از آن استفاده کرده اید به صورت کرک شده می باشد. در نتیجه لازم نیست که شما حتما ورژن اصلی آن را با قیمت بالا خریداری کنید. برخی این ربات اینستاگرامی را کرک کرده و با هزینه پایین تری در اختیار شما قرار می دهند. این پرداخت هزینه در واقع موجب ایجاد مسئولیت برای فروشنده و همین طور تضمینی بر کیفیت و اصالت ربات نینجاگرام خواهد بود.

اگر صاحب کامپیوتر ندارید. می توانید به راحتی این نرم افزار را روی یک فضای VPS اجرا کنید. شیوه اجرا روی سرور مجازی نیز به شما آموزش داده می شود و بدون این که از پهنای باند کامپیوتر و یا اینترنت موبایل شما استفاده شود قادر خواهید بود با سرعت بالاتر و آ پی اختصاصی از ربات نینجاگرام استفاده کنید. فراموش نکنید که اینستاگرام یک بستر توانمند با پتانسیل عالی برای کسب درآمد چند برابری است. از طرفی فعالیت در این فضا راه و رسم خاص خود را دارد و ربات مورد استفاده شما نباید به هیچ عنوان با این الگوریتم ها مخالف عمل کند. در این صورت خیلی زود انگیزه خود را از دست می دهید و دیده نمی شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.