مهمترین چالش سایت های بزرگ و پربازدید چیست

سایت های بزرگ و پربازدید به اعتبار کاربران و بازدیدکنندگان بالای آن به وجود می آید. بازدیدهای لحظه ای سایت های بزرگ و پربازدیدی مانند varzesh3.com در برخی مواقع ممکن است به بیش از 1 میلیون نیز برسد که تعداد بسیار بالایی است و مهمترین مساله در اینجا این است که آیا سایت تحت فشار این همه بازدید خواهد توانست بالا باشد یا دچار قطعی شده و از دسترس خارج خواهد شد؟! جواب این است که این موضوع بستگی زیادی به میزبان آن دارد و اگر سرور آن به شکل و منابع مناسبی پیکربندی و مدیریت شود این سایت، پایداری خود را حفظ خواهد کرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

عملکرد سایت های پربازدید بخصوص در زمانی که پیک بازدید لحظه ای آنهاست، بسیار مهم است و هر سایت مهمی می بایست زیرساخت لازم و عالی را برای کاربران و بازدیدکنندگان خود فراهم نماید. اگر شما نیز سایت پربازدید دارید و به دنبال یک میزبان مطمئن و حرفه ای هستید میزبان فا با راهکارهای حرفه ای آماده میزبانی از سایت پربازدید شما بر روی سرورهای ابری با پایداری بالاست که بتوانید یک سایت پایدار و پرسرعت را در اختیار داشته باشید.

سرورهای ابری میزبان فا مخصوص میزبانی از سایت های پربازدید

سرورهای ابری میزبان فا غالبا به منظور میزبانی از سایت های پربازدید طراحی شده است اما در صورت تمایل می توان استفاده های دیگری نیز از آنها داشت. یکی از امکانات بسیار خوب در این سرویس ها این است که امکان پیکربندی و مدیریت سرور توسط میزبان فا وجود دارد و شما می توانید اینکار تخصصی را به میزبان فا سپرده و در نهایت آرامش به فکر توسعه و مدیریت سایت خود باشید.

از ویژگی های بارز سرورهای ابری میزبان فا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زیرساخت ابری با معماری کلاسترینگ جهت دستیابی به ابر عظیم پردازشی و میزبانی
  • دستیابی به پایداری نزدیک به 100 و جبران خسارت قطعی در صورت عدم تامین پایداری طبق تعهدنامه SLA
  • استفاده از نسل آخر سرورهای فوق قدرتمند میزبانی با هاردهای SSD با سرعت بیش از 10 گیگابایت بر ثانیه
  • امکان ارتقا منابع در هر لحظه از شبانه روز تا حد بی نهایت – هر قدر که نیاز دارید
  • تحویل آنی و امکان راه اندازی، پیکربندی و مدیریت سرور
  • منابع کاملا اختصاصی و گارانتی شده برای هر سرور
  • دارای چند پورت اختصاصی 40 گیگابیتی شبکه و استفاده از فایروال های سخت افزاری جهت محافظت شبکه
  • و …

که بالاترین سطح میزبانی را در کشور به خود اختصاص داده است. برای مشاهده پلن های سرورهای ابری میزبان فا و اطلاعات بیشتر در خصوص آنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد آن شوید.

سایر سرویس های میزبانی وب میزبان فا

در صورت نیاز می توانید از سایر سرویس های هاست میزبان فا استفاده نمایید. برای دسترسی به این سرویس ها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و پلن مورد نظرتان را سفارش دهید:

چنانچه در هر لحظه از شبانه روز، نیاز به پشتیبانی داشتید همکاران ما بصورت 24 ساعته و در سریع ترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.