توسعه دهندگان وردپرس ارائه دهنده قالب و افزونه های وردپرس

وب سایت توسعه دهندگان وردپرس تخصصی ترین مرجع فارسی زبان؛ ارائه دهنده قالب و افزونه های وردپرس و ووکامرس

توسعه دهندگان وردپرس یک فروشگاه آنلاین تخصصی برای فروش افزونه و قالب های وردپرس است. این سایت با هدف این که یک مرجع کامل برای طراحان سایت باشد ایجاد شده است. این مجموعه علاوه بر اینکه یک فروشگاه حرفه ای میباشد ، با ارائه مقالات و آموزش های مفید و کامل در جهت یادگیری علاقمندان به طراحی سایت با وردپرس و ووکامرس نیز عمل میکند. البته خدمات سایت wpdes در موارد خلاصه نمیشود؛ هر موردی که یک طراح برای راه اندازی وب سایت خود نیاز دارد را میتواند در سایت توسعه دهندگان وردپرس پیدا کند .همچنین تیم متخصص توسعه دهندگان معدل سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت و فارسی سازی قالب ها و افزونه ها در آن ها بیش از 17 سال میباشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

wpdevs تمام افزونه ها و قالب های داخل سایت را به صورت اورجینال خریداری کرده و سپس توسط تیم متخصص ترجمه و راست چین میشود . البته از خدمات ویژه و مهم سایت توسعه دهندگان این است که شما میتوانید قالب های حرفه ای و محبوب وردپرس را به صورت رایگان دانلود کنید . علاوه بر دانلود رایگان اگر هرگونه مشکل در نصب و راه اندازی قالب برایتان به وجود آید میتوانید از تیم پشتیبانی سایت به صورت آنلاین در واتساپ یا سامانه تیکتی کمک بگیرید.

دلایلی که طراحان باید سایت wpdevs را انتخاب کنند

تیم توسعه دهندگان وردپرس همواره سعی میکند بهترین ترجمه را برای افزونه ها انجام دهد .همچنین افزونه های سایت به صورت 100 درصد فارسی سازی شده هستند و شما در استفاده از آن در هیچ قسمتی به مشکل بر نخواهید خورد.قبل از اینکه شما افزونه را نصب کنید متخصصان ما آن ها را بارها تست کرده اند و تمام مشکلات را از بین برده اند،پس میتوانید با خیال راحت پلاگین مورد نظر خود را خریداری کنید.علاوه بر این موراد تمامی محصولات wpdevs آپدیت و بروز هستند.و شما در هر زمان که اقدام به خرید کنید بروزترین نسخه ی افزونه یا قالب را دانلود خواهید کرد.اگر هم از قبل محصولی خریداری کرده باشید که بعد ها آپدیت شده باشد نگران نباشید! تیم پشتیبانی از طریق ایمیل و راه های ارتباطی به شما اطلاع خواهند داد و فایل جدید از طریق پنل کاربری شما در دسترس خواهد بود.

یکی از دلایل مهم که باعث محبوبیت سایت wpdevs بین طراحان سایت شده است قیمت های بسیار مناسب پلاگین ها میباشد ،این مورد به این دلیل است که تمام قسمت های سایت از جمله طراحی ، پشتیبانی ، ترجمه و خرید پلاگین ها ، ترجمه و خرید قالب ها ، گرافیک و …توسط این تیم انجام میشود به همین دلیل بسیاری از هزینه های اضافی از فروش محصولات حذف میشوند.همچنین میتوانید از تخفیف های ویژه و شگفت انگیز سایت برای خرید افزونه ها استفاده کنید .

علاوه بر تمام محصولاتی که در سایت موجود میباشد ، در صورتی که شما محصول مورد نظر خود را پیدا نکردید میتوانید از طریق یکی از راه های ارتباطی با سایت افزونه یا قالب مورد نظر خود را درخواست کنید. بعد از درخواست در اولین فرصت در صورت امکان محصول مورد نظر شما تهیه و  فایل آن برای دانلود و خرید داخل سایت قرار میگیرد.

باید بدانید که کلیه محصولات wpdevs تنها پس از تایید کیفیت و اصالت تیم تخصصی بررسی محصول، در wpdevs قرار می‌گیرند.با خرید هر محصولی که از wpdevs خریداری میکنید 6 ماه پشتیبانی تضمین شده همراه با گارانتی بازگشت وجه دریافت خواهید کرد.

خدمات سایت wpdevs.ir :

خدمات سایت توسعه دهندگان وردپرس فقط به فروش محصولات وردپرسی خلاصه نمیشود بلکه طراحی سایت حرفه ای ، خدمات سئو ، نصب و راه اندازی افزونه و قالب برای سایت شما ، پشتیبانی فنی سایت ، امنیت وردپرس و هاست و پاسخ و رفع هرگونه مشکل و سوالی که در رابطه با وردپرس و طراحی سایت باشد. علاوه بر این ها خود شما از طریق آموزش های رایگانی که در قسمت بلاگ قرار گرفته اند میتوانید بسیاری از مشکلات وردپرسی خود را رفع کنید و با کسب مهارت و اطلاعات بیشتر یک طراح حرفه ای تر بشوید.

مشاوره رایگان

برای تیم توسعه دهنگان وردپرس فرقی نمیکند که شما مشتری عادی یا کاربر ساده بلاگ باشید هر مشکلی که در کار با افزونه ها  ، قالب ها ، طراحی سایت ، سئو و… برای شما پیش بیاید به راحتی میتوانید از طریق یکی از راه های ارتباطی سایت با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید . تیم پشتیبانی تا لحظه ی آخر همراه شما مانده و مشکل شما را حل خواهند کرد.همچنین اگر مشکلی جدی برای سایتتان اتفاق بیوفتد و نیاز به پاسخگویی سریع دارید میتوانید از طریق سامانه تیکت یا واتساپ سایت اقدام به دریافت پشتیبانی و مشاوره نمائید و در حد امکان همکاری صورت خواهد گرفت.

محصولات رایگان

به دلیل افزایش محبوبیت بین کاربران و کمک به طراحان سایت تازه کار در جهت توسعه و گسترش وردپرس در ایران تیم wpdevs قالب های حرفه ای و قدرتمند را به صورت رایگان همراه با پشتیبانی و به همراه کمک در راه اندازی آن قرار داده است . این قالب ها به صورت اورجینال خریداری شده و فایل دانلودی آن ها در سایت قرار گرفته است.

علاوه بر اینها اگر از قبل سایت خود را طراحی کرده اید و سایت شما به مشکلات امنیتی برخورد کرده است میتوانید از تیم متخصص wpdevs راهنمایی بگیرید . همچنین اگر افزونه یا قالب اشتباهی نصب کرده اید که باعث ایجاد مشکل شده است متخصصان و طراحان تیم توسعه دهندگان وردپرس به شما کمک میکنند

در واقع علاوه بر مطالب و آموزش های تخصصی مطالب آموزشی دیگری هم که مناسب تمام کاربران اینترنت است در قسمت بلاگ وردپرس و ووکامرس سایت موجود است .این دسته از مقالات میتواند به شما کمک زیاد در راستای کسب درآمد و اطلاعات مفید بکند.

پس فرقی نمیکند که طراح سایت قدیمی و حرفه ای باشید و یا اینکه تازه شروع به آموزش کرده باشید ،در هر صورت میتوانید با سایت wpdevs همراه با تیم حرفه ای توسعه دهندگان وردپرس مسیر آموزش خود را کوتاه تر و مطالب آموزشی را به صورت تخصصی تر یاد بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.