نایلون استرچ ارزان: دریا پلاستیک  

یکی از دغدغه های کارگاه های تولیدی و کارخانجات ، سرعت و نحوه بسته‌ بندی کالا ها ، نوع بسته بندی و روش آن می‌باشد. بسته بندی یکی از موارد بسیار مهمی است که برای عرضه کالاها و برای صادرات بسیار مهم بوده و در سال های گذشته انواع متریال برای بسته بندی از جمله تسمه های پلاستیکی یا پالت ها و انواع نایلون های بسته بندی مورد توجه قرار گرفته و نایلون های بسته بندی یکی از موارد بسیار پر کاربرد در صنعت بسته بندی بوده که از انواع بسیار رایج این نایلون ها، نایلون استرچ می باشد. نایلون استرچ یکی از انواع نایلون هایی است که بسیار پرکاربرد بوده و برای انواع بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نایلون استرچ چیست؟

نایلون استرچ یکی از انواع نایلون های بسته بندی است که دارای سطح صاف و شفاف بوده و چسبندگی و قدرت کشش بسیار بالایی دارد این نایلون ها برای بسته بندی انواع محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکی از اقتصادی ترین محصولات بسته بندی می باشند. نایلون استرچ دارای مزایای بسیار زیادی است که موجب محافظت از کالا ها شده و از انتقال ضربه و آسیب به کالا بسیار محافظت خوبی را به عمل می آورد و همچنین بسته بندی با استفاده از نایلون استرچ بسیار ساده و سریع می باشد.از نایلون استرچ برای استفاده‌ های خانگی، کارگاهی و فروشگاهی و غیره مورد توجه قرار می گیرد .

تولید کنندگان بسیار زیادی برای عرضه محصولاتشان به بازار به دنبال استفاده از متریالی برای بسته بندی هستند که علاوه بر کیفیت و کارایی بالا ، قیمت ارزان و به صرفه ای هم داشته باشد. تمام این مزایا با استفاده از نایلون یا فیلم استرچ فراهم خواهد شد.

انواع نایلون استرچ

  • نایلون استرچ دستی
  • نایلون استرچ خانگی
  • نایلون استرچ دونر کباب
  • نایلون استرچ علوفه
  • نایلون استرچ سوپرپاور یا تمام اتوماتیک
  • نایلون استرچ با قدرت کشش معمولی یا نیمه اتوماتیک

خرید نایلون استرچ با قیمت ارزان

بسته بندی در بخش صنعت تولید از مهمترین بخش ها به شمار رفته و در صورتی که محصولات به شکل زیبا و بهداشتی ارائه شود می‌تواند مشتریان را به خود جذب نموده و فروش بالایی هم داشته باشد بنابراین ابزارهایی که برای بسته بندی استفاده می شوند بسیار متنوع هستند و هر یک از تولیدکنندگان به دنبال بسته بندی های اقتصادی و کاربردی می باشند.

امروزه یکی از انواع بسته بندی هایی که بسیار رواج پیدا کرده و به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که دارند مورد توجه قرار گرفته ، بسته بندی با نایلون استرچ است.نایلون استرچ به دلیل شفاف بودن بسته بندی قابل رویت را ایجاد می کند همچنین  خاصیت کشسانی بسیار بالایی داشته و در برابر ضربه ها مقاوم است. با توجه به چسبندگی و الاستیکی نایلون استرچ بسته بندی با استفاده از آن بسیار خوب و وکیوم خواهد بود و این بسته بندی در کمترین حجم می باشد. جهت خرید نایلون استرچ با مراجعه به سایت دریا پلاستیک می توانید از محصولات با کیفیت با قیمت ارزان برخوردار شوید همچنین دریا پلاستیک سایر نایلون های بسته بندی را در کیفیت های بسیار بالا به شما عرضه می کند.

فروش نایلون استرچ با کیفیت بالا

به طور کلی هر چه مواد اولیه به کار رفته در نایلون استرچ کیفیت بالاتری داشته باشند در نتیجه آن نایلون نیز کیفیت و دوام بسیار خوبی را خواهد داشت. در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد: نایلون خوب نایلونی است که در مقابل کشش های جزئی بتواند مقاومت بالایی از خود نشان دهد و در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم باشد همچنین در زیر نور خورشید تغییر شکل نداده و از چسبندگی بسیار مناسبی برخوردار است.نایلون استرچ خوب و با کیفیت ضد الکتریسیته ساکن بوده و به همین جهت گرد و غبار را به خود جذب نمی کند و همچنین دارای طول بسیار مناسبی میباشد. برای خرید انواع نایلون استرچ مرغوب و با کیفیت به دریا پلاستیک مراجعه فرمایید. افراد برای خرید انواع نایلون های بسته بندی از جمله نایلون استرچ می توانند آن را به صورت آماده یا سفارشی خریداری نمایند و تولیدکنندگان این نایلون ها و مانند دریا پلاستیک می‌توانند در خدمات ارائه نایلون استرچ در ابعاد و اندازه تعیین شده توسط مشتری فعالیت داشته باشند.

نایلون استرچ برای استفاده راحت تر به صورت رولی جمع‌ آوری می‌شوند و به صورت رول استرچ به فروش می رسد این نایلون ها را می توان در عرض و متراژ مختلف، ضخامت، استحکام کششی و غیره انتخاب کرد.

قیمت نایلون استرچ

همانطور که گفته شد این نایلون بر حسب کیلوگرم قیمت گذاری شده و با توجه به نوع آن ، قیمت های مختلفی دارد. نایلون استرچ را می توانید با قیمت ارزان از تولیدکنندگان خریداری کنید بنابراین ما به شما دریا پلاستیک را پیشنهاد می کنیم زیرا این مرکز معتبر با ارائه محصولاتش به صورت مستقیم قیمت‌گذاری بسیار مناسبی را در نظر گرفته است و افراد می توانند با مراجعه به سایت دریا پلاستیک به صورت اینترنتی نیز خرید خود را انجام دهند و دریا پلاستیک پاسخگوی مشتریانش در سراسر کشور می باشد. دریاپلاستیک دو اصل کیفیت و قیمت را برای محصولاتش بسیار مهم شمرده است و با در نظر گرفتن کیفیت عالی و قیمت ارزان موجب جلب رضایت مشتریانش شده و همچنین این مرکز معتبر و تخصصی خدمات دهی بسیار را خوب و فوری را به خریداران گرامی ارائه می کند.

مزایای نایلون استرچ

  • بهداشتی بودن و ممانعت از ورود رطوبت و گرد و غبار و آلودگی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و خراش و آسیب‌دیدگی
  • وزن بسیار کم
  • سرعت بسته بندی بالا
  • کم شدن هزینه برای حمل و نقل
  • شفاف بودن و بسته بندی قابل رویت
  • قیمت ارزان

فروش انواع نایلون استرچ

نایلون های استرچ در انواع متنوعی به تولید می‌رسد که جنس این نوع آنها از پلی اتیلن بوده که این نوع پلاستیک یکی از پرکاربردترین نوع پلاستیک ها در صنعت بسته بندی می باشد.به طور کلی نایلون استرچ در دو نوع استرچ پالت بند و سرچ غذایی می‌باشند که در بخش خانگی و کارگاهی معمولاً از نایلون استرچ غذایی استفاده می شود و برای بسته بندی انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. استرچ پالت بند نیز در صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات متنوع مورد استفاده قرار می گیرد.برای استفاده از نایلون پالت بند به جهت اینکه محصولات در کارخانجات کارگاه ها و انبار ها در پالت ها قرار گرفته و می توانند در کنار هم به خوبی بسته بندی شوند تا با استفاده از پوشش نایلون استرج محصولات در جای خود ثابت و محکم نگه داشته شوند و حمل و نقل آنها نیز و آسان باشد بنابراین با استفاده از این نایلون، پالت ها به خوبی حمل و نقل شده و به فروشنده یا مصرف کننده انتقال داده می شود.  یکی از ویژگی های بسیار خوب این نایلون ضخامت کم آن در حدود ۱۰ تا ۵۰ میکرون بوده و با استفاده از آن بسته بندی بسیار سبک و در کمترین حجم ایجاد خواهد شد.

کاربرد نایلون استرچ پالت بند

همانطور که گفته شد نایلون استرچ یکی از انواع پر کاربرد ترین آنها در صنعت بسته‌ بندی بوده و این نایلون نیازهای یک تولیدکننده به بسته‌بندی را رفع خواهد کرد و بسته بندی بسیار کاربردی را برای محصولات شما به وجود خواهد آورد و حفاظت و مراقبت کامل را ایجاد خواهد کرد.

نایلون استرچ از محصولات در برابر خط و خش گرد و غبار و رطوبت و صدمات ناشی از حمل و نقل محافظت خواهد کرد.

https://daryapelastic.com/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.