مایکروسافت بیستمین سالگرد ایکس باکس را با عرضه کنترلر و هدست جدیدی جشن می گیرد

مایکروسافت برای جشن بیستمین سالگرد کنسول بازی محبوب خود، پلتفرم ایکس باکس، کنترلر جدیدی را معرفی می‌کند. این شرکت در اوایل هفته جاری کنترلر جدیدی را معرفی کرد که دارای طرح رنگ سبز کلاسیک ایکس باکس و بدنه شفاف است. همراه چیکاو باشید.

به گفته جسیکا تسوجیکاوا (Jessica Tsujikawa)، مدیر بازاریابی محصولات ایکس باکس، کنترلر جدید دارای پوسته‌ای است که از کیت اشکال‌زدایی اصلی ایکس باکس که دارای بدنه سبز شفاف است، الهام گرفته است. علاوه بر این، کنترلر بی‌سیم نسخه مخصوص سالگرد ایکس باکس ( Xbox Anniversary Special Edition) قرار است در ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) عرضه  شود. در مورد طراحی آن، کنترلر دارای طراحی مشکی نیمه شفاف در قسمت جلویی است، که به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند سخت‌افزار داخلی کنترلر را  مشاهده کنند.

قابل ذکر است که مایکروسافت همچنین به مشتریان اجازه می‌دهد تا با اتصال کنترلر به کنسول به بیستمین سالگرد پس زمینه پویای ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X دسترسی داشته باشند. برای علاقه مندان، کنترلر جدید بی‌سیم نسخه مخصوص بیستمین  سالگرد ایکس باکس، ۶۹.۹۹ دلار آمریکا قیمت دارد که حدود ۱۰ دلار آمریکا بیشتر از قیمت کنترلر استاندارد ایکس باکس است. کنترلر جدید با هر دو کنسول ایکس باکس وان (Xbox One) و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به همراه دستگاه‌های ویندوز دسکتاپ، اندروید و iOS نیز سازگار است.

به غیر از کنترلر جدید، این شرکت همچنین هدست جدید استریو ایکس باکس نسخه بیستمین سالگرد (20th Anniversary Special Edition) را نیز عرضه کرده است. این هدست بازی دارای نکات برجسته ای است که ازجمله می‌توان به رنگ سبز روشن و پوسته مشکی شفاف آن اشاره کرد.

 کنترلر پلتفرم ایکس باکس - چیکاو

این هدست نسخه مخصوص بیستمین سالگرد ایکس باکس همچنین دارای برچسب قیمتی ۶۹.۹۹ دلار آمریکا است و در ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) عرضه می‌شود. یکی دیگر از محصولاتی که با این دو وسیله جانبی بازی عرضه می‌شود، کفش‌های کتانی جدید سفارشی است که با همکاری آدیداس ساخته شده است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.