ترکیب کاراکترهای فری فایر با خرید جم [2023]

اگر می‌خواهید به سرعت در بازی فری فایر موفق شوید، به ترکیب کاراکترهای برتر نیاز دارید. برای این منظور، لازم است که با قابلیت‌های کاراکترهای این بازی آشنا باشید و بهترین ترکیب کاراکترها را انتخاب کنید. برای ترکیب کاراکتر ها نیاز به مقادیر مشخصی جم برای هر کاراکتر و خرید جم فری فایر ارزان و فوری دارید که می توانید به سایت خرید جم آی گیم مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که کاراکترها حتما باید با توانایی‌هایی که دارند، به عنوان مکمل عمل کنند و باعث تقویت کلی تیم کاراکترهای شما شوند. برای آشنایی با بهترین ترکیب کاراکترهای 2023 بازی فری فایر، این مطلب را از دست ندهید.

ترکیب کاراکترهای فری فایر که شما را به یک رهبر تبدیل میکند

ترکیب بهترین استراتژی کاراکترهای فری فایر در سال 2023 به عوامل مختلفی مانند سبک بازی، نقش تیمی، و سلاح‌های مورد استفاده بستگی دارد. با این حال، برخی از ترکیب‌های کاراکتر که می‌توانند موثر باشند. در بازی فری فایر ترکیبات کاراکتری وجود دارد که باید قبل از ورود به میدان نبرد، ترکیب برتر را برای موفقیت در جنگ انتخاب کنید. یکی از این کاراکترها همیشه به عنوان کاراکتر اکتیو یا همان فعال شناخته می‌شود. در ادامه این بخش برخی از بهترین ترکیب کاراکترهای 2023 بازی فری فایر را معرفی کرده‌ایم.

ترکیب کاراکترهای Alok + Hayato + Moco + D-Bee: ترکیب شکست ناپذیر

یکی از بهترین ترکیبات کاراکترهای فری فایر، ترکیب Alok + Hayato + Moco + D-Bee است. با کاراکتر Alok: Drop The Beat (اکتیو) و فعال‌سازی توانایی Alok’s Drop The Beat، یک هاله 5 متری ایجاد می‌شود که سرعت حرکت کاربر را 15٪ افزایش می‌دهد و همچنین 5 HP بر ثانیه را بازیابی می‌کند که تنها 10 ثانیه دوام می‌آورد. توجه داشته باشید که زمان کول داون این کاراکتر حدودا 45 ثانیه است. لازم به ذکر است که تمام این توانایی‌ها به نوبت انجام می‌شوند و خبری از انجام آن‌ها به صورت یک‌باره نیست.

ترکیب شکست ناپذیر فری فایر: دی جی الوک و هایاتو

در کنار ALOK می‌توانید از هایاتو نیز استفاده کنید. با قابلیت بوشیدو هایاتو، به ازای هر 10 درصد کاهش در حداکثر HP، کاربر می‌تواند با 10 درصد توان بیشتر به دشمنان خود آسیب بزند. با وجود هایاتو، بد نیست از موکو نیز استفاده کنید. موکو با توانایی خود به نام چشم هکر به مدت پنج ثانیه، تیراندازی دشمنان را تگ می‌کند و اطلاعات آن را با هم تیمی‌ها به اشتراک می‌گذارد. به عنوان آخرین ترکیب کاراکتر نیز D-Bee را پیشنهاد می‌کنیم. توانایی D-Bee سرعت حرکت را تا 15% و دقت شلیک را تا 45% در صورت حرکت کاربر هنگام شلیک افزایش می‌دهد.

ترکیب کاراکترهای K + Miguel + Maro + Paloma: ترکیبی برای پیروزی در هر موقعیت

با انتخاب کاراکتر و توانایی K: Master of All (فعال) می‌توانید به راحتی رقبا را کنار بزنید. وقتی توانایی K’s Master of All فعال شود، ابتدا حداکثر EP کاربر را 50 EP افزایش می‌دهد. در مقابل، ممکن است در دو حالت جوجیتسو و روان‌شناسی، یک کول داون کوچک سه ثانیه‌ای داشته باشد. حالت جوجیتسو کاری می‌کند تا متحدان در فاصله 6 متری 500% نرخ تبدیل EP را تجربه کنند. در حالی که حالت روان‌شناسی این امکان را می‌دهد تا کاربر در هر ثانیه 3 EP و حداکثر 250 EP را بازیابی کند.

در کنار کاراکتر K، پیشنهاد می‌کنیم کاراکتر میگل با توانایی قاتل دیوانه را انتخاب کنید. توانایی Miguel’s Crazy Slayer برای هر حذف 50 EP به کاربران پاداش می‌دهد که دقیقا به عنوان مکملی برای K عمل خواهد کرد. ترکیب بعدی کاراکتر پیشنهادی، مارو با توانایی فالکون فرور است. این توانایی آسیب‌های از راه دور را تا 25% افزایش می‌دهد. علاوه بر این، آسیب وارده به دشمنان تگ شده نیز 3.5 رصد افزایش خواهد داشت. در آخر می‌توانید از پالوما نیز استفاده کنید. این کاراکتر می‌تواند 120 مهمات اضافی را به جز نارنجک‌انداز در کوله‌پشتی خود حمل کند.

ترکیب ووکونگ + رافائل + لورا + کلی؛ ترکیب برنده در فری فایر 2023

با انتخاب ووکونگ به عنوان توانایی و کاراکتر اکتیو می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن در میدان رقابت افزایش دهید. با کول داون طولانی 200 ثانیه‌ای این کاراکتر، زمانی که قابلیت استتار Wukong فعال می‌شود، کاربران با کاهش 20 درصدی حرکت به شکل بوته در می‌آیند. با این قابلیت، شناسایی آن‌ها توسط دشمن بسیار سخت‌تر خواهد شد.

ترکیب برنده فری فایر: ووکونگ و کلی

در کنار ووکونگ می‌توانید از کاراکتر رافائل با قابلیت مرگ خاموش نیز استفاده کنید. هنگام استفاده از تفنگ‌های تک‌تیرانداز و اسنایپر در فری فایر، صدای شلیک توسط توانایی رافائل کاملا مهار و خنثی می‌شوند. شلیک‌های موفقیت‌آمیز تا 90 درصد آسیب بیشتری خواهند زد. با وجود رافائل، توصیه می‌کنیم کاراکتر لورا را نیز انتخاب کنید. با تیراندازی شارپ و دقیق لورا، دقت تیراندازی اسلحه‌ها تا 35 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. در آخر، پیشنهاد می‌کنیم کاراکتر کلی را نیز انتخاب کنید که تا 6 درصد سرعت دویدن شما را افزایش می‌دهد. Wukong در Free Fire با 599 الماس در دسترس است.

انتخاب بهترین ترکیب کاراکترها با خرید جم فری فایر از فروشگاه معتبر

اگر می‌خواهید در بازی فری فایر رقابت کنید و به عنوان بهترین بازیکن در هر نبرد شناخته شوید، باید بهترین ترکیب کاراکتر را نیز داشته باشید. مهم‌ترین نکته در رابطه با انتخاب ترکیب کاراکتر، باید کاراکترهای با توانایی‌هایی را با جم فری فایر خریداری کنید که به عنوان مکمل عمل می‌کنند و ضعف‌های یکدیگر را به صورت کامل پوشش می‌دهند. برای به دست آوردن این کاراکترها باید جم فری فایر خرج کنید.

برای خرید جم فری فایر با ایدی و اطلاعات اکانت می‌توانید به سایت خرید جم آی گیم مراجعه کنید. آی گیم یکی از معتبرترین سایت‌ های فروش جم فری فایر است که با تضمین کمترین قیمت و پشتیبانی تلفنی و آنلاین خدمات خرید درون بازی و پرداخت درون برنامه ای ارائه می‌دهد.

از کدام سایت  بازی جم فری فایر خیلی ارزان و قانونی با تحویل سریع بخرم؟

بازی‌های موبایلی پرطرفدار چون کالاف دیوتی، فری فایر و کلش اف کلنز، امروزه یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های مردم در سراسر جهان هستند. برای کسب موفقیت‌های بیشتر در بازی‌های موبایلی، بازیکنان نیاز به دسترسی به امکانات و تجهیزات بیشتر دارند. در بازی فری فایر، این امکانات و تجهیزات، با استفاده از الماس فری فایر ارزان قابل خریداری هستند.

اگر شما هم یکی از طرفداران بازی محبوب فری فایر هستید و در جستجوی یک سایت خرید جم با قیمت ارزان برای خرید جم فری فایر خیلی ارزان هستید سایت آی گیم در خدمت شماست. شما می‌توانید خرید الماس فری فایر را با بهترین قیمت و سریع‌ترین زمان در سایت آی گیم انجام دهید. شارژ جم فری فایر در سایت اینماد دار آی گیم به هیچ عنوان نیاز به ورود به اکانت شما ندارد و کافی است که ایدی اکانت فری فایر را برای ما ثبت کنید.

منبع: آی گیم (https://igame.ir)، بهترین سایت خرید جم فری فایر با ضمانت 100% امنیت اکانت شما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.