ساعت مچی هوشمند وان پلاس نسخه‌ی هری پاتر در هند عرضه می شود

وان پلاس در ماه مارس اولین ساعت هوشمند خود را با نام وان‌پلاس واچ (OnePlus Watch) رونمایی کرد و بعداً نسخه‌های محدود Cyberpunk 2077 و Cobalt را تولید کرد. اکنون می‌شنویم که این سازنده تلفن چینی در حال آماده شدن برای معرفی نسخه ویژه دیگری است، این بار با الهام از هری پاتر قصد دارد ساعت هوشمندی را تولید و در هند عرضه کند. همراه چیکاو باشید.

این منبع ادعا می کند که وان پلاس قرار است نسخه‌ی وان‌پلاس واچ هری پاتر ادیشن (OnePlus Watch Harry Potter Edition) را در هفته های آینده در هند با موضوع رنگ آمیزی و تم های جدید راه اندازی ‌کند. این ساعت هوشمند با شش صفحه نمایش اختصاصی شامل:هاگوارتز (Hogwarts)، هاگوارتز سیل (Hogwarts Seal)، گریفیندور (Gryffindor)، اسلیترین (Slytherin)، هافلپاف (Hufflepuff) و ریونکلو (Ravenclaw) خواهد بود.

OnePlus Watch - چیکاو

در حالی که نسخه هری پاتر با ساعت‌های فانتزی جدید عرضه می‌شود، سخت افزار آن مانند مدل استاندارد باقی می‌ماند ، به این معنی که شما دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی آمولد، نظارت بر ضربان قلب، سنسور SpO2، پایش خواب، حالت های ورزشی، رتبه IP68 (ضد اب تا عمق ۱.۵ متری برای مدت ۳۰ دقیقه) خواهید بود. این ساعت هوشمند مچی با باتری 402 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از Warp Charge عرضه می‌شود.

ما نمی‌دانیم که قیمت ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ هری پاتر ادیشن در هند چقدر خواهد بود و آیا در بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد شد یا خیر، اما منتظر هستیم تا وان پلاس آن را به طور رسمی تأیید کند.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.