به‌روزرسانی امنیتی مارس 2024 برای Galaxy S20 FE 5G اکنون در دسترس است

چند روز پیش، سامسونگ پچ امنیتی مارس 2024 را برای گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 20 منتشر کرد. با این حال، این شرکت آن را برای پسر عموی دور آن دستگاه ها، Galaxy S20 FE، در دسترس قرار نداده بود. خوشبختانه، امروز در حال تغییر است. سامسونگ عرضه آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای نوع بین‌المللی گلکسی اس 20 FE 5G، که دارای شماره مدل SM-G781B است، آغاز کرده است.

سیستم عامل جدید با شماره ساخت G781BXXS9HXB4 ارائه می شود. وصله امنیتی مارس 2024 که آورده است، تعدادی از مشکلات امنیتی را برطرف می کند. در حال حاضر، این شرکت در حال ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید در برزیل است و باید در چند روز آینده این سیستم‌افزار را به تدریج در مناطق دیگر در دسترس قرار دهد.

برای بررسی دستی به روز رسانی، به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار » دانلود و نصب بروید. سپس تلفن به‌روزرسانی را بررسی می‌کند و در صورت موجود بودن به شما اطلاع می‌دهد. اگر دستگاه به‌روزرسانی را نشان نمی‌دهد، به این معنی است که سامسونگ آن را در منطقه شما در دسترس قرار نداده است و برای دریافت آن باید چند روز صبر کنید.

سامسونگ Galaxy S20 FE 5G را با اندروید 10 (One UI 2.0) عرضه کرد. همانطور که وعده داده بود، این شرکت سه نسخه جدید از سیستم عامل را به دستگاه ارائه کرده است و در حال حاضر روی اندروید 13 (One UI 5.1) اجرا می شود. این بدان معناست که این گوشی برای به‌روزرسانی اندروید 14 (One UI 6.0) واجد شرایط نیست. با این حال، این گوشی تا یک سال دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند. در حال حاضر، در برنامه به روز رسانی امنیتی ماهانه قرار دارد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.